Latasin tänään sen uuden lisärin, ja laitoin hakemuksen sinne yliopistoon. Mutta sitte ku se pääsi sisään niin mä laitoin sen muuttamaan sinne asuntolaan niin sitte se muuttuikin yhteen joidenkin tyyppien kanssa ja mun olis pitäny hoitaa tiiäks myös niitä niin sitten muutin pois. En sitten päässytkään enään muuttamaan uudestaan asuntolaan. Joten erosin yliopistosta, jotta pääsen muuttamaan uudelleen asuntolaan. Mitä mun olis pitänyt tehä?
Vastaukset 1
- Anonyymi
No olisit voinut laittaa koodin testingcheats on (tai mikä nyt olikaan uskon et kyl tiiät) päälle. Sitte ku olit siel nii vaihtonäppäin hiiren oikea sen simin päälle jonka haluat pois ja klikkaat ja valitset ”poista taloudesta” tai joku sellanen ja kaikkien jotka haluut pois nii sama juttu. Noin sen voi tehä🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493