niin ettei teitä huijata.
Aina kaikki kirjallisesti mitä sovitte riippumatta olipa hääpuvun muokkaus,- hinta - muokkaushinnat. Hääpaikan hinta, ym. Älä koskaan sovi mitään ilman että siitä tehdään kirjallinen todistus mitä on sovittu. Älä koskaan sovi mitään yksin vaan niin että paikalla on sinun lisäksi mukana joku toinenkin henkilö
Hääpuku
- aina joku toinen mukana valitsemassa ja sovittamassa hääpukua ja paikalla kun asioista soitaan kaikki sopimukset kirjallisena
- mieti aina ainakin viikko haluatko todella juuri sen puvun
- käy useammassa liikkeessä jotta näet laatu- ja hintaerot
- varmista että saat muokkauksen jälkeen juuri sen ostamasi puvun
- varmista puvun laatu aina ennen kuin otat sen vietäväksi kotiin
Huolehdi että sinulla on hääjärjestelyissä mukana luotettava henkilö tai henkilöt jotka voivat olla sinun mukana tai sinun puolesta hoitamassa asioita. Huolehdi että joko itse tai luotettava henkilö on aina paikalla tarkistamassa laatu kun jotain toimitetaan hääpaikalle, kukat, ruokaa ym.
Muista että kyseessä on sinun ja kumppanisi tärkein päivä ja teillä on oikeus vaatia että sovitut asiat toteutuvat niin kuin olette sopineet. Älä tee kompromisseja laadun ja hinnan suhteen jos toisin on sovittu. Varaudu aina toiseen vaihtoehtoon siltä varalta jos joku toimitus ei toimikkaan sovitusti.
Esim. Kurjaa syödä ruokaa jota ei edes tilattu. Silloin täytyy olla mahdollisuus toiseen vaihtoehtoon välittömästi. Sovi pitopalvelun tai ravitolan kanssa tilanteesta mitä jos. Eli jos tuleekin väärä salaatti kuinka toimitte tai jos tulee palaneet pihvit niin kuinka toimitte. Ja taas kaikki kirjallisesti.
Jos tilaat valmiit kukka-asetelmat kukkakaupasta varmista kuitenkin mistä saat hätätilanteessa tilalle toiset vaivattomasti jos kukkien toimitus pettää tai niiden laatu ei vastaa sovittua.
Tärkeää on varmistaa että häiden aikana saatavilla on joku joka on ompelutaitoinen siltä varalta että joko hääparin puvulle tai häävieraiden puvulle sattuu jotain kesken häiden (juhlien) niin että apu on lähellä tarvittaessa.
Näitä tietoja ei löydy yhdestäkään hääjärjestelyoppaasta vaikka ne aika kattavia onkin.
Hyvät yleisohjeet häävalmiseluihin
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384