Jyväskylä m&j dynastia kokemuksia?

Anonyymi

Mollissa paljon paikkoja auki heille.. kokemuksia? Puhelinmyyntiä on mutta kokemusta löytyy ja oon aiemmin tykännyt.

6

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveisiä vaan sinne omistajille. Janina vai Mikako mahtaa kirjoitella?

Tässä tiivistettynä dynastia:
      "Olin töissä täällä kuukauden sain 80€ palkkaa koko ajalta. Huijausta koko paikka."

Firmasta on jo pitkä ketju täällä suomi24:ssä, viimeinen viesti lokakuuta 2019.

Musa soi täysillä ja puhelimeen saa huutaa niin, että ääni menee. Takuupalkkaa ei makseta, kun siihen on niin paljon ehtoja.

• Anonyymi

Ja nyt sitten vaan odotellaan omistajien kommentteja... :D

Markkinointiyrityshän tämäkin aloitus oli. Eikö?

• Anonyymi

Siis tämäkin puhelinmyynti perustuu siihen, että jotkut ihmiset ei osaa kieltäytyä, kun tarpeeksi suosittelee. Esim. vanhukset, jotka ei ymmärrä, mistä on kyse.

Ylipäätään nykyään on vaikea tavoittaa kännykän omistajia, nuorempi väki jättää vastaamatta tai katkaisee heti puhelun. Yksinäiset vanhukset saattaa vastata.

Voi kysyä, miten moraalisesti on oikein huijata tällaisia ihmisiä.

Tiedän itse, kun soitin jo moneen kertaan muiden soittamiin numeroihin. Vanhemmat ihmiset enimmäkseen vastaisi.

Tässä tuolta toisesta ketjusta:

"En voi suositella. Olin päivän täällä töissä ja irtisanouduin. Asiakkaita huijataan vaikka pomo nimenomaan sanoo ettei sellaista tapahdu tässä yrityksessä. Jos asiakas kysyy eihän tarjoamani tilaus ole kestotilaus, en saa vastata siihen sen olevan kestotilaus vaikka näin on. Meille ei myöskään kerrottu mitään myytävistämme tuotteista eli asiakkaan kysyessä tuotteesta jotain ei hän vastausta saanut vaan sen sijaan lisää tuotteen tuputusta."

• Anonyymi

En oo omistaja :D ihan kokemuksia kyselin mut kiitos sainkin vastauksen. Jätän tän paikan väliin, ei voi mennä hyvin jos palautteesta 99% on negatiivista.

• Anonyymi

Joo älkää missään nimessä hakeko dyanstialle tai ylipätään mihinkään puhelinmyynti firmaan! Työ haastattelussa luvataan jopa tonnin suuruista palkaaa jota kukaan ei voisi millään saada ellei myisi yli 300 lehteä, olin siellä töissä nuorempana ja ihan kauhee olo jäi sen jälkeen ku päivät pitkät meille opetettiin miten asiakkaita eli vanhuksia huijataan kestotilaukseen, monesti itse pomo tai myyntipälikkö mikä liekään lähti työ paikalta pois ja jätti vanhimman työntekijän leikkimään ns ”lastenvahtia” ja monesti oli myös lupautunut että jos saisimme myytyä paljon lehtiä niin kaljalle kaikki mentäis ihan järkyttävää ku siihen aikaan ku ite olin paikal töissä tuolla Kivistön puolella suurin osa työntekijöistä oli alaikäisiä ite olin vain 2vko ajan siellä ku enempää en kestänyt

• Anonyymi

Täysin huijarifirma. Lupaavat 1000 EUR/kk takuupalkan, mikä jo sinällään on ihan naurettava korvaus kuukauden työstä. Takuupalkasta ei edes ole kyse, koska on ehtoja sen saamiseksi. Jos yli 30% tilaajista peruu tilauksen ei takuupalkkaa. Samoin takuupalkan saadaksesi sinun pitää tehdä "laadukkaasti" työtä. Eli tuo takaa sen, ettei palkkaa koskaan tule.

Älkää nuoret langetko kehuihin, kauniiseen puheeseen ja lupauksiin. Tarkoituksena vain saada ihmiset tekemään ilmaista työtä. Ihmetyttää miten joku noin kehtaa huijata sekä työntekijää, että asiakasta (vanhukset).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe