Tapa tai tule tapetuksi

Anonyymi

Mikäli koet henkistä tai fyysistä väkivaltaa osaatko pitää puolesi. Minä en.

8

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot hullu

    • Taistelun kohtaessani vain juoksisin karkuun. En ole tarpeeksi vahva (vielä) taistellaakseni vastaan

    • Anonyymi

      On sellaista väkivaltaa jonka edessä joutuu uhrina helposti vaikeuksiin.
      Vaihtoehdot saattavat olla kosto tai kynnysmattona oleminen.
      Mieti kohdallesi tilanne jossa teet parhaasi ja silti joudut muiden mielivallan kohteeksi, ehkä vain siksi että olet liian pätevä ja muut kokeevat itsensä alamittaiseksi kykyjesi takia.
      Yksi esimerkki on tässä, mieti se omalle kohdallesi.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988121/antin-autokoulu---yrittajyys

    • Anonyymi

      Otsikkosi on sinällään hyvin osuva, tähän aikaan sopiva.
      Tämä yhteiskunta on matkimassa Jenkeistä kaiken sen mikä tekee sairaaksi.
      Lain asiantuntijat haluavat saada aivan tyrannimaisen hallintavallan muihin ihmisiin.
      Siihen ei löydy muuta lääkettä kuin se mitä he itse kerjäävät eli verta nenästään.
      Ei ole muuta keinoa taistella heitä vastaan.

    • Anonyymi

      Se ei ole helppoa.
      Kansa ei ymmärrä minne ollaan menossa.
      Jenkeistä tänne ollaan matkimassa kaikki se mikä tekee ihmisen sairaaksi
      mutta
      ei mitään siitä mikä siinä hienossa maassa tuo elämää.

      Jotkut pelkäävät että kansan vitsaus, vaikeneminen, alkaa murtua ja siksi on kiire tukahduttaa kaikki puheet jotka voisivat paljastaa maamme valheita. Eli, pitää johdatella kansa puhumaan kaikkea turhuutta.

      Se ei tapahdu ilman seurauksia. On selkeästi nähtävillä mikä aiheuttaa yhtäkkiset ampumiset Jenkeissä. Se johtuu siitä, kuten Yle kertoi aamun lähetyksessä, vääränlaisen Emoijin lähettäminen tai aiheellinen uhkaus helposti aiheuttaa vankeutta.

      Käytännössä se tarkoittaa sitä ettei kannata uhkailla vaan mennä yllärinä tuhoamaan vastaustajat.
      Ilman lain asiantuntijoita maamme olisi paljon terveempi paikka elää. Heidän joukostaan löytyy maamme pahimmat sairastuttajat.

    • Anonyymi

      kaikkeen vittuiluun oli sitten fyysistä tai psyykkistä nii pitää vastata tuplasti.

      • Anonyymi

        Nyt pitäisi nähdä ja tarttua todellisiin ongelmiin.


    • Anonyymi

      Henkistä väkivaltaa eli kiusaamista minä olen sitä mieltä että niin kauheat kuin on vanhemmat niin kauheat on kakaratkin. Jos ei toisia opeteta kunnioittamaan kotona niin mahdotonta sinne päähän on kenenkään toisen vaikuttaa. Kokemuksesta tiedän että kun vanhemmat ovat moukkia niin sehän periytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe