KUHMON KADUT JA PÄÄTIET !!!

Anonyymi

Kenen hoidossa on Kuhmon kadut ja tie osuudet ??? Kurjassa kunnossa on jo ensi lumien aikaan ja talvi vasta alussa.

17

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupunki säästää rahat on loppu.

• Anonyymi

Pitäsi Kuhmon kaupungin päättäjillä jo silmät aueta teitten talvikunnossa pidosta....

• Anonyymi

Saman olen huomannut,joissakin kohtaa kuin ajelisi pottupellolla.

• Anonyymi

Van välttää!

• Anonyymi

Tori on puhdas lumesta aamulla 5 aikaan7 päivänä viikossa,Ei siellä ihmisiä näy siihen aikaan,Ensiksi kadut aurataan torille ehtii kahdeksan aikaan,Ihmiset ovat töihin menossa aamuisin silloin pitäisi olla tiet aurattu,

• Anonyymi

Totta kai torin pitää olla puhdas, että kuhmolaiset pääsee Alkoon nauhakengissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai torin pitää olla puhdas, että kuhmolaiset pääsee Alkoon nauhakengissä...

Aukeaako Kuhmon alko aamu viideltä.

• Anonyymi

Huomio tulen koht auraan ku pää selviää mul meni eilen pitkäks ilta baarisss

• Anonyymi

Huomio tuun kohta auraa ku pää selviää meni eilinen pitkäks baariss

• Anonyymi

Pari vuotta sitten kehonsiirtoväline humpsahti pohjaansa myöten jumiin muumilaakson pihaan kun polanne petti vempeleen alla. Säästö syistä varmaan poistetaan pinta lumet ja annetaan luonnon tehdä tehtävänsä. Kyllä se sulaa viimeistään kesällä.

Koittakaapa arvata isännöitsijän kommentit kun rupesin kyselemään että kuka on vastuussa syntyneestä tilanteesta!!!

• Anonyymi

TAAS SAMA NARINA!!MENKÄÄ ITE AURAAMAAN NIIN SAATTE MIELUISAN JÄLEN!!

• Anonyymi

Eihän se auraamisesta ole kyse, vaan muutama vuosi sitten oli samasta asiasta keskustelu ja ilmastonmuutos olisi se, joka aiheuttaa mökyt tiehen.

• Anonyymi

Yritin eräs aamu 5:30 lähteä pirkko-annelin luokse aamu kahaveelle, mutta eipä tietenkään ollut minun kulkureittiä aurattu. Miksi minun kulkureittejä ei voida ensimmäisenä aurata ja huolehtia ettei jää yhtään epätasaisuuksia! Niin mieleni pahoitin.

• Anonyymi

Kävipä meikällä tuuri. Olin myöskin kahvilla ,varmaankin siellä minne sinäkin meinottelit.
        Tulin eri suunnalta kun sinä, mulle oli tie aurattu ja mattahiottu. Hyvin luisti potkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävipä meikällä tuuri. Olin myöskin kahvilla ,varmaankin siellä minne sinäkin meinottelit.
        Tulin eri suunnalta kun sinä, mulle oli tie aurattu ja mattahiottu. Hyvin luisti potkuri.

Vain on se taas valitusta. Välttää kyllä, kunhan jotenkin pääsee. Ainainen valitus tuostakin asiasta. Menkää kostamukseen ajelemaan hyvin aurattuja teitä..

• Anonyymi

I mekää snibua kuhmolaiset

• Anonyymi

Hei! Rupian alottaa tässä auraushommia ku heräsin just,ps sori ko jääny lumihommat hoidettuu ko korkki ol auki pariviikkoo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      179
      4989
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      4075
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      73
      2785
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      231
      2210
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2038
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1267
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      905
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      836
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      825
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      805
    Aihe