Mailbox.org on meikäläisellä jo käytössä, mutta en löydä siitä etsimälläkään toimintoa, mihin voi tallentaa vastaanottajien sähköpostiosoitteet?
Suomi24.fi-sähköposti siirtyy Mailbox.org-alustalle
29
5358
Vastaukset
- Anonyymi
Voipi olla, että talletukset tapahtuvat aina täysin automaattisesti. Kokeile.
- Anonyymi
Olen sillä postia lähettänytkin onnistuneesti. Uudessa viestissä osoitekenttään ei ilmesty mitään, vaan koko osoite on kirjoitettava uudestaan.
Ei se kyllä vastaanotakaan mitään, vaan tulevat postit menevät vanhaan Suomi24.fi
- Anonyymi
Onhan siitä olemassa ilmaisversiokin joten turha ruveta mitään maksamaan:
openmailbox.org- Anonyymi
Yhteytesi ei ole salattu
Sivustolle www.openmailbox.org hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja). Lisätietoja
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteytesi ei ole salattu
Sivustolle www.openmailbox.org hyökännyt taho voi yrittää varastaa tietojasi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja). Lisätietoja
NET::ERR_CERT_DATE_INVALIDHöpö höpö, olen käyttänyt sitä pitkään ilman ongelmia Nyt suoli24 tietysti yrittää piilottaa kaikki ilmaisena toimineet ja yrittää hyötyä samasta versiosta mutta maksullisena uusille asiakkaille. Ainakaan vielä openmeilbox ei ole vihjaillut että se muuttuis maksulliseksi.
Mutta ei kai kukaan niin idiootti ole että lisäilee luottokrttitietojaan millekään sähköpostille. - Anonyymi
Turha toisaalta alkaa ottamaan marginaalia sähköpostia vaan suosiolla suosittu kuten Gmail..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha toisaalta alkaa ottamaan marginaalia sähköpostia vaan suosiolla suosittu kuten Gmail..
Juu, miksi yrittää salata sähköpostit kun voi antaa kuukkelin lukea vapaasti ja myydä tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, miksi yrittää salata sähköpostit kun voi antaa kuukkelin lukea vapaasti ja myydä tiedot.
Kunhan ei julkiseksi tule postit niin hällä väliä vaikka vakoilee. Sama juttu se on kaikilla ilmaisilla posteilla koska pitäähän niidenkin jostain rahaa saada.
- Anonyymi
Jos sitä voi käyttää Thunderbirdillä niin yhteystiedot saa tallennettua Thunderbirdiin.
- Anonyymi
Uutta sähköpostiosoitetta suunnitteleville lukuvinkki: Mikrobitti -lehden 9/2019 sivut 59-67 on pyhitetty gmail-sähköpostin esittelyyn.
Kiitos Suomen Posti Oy:n (syysloman) digitaalinen näköislehti on kaikille ilmaiseksi luettavissa. En syytä enkä väitä mutta suosittelen tutustumaan niin kauan kun se ei maksa mitään.- Anonyymi
Gmailin asetuksissa piti tehdä muistaakseni joku jippo, että sen sai toimimaan Thunderbirdissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gmailin asetuksissa piti tehdä muistaakseni joku jippo, että sen sai toimimaan Thunderbirdissä.
Jep, Google-tilin määrityksiin pitää erikseen antaa lupa vaikkapa Thunderbird -ohjelmalle lukea postit. Ilman tuota lupaa Thunderbird herjaa kun posteja yrittää hakea.
Löytyy Google-tilin asetuksista kohdasta "Kolmannen osapuolen sovellukset, joilla on pääsy tilille".
- Anonyymi
Ilmaisissa sähköpostilaatikoissa on aina omat rajoitteensa.. joissakin palveluissa saa enemmän ja toisissa vähemmän.
Itse kyllä karttaisin noita pienempien toimijoiden purkkavirityksiä kuin ruttoa, olipa ne maksullisia tai ei.
Tietoturvan taso on mitä on ja toimivuuden kanssa myös vähän niin ja näin, surkeasta käytettävyydestä puhumattakaan.
Jos pitää ilmainen olla niin mun valinta olis Outlook.com tai sitten pitkin hampain Gmail.- Anonyymi
Turha on pienten toimijoiden tietoturvasta huolestua. Gmailin käyttäjien yksityisyys on kauppatavaraa. Ulkoluukku ei ole sen parempi.
- Anonyymi
Outlook on pidemmän päälle epäkäytännöllinen jos ostaa joskus Android luurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on tultu vuosikausia toimeen Outlookilla Androidin kanssa. Minulla on jopa yhteystiedot synkronoitu MS-tilille. Googlessa ei ole mitään, se on minulla ainoastaan Googlen sovelluskauppaa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on tultu vuosikausia toimeen Outlookilla Androidin kanssa. Minulla on jopa yhteystiedot synkronoitu MS-tilille. Googlessa ei ole mitään, se on minulla ainoastaan Googlen sovelluskauppaa varten.
Hankalaa ja epäkäytännöllistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa ja epäkäytännöllistä..
Helppoa ja käytännöllistä. Sähköpostit, yhteystiedot ja kalenterit ovat yhdessä paikassa ja näkyvät joka laitteella.
Android-puhelimet voisi myydä yhtä hyvin ilman Googlen sovelluksia. Yksi roottaamani tabletti onkin aito Android, jossa ei ole mitään Googleen viittaavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa ja käytännöllistä. Sähköpostit, yhteystiedot ja kalenterit ovat yhdessä paikassa ja näkyvät joka laitteella.
Android-puhelimet voisi myydä yhtä hyvin ilman Googlen sovelluksia. Yksi roottaamani tabletti onkin aito Android, jossa ei ole mitään Googleen viittaavaa.Ei todellakaan ole päinvastoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha on pienten toimijoiden tietoturvasta huolestua. Gmailin käyttäjien yksityisyys on kauppatavaraa. Ulkoluukku ei ole sen parempi.
Höpöpuhetta. Ja vaikka leikittäisiin että väittämäsi olisikin totta niin tietoturva ja yksityisyys on kaksi eri asiaa. Molemmat tärkeitä asioista ilmanmuuta, mutta eiköhän jokainen järkevä huolehtisi ensin tietoturvasta ja sen jälkeen yksityisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia on tullut käytettyä Outlookia Android luurissa, eipä tuossa ole ollut yhtään mitään epäkäytännöllistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöpuhetta. Ja vaikka leikittäisiin että väittämäsi olisikin totta niin tietoturva ja yksityisyys on kaksi eri asiaa. Molemmat tärkeitä asioista ilmanmuuta, mutta eiköhän jokainen järkevä huolehtisi ensin tietoturvasta ja sen jälkeen yksityisyydestä.
Eihän nykymaailmassa ole mitään yksityisyyttä.. turha siis murehtia tästäkin asiasta varsinkin kun Google ei kuitenkaan julkaise viestejä kaikkien nähtäville..
- Anonyymi
Miten saat osoitekirja toimimaan?
- Anonyymi
"osoitekirja toimimaan"?
- Anonyymi
Kysyn myös että mihin tallennan.Ei ota vastaan uutta yhteystietosi!
- Anonyymi
Pisteen jälkeen tulee välilyönti!
- Anonyymi
minulla oli postiin siirrettynä minulle tulleita laskuja. Nyt en muista mitä kaikkia siellä oli. Nä'keekö laskun lähettäjä ettei sposti ole enää käytössä????
Vastaa minulle gmailiin Miten saan registeröinti koodin mailbox.org sähköpostiin päästäkseni?
?- Anonyymi
Ei sinne kannata päästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305