Kenkätään kunnantalo

Anonyymi

Nyt on sitten myynnissä myös kunnanvirasto. Kunnan rahat on hupuloitu ja tähän on tultu. Halvalla lähtee hyvä talo. Höpöpuhetta ne sisäilmajutut. Kun kuntaan tuli akkavalta niin pari niiskuttajaa sai tahtonsa läpi. Hyvä hirsirakenteinen talo korkeilla kivillä ja laaja asfaltoitu piha.

11

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisaalta oha tuo meleko vanha/n näkönen ,et tarttisko säästää senkään takia , tuskimpa ees tunnearvoakaan sillälailla , no toisaalta sit ja jos ja kun alkas mennä jostain syystä pareemmin, ni eiku ehompaa väsäämään. Betonia ja puuta riittää kyysjärvellä, siinä se on koko niksi. Oha siitä kuvia jäljellä.

• Anonyymi

Nyt en muista mitä tarkoittaa ….kenkätään. Olen kuullut joskus lapsuudessa.

• Anonyymi

No se selviää kyllä tuonnempana.!

• Anonyymi

Myyntihinnaksi on tietojen mukaan kaavailtu 5000 euroa.

• Anonyymi

Toivottavasti menee kaupan. Vaik epäilen.??

• Anonyymi

Maahanmuuttajille asuntoja?

• Anonyymi

Niiskuneidit tuhoaa koko maan.

• Anonyymi

Kunnastako eurot loppu?Ei nyt aivan.Kunnalta vain vaaditaan ripeitä toimi
      talouden tasaamiseksi 2020 lopuun mennessä.
      Kunnan verotulot eivät riitä,suurin menoerä näyttäisi olevan terveydenhoito.
      -Kannataa irtisanoa ja siirtyä itsenäiseksi terveyspalvelujen tuottajaksi, peruspalvelut
      tulisi täytettyä.-Kunnanomavarainen eurojen painatus ja lainaus kuntalaisille toisi vaadittavan ripeitä toimia talouden tasaamiseksi.Tämä nykykäytäntö joka tukee
      "pankkien" hyvinvointi voinee lopettaa, nyt kun korkotaso suosii lainojen ottamista
      kääntäisi kunnan toiminnan kannattavaksi.Samaten voisi rokotaa näitä niin sanottuja
      suur- yrityksiä tutannon siirtymisestä toisiin kuntiin veronmaksun alentumisen vuoksi.
      Kunnan täytyy siirtyä nykyaikaan/suuntaa ja toimintaa muutamalla.
      Liitoskuntia perustamalla ei mikään paranen,peruspalvelut vain siirtyvät ja asukkat maksaa. Näkemys tämäkin!

• Anonyymi

Purettaan poi parkkipaikkojen tieltä hommeine höskä. Mahtuu Saarijärvieten ja Karstustenki autot jotenni ,ku tulevat tänne kuntasa kauppakeskukseen ostoksille kohta ! Eikä ole kyläkään sitte nii tukkosen näkönen ?????

• Anonyymi

Aivan upeaa, juttu ehdoton!!!! Näin suuresti pitää ihmisen ajatella.

• Anonyymi

Haloo. Nythän pääsiäinen lahenee, niin mistäpä parempi kokko,kuin homeinen kunnantalo kokoksi vaan hallitusti .On komein kuusi k.järvellä ja komein kokko ,ainakin tänvuonna. Ja pulma on ratkennut kämpän suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe