Suomi24.fi-sähköposti siirtyy Mailbox.org-alustalle

Anonyymi

Mailbox.org on meikäläisellä jo käytössä, mutta en löydä siitä etsimälläkään toimintoa, mihin voi tallentaa vastaanottajien sähköpostiosoitteet?

29

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voipi olla, että talletukset tapahtuvat aina täysin automaattisesti. Kokeile.

      • Anonyymi

        Olen sillä postia lähettänytkin onnistuneesti. Uudessa viestissä osoitekenttään ei ilmesty mitään, vaan koko osoite on kirjoitettava uudestaan.
        Ei se kyllä vastaanotakaan mitään, vaan tulevat postit menevät vanhaan Suomi24.fi


    • Anonyymi

      Onhan siitä olemassa ilmaisversiokin joten turha ruveta mitään maksamaan:
      openmailbox.org

      • Anonyymi

        Yhteytesi ei ole salattu
        Sivustolle www.openmailbox.org hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja). Lisätietoja
        NET::ERR_CERT_DATE_INVALID


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteytesi ei ole salattu
        Sivustolle www.openmailbox.org hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja). Lisätietoja
        NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

        Höpö höpö, olen käyttänyt sitä pitkään ilman ongelmia Nyt suoli24 tietysti yrittää piilottaa kaikki ilmaisena toimineet ja yrittää hyötyä samasta versiosta mutta maksullisena uusille asiakkaille. Ainakaan vielä openmeilbox ei ole vihjaillut että se muuttuis maksulliseksi.
        Mutta ei kai kukaan niin idiootti ole että lisäilee luottokrttitietojaan millekään sähköpostille.


      • Anonyymi

        Turha toisaalta alkaa ottamaan marginaalia sähköpostia vaan suosiolla suosittu kuten Gmail..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha toisaalta alkaa ottamaan marginaalia sähköpostia vaan suosiolla suosittu kuten Gmail..

        Juu, miksi yrittää salata sähköpostit kun voi antaa kuukkelin lukea vapaasti ja myydä tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, miksi yrittää salata sähköpostit kun voi antaa kuukkelin lukea vapaasti ja myydä tiedot.

        Kunhan ei julkiseksi tule postit niin hällä väliä vaikka vakoilee. Sama juttu se on kaikilla ilmaisilla posteilla koska pitäähän niidenkin jostain rahaa saada.


    • Anonyymi

      Jos sitä voi käyttää Thunderbirdillä niin yhteystiedot saa tallennettua Thunderbirdiin.

    • Anonyymi

      Uutta sähköpostiosoitetta suunnitteleville lukuvinkki: Mikrobitti -lehden 9/2019 sivut 59-67 on pyhitetty gmail-sähköpostin esittelyyn.

      Kiitos Suomen Posti Oy:n (syysloman) digitaalinen näköislehti on kaikille ilmaiseksi luettavissa. En syytä enkä väitä mutta suosittelen tutustumaan niin kauan kun se ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Gmailin asetuksissa piti tehdä muistaakseni joku jippo, että sen sai toimimaan Thunderbirdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmailin asetuksissa piti tehdä muistaakseni joku jippo, että sen sai toimimaan Thunderbirdissä.

        Jep, Google-tilin määrityksiin pitää erikseen antaa lupa vaikkapa Thunderbird -ohjelmalle lukea postit. Ilman tuota lupaa Thunderbird herjaa kun posteja yrittää hakea.

        Löytyy Google-tilin asetuksista kohdasta "Kolmannen osapuolen sovellukset, joilla on pääsy tilille".


    • Anonyymi

      Ilmaisissa sähköpostilaatikoissa on aina omat rajoitteensa.. joissakin palveluissa saa enemmän ja toisissa vähemmän.

      Itse kyllä karttaisin noita pienempien toimijoiden purkkavirityksiä kuin ruttoa, olipa ne maksullisia tai ei.
      Tietoturvan taso on mitä on ja toimivuuden kanssa myös vähän niin ja näin, surkeasta käytettävyydestä puhumattakaan.

      Jos pitää ilmainen olla niin mun valinta olis Outlook.com tai sitten pitkin hampain Gmail.

      • Anonyymi

        Turha on pienten toimijoiden tietoturvasta huolestua. Gmailin käyttäjien yksityisyys on kauppatavaraa. Ulkoluukku ei ole sen parempi.


      • Anonyymi

        Outlook on pidemmän päälle epäkäytännöllinen jos ostaa joskus Android luurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlook on pidemmän päälle epäkäytännöllinen jos ostaa joskus Android luurin.

        Hyvin on tultu vuosikausia toimeen Outlookilla Androidin kanssa. Minulla on jopa yhteystiedot synkronoitu MS-tilille. Googlessa ei ole mitään, se on minulla ainoastaan Googlen sovelluskauppaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on tultu vuosikausia toimeen Outlookilla Androidin kanssa. Minulla on jopa yhteystiedot synkronoitu MS-tilille. Googlessa ei ole mitään, se on minulla ainoastaan Googlen sovelluskauppaa varten.

        Hankalaa ja epäkäytännöllistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa ja epäkäytännöllistä..

        Helppoa ja käytännöllistä. Sähköpostit, yhteystiedot ja kalenterit ovat yhdessä paikassa ja näkyvät joka laitteella.

        Android-puhelimet voisi myydä yhtä hyvin ilman Googlen sovelluksia. Yksi roottaamani tabletti onkin aito Android, jossa ei ole mitään Googleen viittaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa ja käytännöllistä. Sähköpostit, yhteystiedot ja kalenterit ovat yhdessä paikassa ja näkyvät joka laitteella.

        Android-puhelimet voisi myydä yhtä hyvin ilman Googlen sovelluksia. Yksi roottaamani tabletti onkin aito Android, jossa ei ole mitään Googleen viittaavaa.

        Ei todellakaan ole päinvastoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha on pienten toimijoiden tietoturvasta huolestua. Gmailin käyttäjien yksityisyys on kauppatavaraa. Ulkoluukku ei ole sen parempi.

        Höpöpuhetta. Ja vaikka leikittäisiin että väittämäsi olisikin totta niin tietoturva ja yksityisyys on kaksi eri asiaa. Molemmat tärkeitä asioista ilmanmuuta, mutta eiköhän jokainen järkevä huolehtisi ensin tietoturvasta ja sen jälkeen yksityisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlook on pidemmän päälle epäkäytännöllinen jos ostaa joskus Android luurin.

        Vuosia on tullut käytettyä Outlookia Android luurissa, eipä tuossa ole ollut yhtään mitään epäkäytännöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöpuhetta. Ja vaikka leikittäisiin että väittämäsi olisikin totta niin tietoturva ja yksityisyys on kaksi eri asiaa. Molemmat tärkeitä asioista ilmanmuuta, mutta eiköhän jokainen järkevä huolehtisi ensin tietoturvasta ja sen jälkeen yksityisyydestä.

        Eihän nykymaailmassa ole mitään yksityisyyttä.. turha siis murehtia tästäkin asiasta varsinkin kun Google ei kuitenkaan julkaise viestejä kaikkien nähtäville..


    • Anonyymi

      Miten saat osoitekirja toimimaan?

      • Anonyymi

        "osoitekirja toimimaan"?


    • Anonyymi

      Kysyn myös että mihin tallennan.Ei ota vastaan uutta yhteystietosi!

      • Anonyymi

        Pisteen jälkeen tulee välilyönti!


    • Anonyymi

      minulla oli postiin siirrettynä minulle tulleita laskuja. Nyt en muista mitä kaikkia siellä oli. Nä'keekö laskun lähettäjä ettei sposti ole enää käytössä????
      Vastaa minulle gmailiin

    • Miten saan registeröinti koodin mailbox.org sähköpostiin päästäkseni?
      ?

      • Anonyymi

        Ei sinne kannata päästä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe