https://yle.fi/uutiset/3-11042210
Krimon tilaston mukaan romanit syyllistyvät henkirikoksiin kuusitoista kertaa useammin kuin muut suomalaiset.
Romanien henkirikostilastojen julkistamisesta puhkesi riita
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän osa romaneista kirjoittaa ja sanoo että te suomalaiset.Niin ilmeisesti silloin katsotaan että kuulutaan eri ryhmään.
- Anonyymi
Ei Saamelaiset eivätkä Romanit ole Suomalaisia, vaan Suomen kansalaisia!
T: Niinistö
- Anonyymi
Tämä asia on matemaattinen eli ei sillä ole mitään tekemistä todrllisuuden kanssa
- Anonyymi
Miksi ei julkaista romanien osuutta vankipopulaatiosta? Hesari teki 1990-luvun lopussa jutun romanivangeista. Silloin VAHOn tilastojen mukaan romanimiesvangeilla oli 25 kertainen yliedustus verrattuna valkolaisvankeihin. Naisilla yliedustus oli sata (100) kertainen.
Tuosta on noin 20 vuotta, onkohan luvut parantuneet...- Anonyymi
RASISMIA, RASISMIA tuollaisten tilastojen julkistaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RASISMIA, RASISMIA tuollaisten tilastojen julkistaminen!
Rasismi mainittu. Minä pahoitin mieleni. Anteksipyyntö ja korvaukset ovat paikallaan.
- Anonyymi
Hesarin olisi hyvä pyytää anteeksi meiltä Romaaneilta tuollaisesta kirjoittelusta 90-luvulta sanon minä kiitän
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859