Lapselle isä/parisuhde haussa

Löytyisiköhän tätä kautta ongelmaan ratkaisua..? Kirjoitan täysin suoraan. Olen hyvännäköinen ja nuorekas, jo 40-vuotias nainen ja siitä syystä biologinen kello tikittää kovasti ja asiassa pitäisi edetä nopeasti. Etsin siis hyvää ja kunnollista miestä parisuhteeseen ja ennen kaikkea isää lapselleni. Toivoisin siis, että voisimme olla yhdessä, vaikkei heti välttämättä saman katon alle muutettaisikaan ja lasta hoidettaisiin ja kasvatettaisiin tietysti myös yhdessä, vaikka olisinkin valmis siitä suuremman vastuun ottamaan. Jollei raskaus luonnostaan onnistuisi, niin hedelmöityshoitoihinkin olisin valmis myös lähtemään aika pikaisella aikataululla, jos sinä ne pystyisit maksamaan. Laita viestiä nimimerkin mukaiseen sähköpostiin tänne.

9

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään nimimerkkini sähköposti ei toimikaan, joten mahdolliset vastaukset tähän ketjuun, niin laitan sitten itse sähköpostia.

      • Moi, olisin kiinnostunut tästä kuviosta jos sovimme säännöistä ja vaikutat kiinnostavalta myös tutustumisen jälkeen. Olen luovuttanut jo siittiöitä joten pystyn sinulle vielä lapsen tarjoamaan vaikka se varmasti uhrauksia vaatiikin.


    • Moikka

      31v mies olisi perheenlisäystä vailla

      laita s postia nimimerkin gmail-spostiin

      • Anonyymi

        Ole varovainen, maksajan rooli odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole varovainen, maksajan rooli odottaa.

        Se ei katsos haittaa, kun rahaa on millä maksella


    • Anonyymi

      Hmm... Houkutteleva tarjous mutta sopiiko se että muutetaan saman katon alle ja mennään naimisiin? Tavoitteena perinteinen perhe vaikka molemmat sitten menisivätkin omia menojaan suurimman osan aikaa.

      Oma tavoitteeni olisi kolme-neljä lasta.

    • Anonyymi

      Kukaan järkevä mies ei lahjoita yhtäkään siimahäntää. Myöhemmin vuosien kuluttua femakkoarmeija alkaa sitten haastaa miestä lapsen elatuksen maksajaksi.
      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      40-vuotias nainen on just niin väärän ikäinen, että ei kyllä tippaakaankiinnosta. Olisi yhtä helvettiä tiedossa, mut palataan parisuhteen merkeissä 15-20 vuoden kuluttua, kun vaihdevuosivaivasi ovat ohi.

    • Vieläkö etsit luovuttajaa?
      Jos etsit, minulle voi laittaa viestiä s24 treffiprofiilille.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe