Jyväskylä m&j dynastia kokemuksia?

Anonyymi

Mollissa paljon paikkoja auki heille.. kokemuksia? Puhelinmyyntiä on mutta kokemusta löytyy ja oon aiemmin tykännyt.

5

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveisiä vaan sinne omistajille. Janina vai Mikako mahtaa kirjoitella?

Tässä tiivistettynä dynastia:
      "Olin töissä täällä kuukauden sain 80€ palkkaa koko ajalta. Huijausta koko paikka."

Firmasta on jo pitkä ketju täällä suomi24:ssä, viimeinen viesti lokakuuta 2019.

Musa soi täysillä ja puhelimeen saa huutaa niin, että ääni menee. Takuupalkkaa ei makseta, kun siihen on niin paljon ehtoja.

• Anonyymi

Ja nyt sitten vaan odotellaan omistajien kommentteja... :D

Markkinointiyrityshän tämäkin aloitus oli. Eikö?

• Anonyymi

Siis tämäkin puhelinmyynti perustuu siihen, että jotkut ihmiset ei osaa kieltäytyä, kun tarpeeksi suosittelee. Esim. vanhukset, jotka ei ymmärrä, mistä on kyse.

Ylipäätään nykyään on vaikea tavoittaa kännykän omistajia, nuorempi väki jättää vastaamatta tai katkaisee heti puhelun. Yksinäiset vanhukset saattaa vastata.

Voi kysyä, miten moraalisesti on oikein huijata tällaisia ihmisiä.

Tiedän itse, kun soitin jo moneen kertaan muiden soittamiin numeroihin. Vanhemmat ihmiset enimmäkseen vastaisi.

Tässä tuolta toisesta ketjusta:

"En voi suositella. Olin päivän täällä töissä ja irtisanouduin. Asiakkaita huijataan vaikka pomo nimenomaan sanoo ettei sellaista tapahdu tässä yrityksessä. Jos asiakas kysyy eihän tarjoamani tilaus ole kestotilaus, en saa vastata siihen sen olevan kestotilaus vaikka näin on. Meille ei myöskään kerrottu mitään myytävistämme tuotteista eli asiakkaan kysyessä tuotteesta jotain ei hän vastausta saanut vaan sen sijaan lisää tuotteen tuputusta."

• Anonyymi

En oo omistaja :D ihan kokemuksia kyselin mut kiitos sainkin vastauksen. Jätän tän paikan väliin, ei voi mennä hyvin jos palautteesta 99% on negatiivista.

• Anonyymi

Joo älkää missään nimessä hakeko dyanstialle tai ylipätään mihinkään puhelinmyynti firmaan! Työ haastattelussa luvataan jopa tonnin suuruista palkaaa jota kukaan ei voisi millään saada ellei myisi yli 300 lehteä, olin siellä töissä nuorempana ja ihan kauhee olo jäi sen jälkeen ku päivät pitkät meille opetettiin miten asiakkaita eli vanhuksia huijataan kestotilaukseen, monesti itse pomo tai myyntipälikkö mikä liekään lähti työ paikalta pois ja jätti vanhimman työntekijän leikkimään ns ”lastenvahtia” ja monesti oli myös lupautunut että jos saisimme myytyä paljon lehtiä niin kaljalle kaikki mentäis ihan järkyttävää ku siihen aikaan ku ite olin paikal töissä tuolla Kivistön puolella suurin osa työntekijöistä oli alaikäisiä ite olin vain 2vko ajan siellä ku enempää en kestänyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe