Nyt tulee Ralli-jytky.

Anonyymi

Ralli-jytky tulee nyt.
Citroen ulos MM-sarjasta.
Ogier Toyotalle.EP Lappi jää ilman kuskipaikkaa,

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitappa lisää jytkyjä....... mutta laita faktaa välillä

      • Anonyymi

        Motorsport.com/Italy kertoo tämän uutisen.


      • Anonyymi

        Aika kova fakta, kun keskisuomen uutisissa Mäkinen vahvisti asian että 2 rallia vois olla. Vaikka johan sitä Latvala on viikon toitottanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kova fakta, kun keskisuomen uutisissa Mäkinen vahvisti asian että 2 rallia vois olla. Vaikka johan sitä Latvala on viikon toitottanu.

        Fakta????


    • Anonyymi

      PSA-konserni haluaa panostaa WEC-sarjaan.
      Citroenin lähteminen Rallin MM-sarjasta on 99% varmaa.

      • Anonyymi

        Eli ei varmaa...


    • Anonyymi

      Ogier ei ole niin täyshullu, että siirtyisi kokeneimmasta tiimistä ja mm sarjan parhaan auton ratista Toyta riisikuppi kanikopin rattiin.
      Ogier on Citroenilla tottunut siihen, että auton ajettavuus on loistavan hyvä kaikissa tilanteissa, auton moottorissa on riittävästi tehoa ja auton luotettavuus on hyvä.

      Toyota riisipussi kanikopin ratin takana mikään noista asioista ei enää pitäisi paikkaansa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti Citroen jatkaa ja Subaru tulee sitten sen tilalle 2022.

      • Anonyymi

        Jos tulee...


    • Anonyymi

      Kyllä vaan se on nyt Ralli-jytky.
      Ogier-Evans-Rovanperä.

      • Anonyymi

        En usko Ogierin olevan niin täyskahjo, että siirtyisi sen mitättömän Toyota riisipussi kanikopin rattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko Ogierin olevan niin täyskahjo, että siirtyisi sen mitättömän Toyota riisipussi kanikopin rattiin.

        Kyllä sarjan paras auto ja talli kelpaavat oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sarjan paras auto ja talli kelpaavat oikein hyvin.

        Toyota on pelkkä mitätön riisikuppi kanikoppi, eikä se todellakaan ole auto vaan pelkkä huono kulkuväline.

        Toyotan saavutukset rallissa eivät ole mitään verrattuna Citroenin ja ylipäätään PSA groupin saavutuksiin.


    • Anonyymi

      Kyllä ensi kaudesta tulee hieno, kun käytännössä kaksi tallia
      kilpailee mestaruudesta.
      Taitaa olla lähtölaukaus annettu ko. WRC-sarjalle.

    • Anonyymi

      Citroen vahvistaa että lähtee rallin MM-sarjasta.

      • Anonyymi

        Mutta Citroen myös vahvistaa edelleen neuvottelevansa Ogierin kanssa jatkosta.

        PSA:lla on varmasti käyttöä Ogierille testaus-, tuotekehitys- ja asiantuntijatehtävissä.

        En jaksa uskoa siihen, että Ogier lähtisi mitättömän Toyota riisikuppi kanikopin rattiin.

        Eihän kukaan normaali ihminen aja mielellään sellaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Citroen myös vahvistaa edelleen neuvottelevansa Ogierin kanssa jatkosta.

        PSA:lla on varmasti käyttöä Ogierille testaus-, tuotekehitys- ja asiantuntijatehtävissä.

        En jaksa uskoa siihen, että Ogier lähtisi mitättömän Toyota riisikuppi kanikopin rattiin.

        Eihän kukaan normaali ihminen aja mielellään sellaisella.

        mistä SINÄ tiedät, millainen on normaali ihminen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä SINÄ tiedät, millainen on normaali ihminen???

        MINÄ tiedän oikein hyvin millainen on normaali ihminen.
        SINÄ taasen et tiedä siitä yhtään mitään.

        Normaali ihmisissä ei ole tippaakaan masokistin vikaa.

        Toyota riisikuppi kanikoppia vapaaehtoisesti ajamaan joutuvat taasen raukat ovat masokisteja siinä mielessä, että he pitävät itsensä kiusaamisesta.

        Toyota kanikoppi riisikuppien ajattavuus on aina ollut niin mitättömän huono, että siitä on kaikki ajamisen nautinto todella kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ tiedän oikein hyvin millainen on normaali ihminen.
        SINÄ taasen et tiedä siitä yhtään mitään.

        Normaali ihmisissä ei ole tippaakaan masokistin vikaa.

        Toyota riisikuppi kanikoppia vapaaehtoisesti ajamaan joutuvat taasen raukat ovat masokisteja siinä mielessä, että he pitävät itsensä kiusaamisesta.

        Toyota kanikoppi riisikuppien ajattavuus on aina ollut niin mitättömän huono, että siitä on kaikki ajamisen nautinto todella kaukana.

        Muistathan mennä huomenna sitten taas sinne amitsuun klo 08.00 parturi-kampaaja koulutusohjelmaan. Sinne pääset sillä isäpuolesi vanhalla vm. 1985 Toyota Corollalla. Siitä se eheytymisesi taas alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistathan mennä huomenna sitten taas sinne amitsuun klo 08.00 parturi-kampaaja koulutusohjelmaan. Sinne pääset sillä isäpuolesi vanhalla vm. 1985 Toyota Corollalla. Siitä se eheytymisesi taas alkaa.

        Olen syntynyt vuonna 1960 ja koulutukseltani olen insinööri.

        Erilaisia autoja minulla on ollut enemmän kuin sinulla koskaan tulee olemaan, sitten kun joskus hamassa tulevaisuudessa saat ajokortin.
        (Jos pääset inssistä läpi, mikä sinun kyvyilläsi on todella vaikeaa).

        Olen myös siitä onnellisessa asemassa, että kaikkein ensimmäisen nelipyöräiseni jälkeen (japanilainen kulkuväline riisikuppi Datsun 100 A) Taivaan Isä on suojellut minua kaikilta aasialaisilta riisikupeilta ja kanikopeilta.

        Toinen meistä on pullamössö sukupolven märkäkorvainen keskenkasvuinen räkänokka ja se en ole minä.

        Mietipä sitä pojankloppi.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ tiedän oikein hyvin millainen on normaali ihminen.
        SINÄ taasen et tiedä siitä yhtään mitään.

        Normaali ihmisissä ei ole tippaakaan masokistin vikaa.

        Toyota riisikuppi kanikoppia vapaaehtoisesti ajamaan joutuvat taasen raukat ovat masokisteja siinä mielessä, että he pitävät itsensä kiusaamisesta.

        Toyota kanikoppi riisikuppien ajattavuus on aina ollut niin mitättömän huono, että siitä on kaikki ajamisen nautinto todella kaukana.

        shitröään on jäänyt kehutyksessä -70 luvulle...mahtaako niissä olla vielä ilmapussijousitus...? Ogier teki tästä T- fordin tasolla olevasta harrastajatallista omat johtopäätöksensä, ja siirtyi sarjan nopeimpaan ja parhaaseen talliin, miksi ajaa hevosvankkureilla, joista puuttuu ne hevosetkin, koska voi ajaa myös Autolla, Kilpa-autolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        shitröään on jäänyt kehutyksessä -70 luvulle...mahtaako niissä olla vielä ilmapussijousitus...? Ogier teki tästä T- fordin tasolla olevasta harrastajatallista omat johtopäätöksensä, ja siirtyi sarjan nopeimpaan ja parhaaseen talliin, miksi ajaa hevosvankkureilla, joista puuttuu ne hevosetkin, koska voi ajaa myös Autolla, Kilpa-autolla...

        Kuulehan märkäkorva pojankloppi.
        SINÄ et ymmärrä autoista yhtään enempää kuin sika puulusikasta.

        Siksi ihailet ja fanitat tuollaista kelvotonta riisikuppi kanikoppia.

        Toyota ei koskaan ole ollut auto, vaan pelkkä mitätön ja huono kulkuväline.

        Toyota on nykyajan Lada ja eiköhän niistä ladakuskeista valtaosa nimenomaan Toyota riisipussin hankkinutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt vuonna 1960 ja koulutukseltani olen insinööri.

        Erilaisia autoja minulla on ollut enemmän kuin sinulla koskaan tulee olemaan, sitten kun joskus hamassa tulevaisuudessa saat ajokortin.
        (Jos pääset inssistä läpi, mikä sinun kyvyilläsi on todella vaikeaa).

        Olen myös siitä onnellisessa asemassa, että kaikkein ensimmäisen nelipyöräiseni jälkeen (japanilainen kulkuväline riisikuppi Datsun 100 A) Taivaan Isä on suojellut minua kaikilta aasialaisilta riisikupeilta ja kanikopeilta.

        Toinen meistä on pullamössö sukupolven märkäkorvainen keskenkasvuinen räkänokka ja se en ole minä.

        Mietipä sitä pojankloppi.
        .

        Anna kun arvaan, olet sairaseläkkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt vuonna 1960 ja koulutukseltani olen insinööri.

        Erilaisia autoja minulla on ollut enemmän kuin sinulla koskaan tulee olemaan, sitten kun joskus hamassa tulevaisuudessa saat ajokortin.
        (Jos pääset inssistä läpi, mikä sinun kyvyilläsi on todella vaikeaa).

        Olen myös siitä onnellisessa asemassa, että kaikkein ensimmäisen nelipyöräiseni jälkeen (japanilainen kulkuväline riisikuppi Datsun 100 A) Taivaan Isä on suojellut minua kaikilta aasialaisilta riisikupeilta ja kanikopeilta.

        Toinen meistä on pullamössö sukupolven märkäkorvainen keskenkasvuinen räkänokka ja se en ole minä.

        Mietipä sitä pojankloppi.
        .

        oisit ostanut toyotan, niin ei ois tarvinnut muuta autoa ostaa...miks ostat jotain ranskanpullia, joita saa vaihtaa kaksi kertaa vuodessa, ja silti ne ovt pajalla puolet ajasta


      • Anonyymi

        Kaikissa Euroopan suurissa autoilumaissa Toyota riisipussi kanikoppi on marginaalinen pieni merkki ja sille nauretaan täysin ansaitusti.

        Vain täällä pohjoisessa pölhölässä sillä on jonkinlainen markkinaosuus.

        Ei tarvitse mennä Ruotsia kauemmas, niin Toyota kanikoppi alkaa harvinaistumaan.


    • Anonyymi

      epn palkalla voi ostaa paikan malkomilta.

      • Anonyymi

        Ei kai se nyt olis kovin fiksua maksaa ostaa omilla rahoilla työpaikkaa? Mutta eihän EP:llä huonosti mene... satumainen palkka juoksee eikä edes tartte ajaa Citikalla julkisella paikalla päivänvalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt olis kovin fiksua maksaa ostaa omilla rahoilla työpaikkaa? Mutta eihän EP:llä huonosti mene... satumainen palkka juoksee eikä edes tartte ajaa Citikalla julkisella paikalla päivänvalossa.

        Mitä yhteistä on Toyota riisikupilla ja kylpyammeella?

        Kummastakaan ei kehtaa nousta vpois julkisella paikalla.

        Toyota kanikoppi on niille raukoille ja reppanoile, joille kelpaa halvalla kyhätty, laaduton, nopeasti ruostuva, ajettavuudeltaan mitätön ja tavallisista tavallisin muovinen kanikoppi riisikuppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä on Toyota riisikupilla ja kylpyammeella?

        Kummastakaan ei kehtaa nousta vpois julkisella paikalla.

        Toyota kanikoppi on niille raukoille ja reppanoile, joille kelpaa halvalla kyhätty, laaduton, nopeasti ruostuva, ajettavuudeltaan mitätön ja tavallisista tavallisin muovinen kanikoppi riisikuppi.

        Toyota saa muovinkin ruostumaan.
        Tyypillinen riisikuppi siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt olis kovin fiksua maksaa ostaa omilla rahoilla työpaikkaa? Mutta eihän EP:llä huonosti mene... satumainen palkka juoksee eikä edes tartte ajaa Citikalla julkisella paikalla päivänvalossa.

        Tuskin juoksee palkka, jonkun pienen lopputilin voi saada, jos talli lopettaa toimintansa niin loppuu rahaliikenne myös! Kuskien palkathan kertyy myös ajamisesta ja menestys bonuksista, peruspalkka on siellä pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt olis kovin fiksua maksaa ostaa omilla rahoilla työpaikkaa? Mutta eihän EP:llä huonosti mene... satumainen palkka juoksee eikä edes tartte ajaa Citikalla julkisella paikalla päivänvalossa.

        Toi on niin totta, mut ois se kiva nähdä KUNNON auton ratissa vielä....


    • Anonyymi

      Vironylpeyttä kyykytetään ensi kesänä.

      • Anonyymi

        ei oo niitä miehiä.voit mennä veturimiesten kesäpäiville yyteriin ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Niin se pääs Rovanperäkin Toyotalle, vaikkei nyt ihan ykkös porukkaa. Katsutan kanssa vuorotteleen. Hyvin on nuorelle pojalle.

      • Anonyymi

        Toyota riisikuppi kanikopin talliin joudutaan eikä päästä.
        Tuskinpa sinne kukaan normaali ihminen riemusta kiljuen menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota riisikuppi kanikopin talliin joudutaan eikä päästä.
        Tuskinpa sinne kukaan normaali ihminen riemusta kiljuen menee.

        Taitaa olla päiväunien aika...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla päiväunien aika...

        Juu, päiväunille vaan. Amitsun parturi-kampaajan opintopäivä on näköjään päättynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, päiväunille vaan. Amitsun parturi-kampaajan opintopäivä on näköjään päättynyt.

        Sinä märkäkorvainen räkänokka et selkeästi ole kelvannut edes sinne ammattikouluun.
        Sen huomaa sinun tapauksessasi aivan kaikesta.

        Vain räkänokat käyttävät ammattikoulusta amitsu nimitystä.

        Kiitos muuten siitä, että palautit taas kerran mieleeni sen millaisia te räkänokat nykyään olette.

        Pidän sen mielessä kun seuraavan kerran rekrytoin uusia työntekijöitä.
        Taidanpa silloin laittaa etusijalle muut kuin juuri ammattikoulusta valmistuneet..
        Siitäkin huolimatta, että räkänokat syyttäisivät minua ikäsyrjinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä märkäkorvainen räkänokka et selkeästi ole kelvannut edes sinne ammattikouluun.
        Sen huomaa sinun tapauksessasi aivan kaikesta.

        Vain räkänokat käyttävät ammattikoulusta amitsu nimitystä.

        Kiitos muuten siitä, että palautit taas kerran mieleeni sen millaisia te räkänokat nykyään olette.

        Pidän sen mielessä kun seuraavan kerran rekrytoin uusia työntekijöitä.
        Taidanpa silloin laittaa etusijalle muut kuin juuri ammattikoulusta valmistuneet..
        Siitäkin huolimatta, että räkänokat syyttäisivät minua ikäsyrjinnästä.

        Ota ihan rauhallisesti, kohta tulee valkotakkiset, ja vie pehmoiseen huoneeseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihan rauhallisesti, kohta tulee valkotakkiset, ja vie pehmoiseen huoneeseen...

        Tuskinpa sinne viedään muita kuin sinut.
        Sehän selvästi on sinulle tuttu ja turvallinen paikka jo entuudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sinne viedään muita kuin sinut.
        Sehän selvästi on sinulle tuttu ja turvallinen paikka jo entuudestaan.

        Jonkinlainen hullu sellainen ihminen on, joka noin kiihkeästi puolustaa Toyota riisikuppi kanikoppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlainen hullu sellainen ihminen on, joka noin kiihkeästi puolustaa Toyota riisikuppi kanikoppia.

        Riisikuppi kaninkoppi on paras auto mikä meillä on ollu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sinne viedään muita kuin sinut.
        Sehän selvästi on sinulle tuttu ja turvallinen paikka jo entuudestaan.

        Joo tänne kyllä mahtuu muitakin hulluja, tervetuloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riisikuppi kaninkoppi on paras auto mikä meillä on ollu!

        Ei auto, vaan pelkkä 13 tusinassa kulkuväline.
        Autot ovat erikseen.


    • Anonyymi

      Mikkelseeni sai Fordin paikan. Tai näin ainakin lukee Norjalaisessa lehdessä.

      • Anonyymi

        EP Lappi ja Latvala ulos MM-sarjasta.
        Tosin voi olla että Toyota perustaa kakkostiimin.
        Latvala ajaisi Toyota-2 WRC tiimissä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe