Näin utelias kun olen ja tähän kunnioittvaan ikään moni päässyt/pääsee, niin kysyisin sellaista,että löytyykö täältä yhden miehen naisia ja yhden naisen miehiä paljon. Siis kun nuoruudessa tavattu niin vielä lempi leiskuu.
Miehet/Naiset
15
1068
Vastaukset
- ajatuksenakin
No onneksi en, vielä tässä yhdelle miehelle säästeleen, ei, ei, tuskin mies siitä innoissaan
on jos ei muuta naista olis kokenut tai päivastoin myöskin. - ei montaa
Minä en onneksi sellainen enää ole! HUH. Pääsin eroon miehestäni 30 vuoden jälkeen. Hänelle olin se yhden miehen nainen.
Nyt voin ottaa yhden kerrallaan, ja olla hänelle yhden miehen nainen. - Ymmällään oleva rouva
Tapasimme ratsatusharrastuksen merkeissä,hän oli silloin ainoa poika ryhmässämme ja siitä lähtien ollaan pidetty yhtä
- sisiliina
Pistit 2 vuodella paremmaksi. :)Onhan meitä sitten muutama.
- yhdessä
sisiliina kirjoitti:
Pistit 2 vuodella paremmaksi. :)Onhan meitä sitten muutama.
Kummallista kyllä ihmeiden aika ei olekkaan
ohi.Taitaa mennä nyt miehen maine kun tunnustan
olleeni uskollinen kokoajan. Kyllä usein olisi
mielitehnyt joitakin tilaisuuksia on ollut,mutta
jokin on aina laittanut perääntymään. NYYYH,NYYH.
No ehkä ei niin itseensä kyllästynyttä enää kohtaakkaan,ulkonäkö alkaa suojata sulttaanin
lailla.
- parisuhde
Kuinkas osuikaan kysymyksesi oikeaan aikaan.
Tässä kuussa tulee 37 aviovuotta täyteen.
Toivon tämän jatkuvan vielä samanverran lisää.
Onhan se niinkin, kun mies/nainen sanoo, TAHDON,
niin sen pitää tietää mitä se tahtoo, eikä
pienen rypyn ilmaantuessa ole pakkaamassa kamojaan.
Kauniit keväiset terveiset - Onnellinen
nujoruudessa en miestäni tavannut, mutta 27 vuotta on yhdessä oltu ja olemme yhä hyvin rakastuneita, itse asiassa enemmänkin kuin naimisiin mennessämme. Meistä on tosi mukavaa harrastaa yhdessä kieliä ja käydä taidenäytte-lyissä. Aviopuolisosta saa mukavan pelikaverin myös tennikseen.
- Nainen yli viiskyt jo
Nyt haluisin löytää sen miehen itselleni loppuelämäksi .
Mutta löytyykö ,kunnollista ,rehellistä luotettavaa,yli viiskymppistä miestä, joka ei tupakoi ja on hyvänluontoinen uskollinen rakastava ,asiallinen ,
ja haluaa myös olla yhdessä ja nauttia yhdessä elämästä asumisesta ja vaikka reissailuista .- Miespoika
"Mutta löytyykö ,kunnollista ,rehellistä luotettavaa,yli viiskymppistä miestä, joka ei tupakoi ja on hyvänluontoinen uskollinen rakastava ,asiallinen , "..
Oletko kiltti, pidätkö kodin kunnossa, nurkat puhtaana ja tiskialtaan tyhjänä?
Mitenkäs onko lapsia ja kuinka ovat riippuvaisia sinusta?
Ovatkol koko ajan soittelemassa ja "huolta pitämässä"
Peräkammarin poikia ja -tyttöjä on liikaa..
Minulla on se koti ja vähän aikaa sinullekin.... - löytää
mutta ei sellaisia miehiä ole, ainakaan vapaana! Ne on joko hylätty tai hylänneet. Molemmissa tapauksissa on mitä luultavimmin toinen nainen syynä?
- Naistyttö
Miespoika kirjoitti:
"Mutta löytyykö ,kunnollista ,rehellistä luotettavaa,yli viiskymppistä miestä, joka ei tupakoi ja on hyvänluontoinen uskollinen rakastava ,asiallinen , "..
Oletko kiltti, pidätkö kodin kunnossa, nurkat puhtaana ja tiskialtaan tyhjänä?
Mitenkäs onko lapsia ja kuinka ovat riippuvaisia sinusta?
Ovatkol koko ajan soittelemassa ja "huolta pitämässä"
Peräkammarin poikia ja -tyttöjä on liikaa..
Minulla on se koti ja vähän aikaa sinullekin....Siinä sitä nyt ollaan!! Miehet taitavat haluta siivoojan kotiinsa, jonka kanssa voi käväistä välillä sängyssäkin. Hohhoijaa.... :-((((
on originelli vielä :))
Yhdessä asuttu,25-v,elokuussa tullee täyteen tuomarin määräyksellä.
Ei nuoruuden ensimmäinen,mutta toistaiseksi viimeinen valinta.
Ensi kerran seurusteltiin v-70.
ps,v.-74. Sai ylipuhuttua,että se siitä."Olen valintaansa vieläkin tyytyväinen".
Jos ei lempi enää aivan leisku,niin lämpöä kyllä riittää.- maron
Ihan saman kanssa tässä on taivallettu kolmisenkymmentä vuotta - eipä se vaihtamalla parane.
- viljamaria
vuotta, minä kolme ja puoli, mutta kyllä hän on minulle ainut.
Olemme kumpikin aikaisemmin avioliitossa, mies jäi leskeksi,minä erosin väkivaltaisesta alkoholistimiehestäni.
Hänkin oli kyllä minulle koko sen liiton ajan ainut.
Pariuskollisuus on hyvin henkilökohtainen asia.
Tunnen erittäin rehellisiä ja muuten kunnollisia ihmisiä, jotka eivät ole vakipartnerillen uskollisia, eivätkä koe tekevänsä edes väärin pettäessään. Heitä löytyy miehissä luullakseni enemmän kuin naisten joukosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545324
- 1125298
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464942Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302863Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252437- 432104
- 422009
- 231758
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141514Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101456