Kumminpäin teillä uusioperheessänne

Anonyymi

kiertää lasten vaatteet? Miehen lapsilta omillenne vai omien lasten vaatteet miehen lapsille? Lelut ym vuodevaatteet ja kengät? meillä luonnollisesti mun lasten vaatteet ja tavarat miehenlapsille koska ovat nuorempia. Äitipuolena olen tarkka rahasta joten on hyvä ettei tarvi ostella uusia vaatteita kun mun lasten vaatteet ovat vielä tosi hienoja ja siististi pidetty. Ei oiekin kelpaisi mutta pakkohan se on jos haluaa uusia vaatteita ja uusiahan ne ovat heille.
Mies kyllä ostaa lapsilleen vaatteita ja on täysin turhaa kun meiltä jää niin paljon.

Rahaa pitää säästää kun on paljon lapsia niin lasten tarvikkeissa voi säästää.
Lasten äiti ei tykkää yhtään että hänen lapset pukeutuu mun lasten vaatteisiin ja ne katoaakin aina kun tenskut menee kotiin, äiti heittää ne pois. Merkkivaatteita emme sitli anna, ne myymme, mutta hieman huonommat ja halvemmat annamme.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Blaaaa, blaaaaa Lissu, sinulla ei ole uusperhettä eikä mitään lapsia.

    • Anonyymi

      Onko oikeest väälii kummminpäin

    • Anonyymi

      Eiköhän se ikä/kokojakauma kerro sen kumminpäin ne vaatteet kiertää

    • Anonyymi

      Me annetaan ne vaatekeräykseen en voisi hienoja ja merkkivaatteita antaa miehen kersoille, likaavat ja rikkovat ne, vaikk akuin haluisi niin emme anna. meillä miehen kersat kulkee rääsyissä ja mun lapsilla on merkkivaatteita, siitä tunistaa kummat on kumman.

    • Anonyymi

      Lasten äiti ei tykkää yhtään että hänen lapset pukeutuu mun lasten vaatteisiin ja ne katoaakin aina kun tenskut menee kotiin, äiti heittää ne pois. Merkkivaatteita emme sitli anna.

      Jospa kyse onkin siitä että huomaa että annat vain ne vaatteet mistä ei montaa euroa myymällä saisi.
      Ymmärrän kyllä tilanteen että haluat maksamista vaatteistasi edes jotain taskurahaa/ruokarahaa.
      Ymmärrän myös lasten äidin käytöksen kun heittää vaatteet pois. Kokee että hänellä ei ole varaa vaatettaa omia lapsiaan.
      Käännä asia toisinpäin.

      • Anonyymi

        Niin, meillä lasten äiti siis se entinen ei ole hääppönen nainen itsekkään eikä osaa pukea lapsiaan, Minä taas olen muotiguru ja puen omat kalliisiin vaatteisiin, joskus käydään jopa pariisissa tai lontoossa vaatemessuilla tia ostoksillakin.


        Mut minkäs tekee, pukekoot miten vaan, kunhan mun ei tarvi maksaa niiden vaatteita.
        yllä meillä miehen exä on kateellinen kun on rahaa meillä ja hän elää pienellä palkalla, ja kinuaa vielä elareita mieheltäni. Ei vaan tule toimeen rahan kanssa, surullista. Oottaa että antaisin vanhat merkkivaatteet heille, mutta nekin maksaa ilmatteeks en, ei ole siihenkään varaa. Minullakin on vaikka olen kotona. Outoa.


      • Anonyymi

        Minkä merkkisiä vaatteita ostat?


    • Anonyymi

      Mun uuden muijan lapset on niin lihavia, ettei niiden vaatteita voi normaalivartaloisille lapsilleni kierrättää. Yhteisiä lapsia ei olekaan sattuneesta syystä.

    • Anonyymi

      Ensin vaimolla, sen jälkeen mies laittaa vaimon pikkarit päähänsä. Talvipakkasella ja pankkia ryöstäessä päähän laittaa vaimon sukkikset

    • Anonyymi

      Mikä on uusioperhe? Ei ole kuin yksi perhe, ydinperhe. Sekun hajoaa ei ole toista perhettä, se on yksinhuoltaja perhe. JOs mies joka on hylännyt lapsensa, niin löytää uuden eukon, niin se on kahden epätoisen ihmisen yhteiselo.
      Kellään ei ole kahta perhettä, ei kahta kotia eiu niitä vieraita hylkeitä katsota ekenkään perheeksi, ei se exä halua vierasta naista kotiinsa leikkimään perhettä. Mies jos on lapset hylännyt niin hän on vapaa meis olemaan vaikka sadan miehen kanssa, mutta ei hänen entiset perheenjäsenet ole enää miehen perhettä.
      Perheessä asutaanyhdessä eikä livistetä kenenkään vieraan ämmän perään.

      • Anonyymi

        Se on uusperhe, eikä "uusioperhe" perhemuotoja on monia, katso Wikipediasta ,jos osaat.
        Mikä on sekun, yksinhuoltajaperhe kirjoitetaan yhteen, JOs, mikä on epätoisen?, eiu, mitä hylkeitä? Ekenkään, vapaa meis olemaan vaikka sadan miehen kanssa asutaanyhdessä,???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uusperhe, eikä "uusioperhe" perhemuotoja on monia, katso Wikipediasta ,jos osaat.
        Mikä on sekun, yksinhuoltajaperhe kirjoitetaan yhteen, JOs, mikä on epätoisen?, eiu, mitä hylkeitä? Ekenkään, vapaa meis olemaan vaikka sadan miehen kanssa asutaanyhdessä,???????

        Uusiperhe on nuori pariskunta joilla on ensimmäinen yhteinen lapsi, se on uusiperhe.

        kierrätysihmisiä on ne jotka menee montakertaa naimisiin eikä ksokaan läyd'ä puolisoa itselleen vaan ottaa niitä käytettyjä. Niitä ei sanota perheiksi.

        Minullakaan ei ole kuin yksi perhe emmekä ole enää uusiperhe vaan lapsetkin aikuisia. Heilläkään ei ole kuin yksi perhe, ei kellään ole.

        Ei ole kuin yksi talo yksi koti, , ei voi olla satoja perheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiperhe on nuori pariskunta joilla on ensimmäinen yhteinen lapsi, se on uusiperhe.

        kierrätysihmisiä on ne jotka menee montakertaa naimisiin eikä ksokaan läyd'ä puolisoa itselleen vaan ottaa niitä käytettyjä. Niitä ei sanota perheiksi.

        Minullakaan ei ole kuin yksi perhe emmekä ole enää uusiperhe vaan lapsetkin aikuisia. Heilläkään ei ole kuin yksi perhe, ei kellään ole.

        Ei ole kuin yksi talo yksi koti, , ei voi olla satoja perheitä.

        Ei vaan se on uusi perhe. Opettele yhdyssanat, niin saatat nolata itseäsi hieman vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan se on uusi perhe. Opettele yhdyssanat, niin saatat nolata itseäsi hieman vähemmän.

        Ei se niitä opi , kun se on aina kännissä kirjoittaessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiperhe on nuori pariskunta joilla on ensimmäinen yhteinen lapsi, se on uusiperhe.

        kierrätysihmisiä on ne jotka menee montakertaa naimisiin eikä ksokaan läyd'ä puolisoa itselleen vaan ottaa niitä käytettyjä. Niitä ei sanota perheiksi.

        Minullakaan ei ole kuin yksi perhe emmekä ole enää uusiperhe vaan lapsetkin aikuisia. Heilläkään ei ole kuin yksi perhe, ei kellään ole.

        Ei ole kuin yksi talo yksi koti, , ei voi olla satoja perheitä.

        Nuori pariskunta on perustanut ydinperheen.
        Sinulla ei ole mitään perhettä ,olet yksinäinen vanha katkera sinkku.
        En ymmärrä mitä teet uusperhe palstalla, sinkuilla on oma palsta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe