Monessa viestissä mietitään ovatko paluumuttajat tervetulleita. Minulle ja suurelle osalle ihmisistä he ovat todellakin tervetulleita. Naapuriinkin muutti nainen poikansa kanssa Tanskasta ja minä nnitelin heitä päätöksestään. Töiden löytyminen ei ollut pienellä paikkakunnalla vaikeaa mutta se että ihmiset ovat niin erilaisai kuin euroopassa, se aiheuttaa pientä kitkaa. Suomessa kun ollaan perikateellisia eikä aina ymmärretä ajatella kaikkien yhteistä hyvää.
Mutta kuten sanottua, minulle ja monelle muulle paluumuuttajavat ovat ilon aihe. Joten, jos suunnittelet paluumuuttoa (eläkeläinen tai työelämässä) niin ota rohkea askel. Vaikka työpaikkaa ei löytyisikään niin meillä on paljon järjestöjä jotka tulevat materiaalisesti. Se yhdistettynä kuntien taloudelliseen tukeen antaa, ei niin leveät, mutta onnelliset raamit elämään Suomessa.
Tervetuloa kaikki paluumuuttajat!!! Etsikää yhteisöistänne ne henkilöt jotka ovat muutostanne iloisia ja kysykää apua/tukea. Ja sitä varmasti saatte. Niin vinkkeinä työpaikoista kuin asunnositakin.
Tervetuloa kaikki paluumuuttajat
Anonyymi
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693