Burger King

Anonyymi

Nyt loppui käynti tuossa paikassa.

Tilasin autokaistalta 2 ateriaa, 2 juustohampparia, 2 juustodippiä ja kokikset. Kotiin päästyäni huomasimme että pussista puuttuivat kokonaan juustohampparit.
Ajoin takaisin aterioiden kanssa, kokikset jätin kotiin. Ateriat siksi mukaan kun vaihtoon nekin menee sillä kylmät hamppariateriat ei maistu.

Burger Kingissa tehtiin tilaus kokonaan uusiksi mutta ilman kokiksia koska jätin ne kotiin. Hyvitykseksi saimme 3 jätskiä.
Kun pääsin kotiin niin tilauksesta puuttui juustodipit. Ajoin takaisin aterioiden kanssa mutta juustohampparit jätimme kotiin lapselle syötäväksi. Ja ne kokikset myös.

Burger Kingissä tehtiin tilaus uusiksi 3 lahjakorttia.
Palvelu ontui koko ajan ja yksi työntekijöistä jopa ivallisesti hymyili takana kun esitin asiaani.

Jos palvelu olisi ollut hyvää ja asia olisi osattu hoitaa hyvin niin kaikki olisi ok.
Edestakaisin ajo Burger Kingiin ja kaupan päälle huono palvelu ei jaksa kiinnostaa.
Tämä koskee vain Lappeenrannan Burger Kingiä.

38

3470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävi sama homma mäkkärissä aikoinaan. Silloin soitin kotonta ravintolaan että hampurilainen puuttuu ja joku lähtee nyt sitä tuomaan tähän osoitteeseen. Vuoropäällikkö ilmoitti ettei meillä ole kotiinkuljetusta. En tietenkään antanut periksi joten lopulta yksi työntekijä lähti omalla autollaan tuomaan puuttuvan hampurilaisen ja saimme vielä 2 ateriakorttia..

      Burger Kingissä kävin kerran ja totesin että teen kotona paremman makuisia hamppareita ja ranut oli todella pienet, neljä ranua ristikkäin pussissa. Kaksi kertaa siis yhdellä kertaa.

      • Anonyymi

        Neljä ranua ristikkäin pussissa? Uskotko itsekkään omiin satuihisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä ranua ristikkäin pussissa? Uskotko itsekkään omiin satuihisi?

        Luulin että kaikki älyäisi tuon olevan tahallista liioittelua, erehdyin, anteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että kaikki älyäisi tuon olevan tahallista liioittelua, erehdyin, anteeksi!

        Eli siellä ei ollut edes neljää ranua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siellä ei ollut edes neljää ranua?

        Oletko kuullut sanonnan junista ja asemista?


      • Anonyymi

        Mitä ihmeen ranuja , jotain juntti tuubaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen ranuja , jotain juntti tuubaa

        =DD


    • Anonyymi

      Kyllä nyt on kaikkea kamalaa murhetta maailma eteen aloittajalle kaatanut.

      • Anonyymi

        En ole mikään hampurilaisten suurkuluttaja, nyt olen muutaman kuukauden sisällä käynyt lippulaivan Burger King. Kaikki on ollut muuten ok mutta itse burgeri on ollut kylmä ? Että onko sitä tulta sitten käytetty, milloin ?


    • Anonyymi

      Itsellä samanlaisia kokemuksia. Kerran kun kävin tilaamassa autokaistalta ja ajoin kotiin nuijamaalle, kotona huomasin että juomastani puuttui pilli. Niinpä hyppäsin autooni ja huristelin takaisin valittamaan asiasta ja nyrpeällä naamalla varustettu myyjä antoi minulle kolme pilliä. No, siitä sitten iloisin mielin takaisin kotia syömään. Eipä siinä kauan mieli iloisena kestänyt kun huomasin että ketsuppi puuttuu. Sama toistui kun ajoin valittamaan asiasta, nyrpeällä naamalla myyjä antoi minulle kolme ketsuppia. Taas sitten ajelin kotiin mutta kotipihallani muistin ettei myyjä tarjonnut ostoksistani kuittia, eikun auto ympäri ja takaisin hakemaan kuittia. Tällä kertaa nyrpeä naamainen myyjä kehotti soittamaan esimiehelleen. Reilun puolen tunnin puhelun jälkeen esimies pitkin hampain lupasi etsiä kassajärjestelmästä kuittini ja lähettää sen postissa kotiini. Matkalla kotiini autostani loppui sitten bensa ja esimiehen kanssa käydän puhelun vuoksi puhelimeni akku oli loppu eli en siis voinut soittaa kenellekään että tulisi hakemaan tai tuomaan minulle bensiiniä. Vajaan 20km kävelymatkan jälkeen olin kotona vähän ennen aamu kuutta ja huomasin ettei vaimoa näkynyt missään. Kettiön pöydällä kylmien ranskalaisten vieressä oli lappu jossa vaimoni ilmoitti jättävänsä minut. Oli kyllä viimoinen kerta kun tuosta hampurilaisravintolasta mitään ostan.

      • Anonyymi

        Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Mut kuule, mie voin tarjota siule tuon pettymyksen jälkeen Mäkkäri-aterian 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Mut kuule, mie voin tarjota siule tuon pettymyksen jälkeen Mäkkäri-aterian 😉

        Kiitos tarjouksesta mutta en myöskään syö mäkkärissä enää ikinään. Kävi nimittäin kerran näin kun menin Joensuuhun kaveria tapaamaan. Siinä junaa odotellessa kaverini tarjosi minulle sitten mäkkäri-aterian. No, junaan kun pääsin niin mahassani alkoi kiertää aivan hirveästi ja juoksu jalkaa siitä sitten vessaan. Kun olin istunut vessassa noin tunnin, oven koputettiin ka konduktööri vaati avaamaan oven. Matkalippuahan konduktööri sitten kyseli mitä en ollut muistanut ostaa koska oli kiire vessaan. Onnekseni konnari sanoi että voin ostaa lipun junastakin. Mutta mutta, siinä sitten huomasin rahapussini jääneen kaverille Joensuuhun. Niinpä juna pysähtyi keskelle ei mitään ja konnari heitti minut pihalle. Siinä sitten seisoin pimeässä kunnon pakkasessa ratapenkalla ja huomasin puhelimeni tippuneen junaan kun konnari retutti minua niskasta pihalle. Eipä auttanut kuin lähteä tarpomaan lumihangessa ja etsimään löytyisikö mistään asutusta ja muutaman kilometrin päästä löytyi kuin löytyikin talo. Soitin ovikelloa ja kolkuttelin ovea mutta kukaan ei tullut avaamaan niinpä ajattelin ettei ketään ollut kotona. Kylmissäni en keksinyt muuta kuin lyödä ikkuna rikki ja mennä taloon lämmittelemään. Kun olin ollut talossa jonkun aikaa kuulin pihalta ääntä ja menin katsomaan ikkunasta. Ikkunasta näin pihalla hiiviskelevän pari tummiin asuihin pukeutunutta tyyppiä. Ajattelin että kyllä, talo on tyhjillään niin tyyppien on pakko olla murtovarkaita. Hetken mietittyäni hiivin keittiöön hakemaan turvakseni leipäveitsen. Sitten kuulin kuinka ovenlasi rikkoitui ja sisään ryntäsi nuo pihalla hiiviskelleet tyypit. Huusin että pysykää kaukana minulla on veitsi ja samassa tunsin hirveän kivun kropassani. Pihalla hiiviskelleet tyypit olivatkin poliiseja jotka ampuivat minua etälamauttimella. Siitä sitten matkani vei poliisivankilaan ja myöhemmin Mikkeliin kärsimään vajaan kolmen vuoden tuomiota asuntomurroista koska kyseisellä alueella niitä oli tapahtunut useampi ja kaikista syytettin minua. Se mitä vankilassa tapahtui kun eräs pitkäaikaisvanki tarjosi minulle ruokalassa omaa ateriaansa tulee pysymään ikuisesti salaisuutena. Eli jyrkkä ei mäkkärin-aterialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta mutta en myöskään syö mäkkärissä enää ikinään. Kävi nimittäin kerran näin kun menin Joensuuhun kaveria tapaamaan. Siinä junaa odotellessa kaverini tarjosi minulle sitten mäkkäri-aterian. No, junaan kun pääsin niin mahassani alkoi kiertää aivan hirveästi ja juoksu jalkaa siitä sitten vessaan. Kun olin istunut vessassa noin tunnin, oven koputettiin ka konduktööri vaati avaamaan oven. Matkalippuahan konduktööri sitten kyseli mitä en ollut muistanut ostaa koska oli kiire vessaan. Onnekseni konnari sanoi että voin ostaa lipun junastakin. Mutta mutta, siinä sitten huomasin rahapussini jääneen kaverille Joensuuhun. Niinpä juna pysähtyi keskelle ei mitään ja konnari heitti minut pihalle. Siinä sitten seisoin pimeässä kunnon pakkasessa ratapenkalla ja huomasin puhelimeni tippuneen junaan kun konnari retutti minua niskasta pihalle. Eipä auttanut kuin lähteä tarpomaan lumihangessa ja etsimään löytyisikö mistään asutusta ja muutaman kilometrin päästä löytyi kuin löytyikin talo. Soitin ovikelloa ja kolkuttelin ovea mutta kukaan ei tullut avaamaan niinpä ajattelin ettei ketään ollut kotona. Kylmissäni en keksinyt muuta kuin lyödä ikkuna rikki ja mennä taloon lämmittelemään. Kun olin ollut talossa jonkun aikaa kuulin pihalta ääntä ja menin katsomaan ikkunasta. Ikkunasta näin pihalla hiiviskelevän pari tummiin asuihin pukeutunutta tyyppiä. Ajattelin että kyllä, talo on tyhjillään niin tyyppien on pakko olla murtovarkaita. Hetken mietittyäni hiivin keittiöön hakemaan turvakseni leipäveitsen. Sitten kuulin kuinka ovenlasi rikkoitui ja sisään ryntäsi nuo pihalla hiiviskelleet tyypit. Huusin että pysykää kaukana minulla on veitsi ja samassa tunsin hirveän kivun kropassani. Pihalla hiiviskelleet tyypit olivatkin poliiseja jotka ampuivat minua etälamauttimella. Siitä sitten matkani vei poliisivankilaan ja myöhemmin Mikkeliin kärsimään vajaan kolmen vuoden tuomiota asuntomurroista koska kyseisellä alueella niitä oli tapahtunut useampi ja kaikista syytettin minua. Se mitä vankilassa tapahtui kun eräs pitkäaikaisvanki tarjosi minulle ruokalassa omaa ateriaansa tulee pysymään ikuisesti salaisuutena. Eli jyrkkä ei mäkkärin-aterialle.

        Hahaa. Siun pittää sit vaan tyytyä kotona kokkaamaan. Leipaset ite sämpylät ja paistat niihe välliin jauhelihapihvit.
        Mut älä polta taloais!


      • Anonyymi

        Joko sairas pää tai ei ole mitään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Mut kuule, mie voin tarjota siule tuon pettymyksen jälkeen Mäkkäri-aterian 😉

        Jos sen voit tehdä, otan sen vastaan rahana.


    • Anonyymi

      Mikkelin burger king on huippu. Ei koskaan mitään mokia. Tilausautomaatti on kätevä ja helppo ja viisaat tietenkin tarkistaa aina paikan päällä,että on ketsupit,pillit,paperit ja kaikki tuotteet pussissa. Ja aina on ollut.

      • Anonyymi

        Muuten hieno esitys omistajalta, mutta miksi se teidän ruoka on p*skaa? Siatkaan ei huoli.


    • Anonyymi

      Kuka helvetin läskiperse syö hampurilaisia, piitsaa tai kepappiva? Häh?
      Tässä maiilmassa on pikkaisen parempaakin sapuskaa kuin nuo paskat jotka ei maistu edes kalapuikkojen vertaisilta.

      • Anonyymi

        Ainakaan sinun sapuskat ei voita paskintakaan grilliläävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan sinun sapuskat ei voita paskintakaan grilliläävää.

        Lisäaine skeidaa täynnä noi burgerit ei mitään vanhemman väen sapuskaa jos terveys on alkanut pätkimään!


      • Anonyymi

        Siinäkö mahtava kiinteä kurvikas lohikäärme julistamassa oikeaa oppia? Vai hevonenko kyseessä?


    • Anonyymi

      Burger King on väsyneintä moskaa, oli se sitten lappeenrannassa barcelonassa tai Tampereella. Mieluummin syön saniaisia ojasta.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä, minkä varsi maistuu salmiakille?


    • Anonyymi

      Mutta mistä saa lepran parhaat burgerit??

      • Anonyymi

        Mitäs jos siirtys paikalliseen perinneruokaan eli aamuin illoin VETYÄ.


    • Anonyymi

      Kukaan tervejärkinen ei edes syö näitä burgereita, gebappeja, pitsoja ym...
      saatikka sitten syöttää lapsilleen. Ei ihme että läskien määrä sen kun nousee ja sairaudet lisääntyy.
      Voin kuvitella että näissä käy samat henkilöt jotka itkee kun viina ja tupakka on kallista, elikkä toisen luokan kansalaiset.

      • Anonyymi

        Pitäisi rinnastaa lapsen pahoinpitelyyn mikäli vie juniorinsa noita ruoan kuvatuksia syömään. mieluummin ostaisin pennulleni röökiä ja kaljaa koska ne eivät ole niin epäterveellisiä kuin mc ja bksonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi rinnastaa lapsen pahoinpitelyyn mikäli vie juniorinsa noita ruoan kuvatuksia syömään. mieluummin ostaisin pennulleni röökiä ja kaljaa koska ne eivät ole niin epäterveellisiä kuin mc ja bksonta.

        Olen itsekin syönyt burgereita ja kebabia, mutta härän kuussa syntyneen on turha katua. Jos ei ihminen kansalliselle identiteetilleen minkään mahda, niin sitä vähemmän luonneidentiteetilleen.


    • Anonyymi

      Bk ei muka ”pysty” lopettamaan toimintojaan ryssissä. Minäpä pystyn lopettamaan ostoni Bk:ssa

      • Anonyymi

        Mielummin Venäjä, kun afrikka!


    • Anonyymi

      Kun jossain Luhanskissa venäläinen satunnaiskatjushja tömähti seutukauppaan niin asujat kaivelivat syömistä betonisälän joukosta. On se kauheaa kun täällä joutuu ramppaamaan edestakaisin sontamättöjen vuoksi! Oblivion stout...

      • Anonyymi

        Ettei vain ois Suomessa eräänä päivänä sama tilanne edessä? Sitä näytetään kovasti yrittävän.


    • Anonyymi

      Itel sujunut asiointi hyvin Lappeenrannan kingis mut jonot on ollut ainut satunnainen ongelma toisinaan. Palvelu ollut ystävällistä ja oikeat tuotteet mut tilaankin vain yhden aterian/hampparin enkä koko perheen settejä. Välil ajanut siihen Nesteen pihaan mut huomannut armottomat jonot, joten U-käännös ja mäkkiin tai sit vaan kotiin.

      Oma kokemus et mäkis selvii nopeammin kun yleensä saanu maksamisen jälk. ruoat melkee heti kun tehneet valmiiks suosituimpia annoksia.

      • Anonyymi

        Kaikkea roinakauppoja on, kun on rauhan aika, ja ihmisillä varaa ostaa.


    • Anonyymi

      Oletteko saanu juomat valmiiksi täytettynä Take away -tilaukseen? Kävin juur hakemassa ateriat BKstä ja piti itse täyttää vielä juomat. "Meillä tää on tapana kun tosiaan juoman voi täyttää useampaan kertaan", tokas likka tiskillä asiaa ihmetellessäni... Hm. Mitenkä lie toimii Take away -hommassa...
      Samalla huomasin, ettei jädepurkissa ollut kantta... Servietit jo matkalla lisämausteeksi...
      Eipä tartte toiste mennä.
      Tarkistin ravintolan pihalla, että kaikki muu löytyi.

      • Anonyymi

        Kun nuo ostit, minkä tilalle ajattelit ne ostaa?
        Parempi, kuin uudet kumisaappaat (ellei ole jo)?
        Parempi, kuin rinkka, mihin sulloa vaatteet, kun on pikaisesti lähdettävä?
        Kuten sanotaan, että fyys.kunnonkin arvon ymmärtää vasta kun sen on menettänyt.


    • Anonyymi

      Bad day. Oliko `demareiden organisoima työtaistelutoimi hallitusta vastaan?

    • Anonyymi

      Mitä helevettiä?? Haluaisinpa tietää aloittajan luonteen! Lohikäärme kenties?!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe