Jänis oli kävelyllä metsässä kunnes hoksasi pontikkapannun, jonka nokasta tippui kirkasta nestettä. Jänis päätti uteliaana maistaa sillä jano vaivasi. Pannun sisältö maistui jänikselle hyvin ja pian se hoipertelikin pienen matkaa, kunnes sammui nurmelle.
Paikalle saapui kettu, joka piti itseään onnekkaana tasan niin kauan kuin haistoi kanin viinanlöyhkäisen hengityksen ja päätti odottaa siksi kunnes bunny selviäisi hieman. Paikalle sattui toinen kettu joka olisi mielellään halunnut kanipaistin myös. Ketut alkoivat tapella verissä päin ja haavoittivat toisiaan lopulta niin pahasti että kuolivat jäniksen viereen.
Herättyään jänis kauhistui kahta ketunraatoa ympärillään todeten:
"Kaikkea sitä tuleekin kännissä tehtyä"
kung fu- pupu
pupu itse
4
1198
Vastaukset
- jaq
toi kuulosti aika kaukaahaetulta
- numero1
Oon lukenu saman vitsin Apu-lehdestä pari viikkoa taaksepäin.....Sori nyt vaan, mutta kannattais kekesiä uus vitsi eikä kertoa vanhoja.
- pupu itse
"Ei sitä voi koskaan muistaa keille kaikille on vitsejään kännissä kertonut!"
- on siinä...
pupu itse kirjoitti:
"Ei sitä voi koskaan muistaa keille kaikille on vitsejään kännissä kertonut!"
...meillä hauska pupu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847