Latasin tänään sen uuden lisärin, ja laitoin hakemuksen sinne yliopistoon. Mutta sitte ku se pääsi sisään niin mä laitoin sen muuttamaan sinne asuntolaan niin sitte se muuttuikin yhteen joidenkin tyyppien kanssa ja mun olis pitäny hoitaa tiiäks myös niitä niin sitten muutin pois. En sitten päässytkään enään muuttamaan uudestaan asuntolaan. Joten erosin yliopistosta, jotta pääsen muuttamaan uudelleen asuntolaan. Mitä mun olis pitänyt tehä?
Sims 4 yliopisto
Anonyymi
1
1351
Vastaukset
- Anonyymi
No olisit voinut laittaa koodin testingcheats on (tai mikä nyt olikaan uskon et kyl tiiät) päälle. Sitte ku olit siel nii vaihtonäppäin hiiren oikea sen simin päälle jonka haluat pois ja klikkaat ja valitset ”poista taloudesta” tai joku sellanen ja kaikkien jotka haluut pois nii sama juttu. Noin sen voi tehä🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668