Legendaarinen Hassisen kone tekee paluun

Anonyymi

"Bändi ei varsinaisesti koskaan hajonnut"

Hienoa Ismo ja muut. Tätä on odotettu.

21

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka kehtaa kuulla moista örinää ja renkutusta !!!!

      • Anonyymi

        Onkohan uskontopiirien olettamukset kyseessä? Ettei vaan ihan saatanallista meininkiä niityillä valkoisten lampaiden kanssa harppua soitellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan uskontopiirien olettamukset kyseessä? Ettei vaan ihan saatanallista meininkiä niityillä valkoisten lampaiden kanssa harppua soitellen?

        On. Just ne. Just. On. On on on.


    • Anonyymi

      Hässi sen kone!

    • Anonyymi

      Kyllä ois kannattanu tuon Alangon pysyä siinä Neljä ruusuva yhtyeessä eikä lähtä tähän Hasssiseen.

      • Hässiminen on kivaa!


      • Anonyymi

        Ismo ei ole koskaan ollut Ruusuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo ei ole koskaan ollut Ruusuissa.

        Elä höpäjä. Perustajajäsen.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Hässiminen on kivaa!

        Tämä PekkaPeitsikö se oli tyyppi, joka oli "kirjoitellut nimellään satoja juttuja maamme johtaviin julkaisuihin ja niistä oli maksettu ja maksetaan kuulemma vastaisuudessakin"?
        Pornolehtiinkö hän on kirjoitellut? Kovin laadukkailta ajatuksilta on ainakin vältytty.


      • Anonyymi

        Ismo ei siinä ole ollutkaan , vaan Ilkka. Ota asioista selvää ennen kuin raavit naamas !


    • Anonyymi

      Kenet yllättäisi tieto toisesta konsertista 7.8.2020 Ratinassa, kun ensi maanantaina 7.8.2020 konsertin liput on kuitenkin loppuunmyyty parissa minuutissa...

      • Anonyymi

        La 8.8.2020 konsertti siis tulossa myyntiin


      • Anonyymi

        Pitäisi saada lisäkeikkoja Kerubiin. Kolmeen ekaan ei päässyt edes ostamaan lippuja netissä.


      • Anonyymi

        Minut yllättäisi. Ja naapurin Sepon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minut yllättäisi. Ja naapurin Sepon.

        Tässä näyte kunniatohtori Alangon sanoituksista: "Mä pyyhin perseeni siniristilippulla ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan" Että sellaista "taidetta".


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Tässä näyte kunniatohtori Alangon sanoituksista: "Mä pyyhin perseeni siniristilippulla ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan" Että sellaista "taidetta".

        Kaohheeta on. Ei oo nykynuorisolla mitään tolkkua kun vain tuota rokkimusiikkkia renkutetaan.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Tässä näyte kunniatohtori Alangon sanoituksista: "Mä pyyhin perseeni siniristilippulla ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan" Että sellaista "taidetta".

        Siinä meillä kunniatohtori, hah hah hah hah haa.......Olikohan tarkoitettu vitsiksi, vai?


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Tässä näyte kunniatohtori Alangon sanoituksista: "Mä pyyhin perseeni siniristilippulla ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan" Että sellaista "taidetta".

        Aina löytyy niitä jotka ottavat tuonkin todesta. Olen karannut jostakin laitoksesta tai kyse on suuresta huijauksesta. No vittu eletään kun vielä ehditään.


    • Anonyymi

      Vitut minä mikään viisas ole tahdon elää niinkuin ihminen.
      Jeesus tulee oletko valmis? Tässä mä oon itteni sullonut kukkaroon.

    • Anonyymi

      tulen nissanilla hässisen keikalle. onko siinä liikenneylpyröitä lähellä että saapi ohitella? haittaako jos on sumutusvalo palamassa? taijan pistää sukkahousut jalkaan keikalle. kyllä nissanissa tarkenoo

    • Anonyymi

      Yle & Teemalta 19.08.2023 Hassisen Kone Ratinan Stadionilla

      Täytyy sanoa että se ja sitä edeltänyt dokumentti oli poikkeuksellisen hyvin tehty. Ammattimiehet asialla. Kaurismäki Mika, Akun tehdas, jne.

      Mut silti Ylen rahoitusta on vara leikata :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe