Talon maalaus

Anonyymi

Paljonko maksaa omakotitalon maalauttaminen? Mistään ei löydy hinta-arviota antamatta omia tietoja ja mä haluaisin vaan kartottaa tilannetta.

12

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä on monia ketjuja näillä palstoilla. On useita tekijöitä jotka vaikuttavat hintaan, sellaisia kuten pitääkö vanhaa maalia poistaa, millä talo maalataan (lateksi on halpaa ja huonoa), talon koko ja muoto, käytetäänkö useita värejä ym.ym.

Itse maalasin itse muutama vuosi sitten oikealla eli öljymaalilla, maksoi vajaan tonnin, vanhalle ei tarvinnut tehdä mitään. Telineitä ei ollut 1-kerroksisessa talossa, onnistui alumiinitikkailta ihan hyvin. Teettäen voisi olla 5000 euroa.

• Anonyymi

Kiitos tosi paljon vastauksestasi. Mulle riittää jo tämä arvio, kun oma ajatus meni aika paljon yli ton. Pitää sit vaan kysellä tarjouksia ja maalauttaa se tänä ens keväänä.

• Anonyymi

Tuskinpa näin marraskuussa kannattaa kysellä ulkomaalaisen hintaa. Todennäköisesti saat vain makeat naurut kasvoillesi. Kysymyksesi ei ole ajankohtainen.

• Anonyymi

Jep. Onneks mä sentään jotain ymmärrän ja ajoitan maalaamisen keväälle, kesään ☺️

• Anonyymi

Nyt on just sopiva aika pyytää tarjouksia. Kun tekee sopimuksen hyvissä ajoin saa työn loppukevään-alkukesän aikaan joka on parasta maalausaikaa. Tarjouspyynnössä pitää eritellä asiat, erikoisesti maalityyppi. Ehdottomasti öljymaali jos seinäi ei ole ehditty pilata lateksilla eli vesiohenteisella maalilla.

• Anonyymi

Taloni on maalattu vesiohenteisilla maalilla, joten ei viitsitä olla niin ehdottomia sen suttaavan ja käryävän öljymaalin kanssa.

• Anonyymi

En tiedä millä värillä isä autuas maalautti talonsa 25 v sitten , kuiteskin hometta melkein jokapuolella :(

• Anonyymi

Jos vanha maali on vesiohenteista niin pitää laskea maalin poistoon ehkä muutama tonni lisää. Lisäksi maalaus maksaa enemmän kun se pitää tehdä useampaan kertaan. Varaa urakkaan 4-5 tonnia lisää rahaa aikaisemmin ilmoittamastani 5000 eurosta.
        En ole missään tavannut suttaavaa ja käryävää öljymaalia.

• Anonyymi

Minkälainen laudoitus talossa on, onko ilmarako välissä, jos ei ole niin maalin pysyvyys ei ole hyvä silloin talon seinässä.

• Anonyymi

Maalin pysyvyys on sama kuin tähänkin asti.

• Anonyymi

Hinta on siinä kymppitonnin kun pitää poistaa ensin vanha maali.

• Anonyymi

Yksi kerros ruiskulla, vanhan maalin päälle. ei takuuta hp. 1500€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8672
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1260
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      926
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe