Löytyisiköhän tätä kautta ongelmaan ratkaisua..? Kirjoitan täysin suoraan. Olen hyvännäköinen ja nuorekas, jo 40-vuotias nainen ja siitä syystä biologinen kello tikittää kovasti ja asiassa pitäisi edetä nopeasti. Etsin siis hyvää ja kunnollista miestä parisuhteeseen ja ennen kaikkea isää lapselleni. Toivoisin siis, että voisimme olla yhdessä, vaikkei heti välttämättä saman katon alle muutettaisikaan ja lasta hoidettaisiin ja kasvatettaisiin tietysti myös yhdessä, vaikka olisinkin valmis siitä suuremman vastuun ottamaan. Jollei raskaus luonnostaan onnistuisi, niin hedelmöityshoitoihinkin olisin valmis myös lähtemään aika pikaisella aikataululla, jos sinä ne pystyisit maksamaan. Laita viestiä nimimerkin mukaiseen sähköpostiin tänne.
Lapselle isä/parisuhde haussa
9
131
Vastaukset
Näköjään nimimerkkini sähköposti ei toimikaan, joten mahdolliset vastaukset tähän ketjuun, niin laitan sitten itse sähköpostia.
Moi, olisin kiinnostunut tästä kuviosta jos sovimme säännöistä ja vaikutat kiinnostavalta myös tutustumisen jälkeen. Olen luovuttanut jo siittiöitä joten pystyn sinulle vielä lapsen tarjoamaan vaikka se varmasti uhrauksia vaatiikin.
Moikka
31v mies olisi perheenlisäystä vailla
laita s postia nimimerkin gmail-spostiin- Anonyymi
Ole varovainen, maksajan rooli odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole varovainen, maksajan rooli odottaa.
Se ei katsos haittaa, kun rahaa on millä maksella
- Anonyymi
Hmm... Houkutteleva tarjous mutta sopiiko se että muutetaan saman katon alle ja mennään naimisiin? Tavoitteena perinteinen perhe vaikka molemmat sitten menisivätkin omia menojaan suurimman osan aikaa.
Oma tavoitteeni olisi kolme-neljä lasta. - Anonyymi
Kukaan järkevä mies ei lahjoita yhtäkään siimahäntää. Myöhemmin vuosien kuluttua femakkoarmeija alkaa sitten haastaa miestä lapsen elatuksen maksajaksi.
Ei kiitos. - Anonyymi
40-vuotias nainen on just niin väärän ikäinen, että ei kyllä tippaakaankiinnosta. Olisi yhtä helvettiä tiedossa, mut palataan parisuhteen merkeissä 15-20 vuoden kuluttua, kun vaihdevuosivaivasi ovat ohi.
Vieläkö etsit luovuttajaa?
Jos etsit, minulle voi laittaa viestiä s24 treffiprofiilille.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694