Kuka minä olen?

Anonyymi

Olen 20-vuotias nainen. En kykene rakastamaan tai ihastumaan. En ole ikinä ollut edes lievästi kenestäkään kiinnostunut. En myöskään tunne seksuaalista vetovoimaa. Aina kun jossain on edes pieni vihjaus seksiin tunnen että se on ällöttävää ja voisin oksentaa. Aina kun jossain on suutelevia pariskuntia katson heitä kuin ulosteläjää. Ei, en ole kokenut ikinä seksuaalista häirintää. Minulla oli normaalit ja ihanat vanhemmat eikä minua kiusattu lapsena. Olen toki kokenut paljon vakavia ja pahoja asioita mutta olen kestänyt. En tiedä miksi kutsutaan ihmistä joka ei tunne rakkautta eikä intohimoa tai seksuaalista nälkää. En tiedä liittyykö tuo piirre minussa kyyniseen ja kylmään luonteeseeni. Olen jotenkin aina uskonut että rakkautta ei oikeasti ole olemassa. Mietin tässä vaan kun on olemassa kaikki homot, lesbot. Bi:t, panit, aseksuaalit. Mikä minä sitten olen? Mihin ryhmään minä kuulun? Psykopaatti minä en ole jos joku sitä miettii. Olen vain muuten erillainen. Meinaan kyllä minä rakastan kissaani, äitiäni, isääni jne. Mutta sellaista parisuhde/ihastus/vetovoima/seksuaalisuuteen liittyvää tunnetta en voi tuntea. En edes osaa kuvitella mitä toiset silloin tuntevat. Olen jopa ollut suorastaan vihainen ystävilleni kun he itkevät jonkun eksän perään. En nääs ymmärrä miksi he itkevät. En tajua mitä he muka menettivät. Uusia voi löytää tämän tästä. Tai niin ainakin ajattelen. En tiedä mikä ystäviäni vaivaa ja he taas ajattelevat minun olevan viallinen. Hupaisaa, eikö? Katsos minun vinkkelistäni ihmiset jotka rakastuvat ovat jotenkin rikki, viallisia. Joten. Koska kaikilla muilla on nimitys omalle ominaiselle piirteelleen niin miksi minun kaltaistani kutsutaan? Kummajaiseksi. Oudoksi, friikiksi, Alieniksi vai onko tällä siis mitään nimitystä? Minulle on kaikki aina helpompaa pitää kaikki listattuna ja järjestyksessä joten tämä tuottaa raivostuttavaa pään vaivaa kun ei voi lokeroida itseään mihinkään.

3

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eikös se olisi tuo mainitsemasi aseksuaali? Mahdollisesti aromanttinen aseksuaali, josset koe mitään romanttistakaan ketään kohtaan.

    • Anonyymi

      Tuollaisella ajattelumallilla voi suojella itseään, olisiko kyse defenssistä?
      Ehket usko että joku voisi oikeasti rakastaa sinua? Siksi tyrmäät mahdollisuuden ensin, ettet pettyisi.
      Voi olla että kyse on siitä, voi myös olla ettet vaan ole löytänyt sitä joka sinut sytyttää.

    • Ketä varten kaipaat vastausta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe