Suomalaisten fanien amatöörimäisestä ryntäyksestä kentälle saattaa tulla rangaistus.
https://www.kaleva.fi/urheilu/yleison-kentalle-ryntaamisesta-voi-seurata-rangaistus-pahimmassa-tapauksessa-voitto-voidaan-kaantaa-0-3-tappioksi/830428/
Amatöörien ryntäys kentälle
9
362
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tilanteeseen olisi pitänyt varautua korkealla aidalla kentän ja katsomon välissä. Kun tiedettiin mitä ryntäyksestä voi pahimmillaan seurata.
- Anonyymi
Kisapaikasta tässä lohkossa kilpailevat maat tulevat todennäköisesti vaatimaan tuloksen muuttamista 0-3:ksi.
- Anonyymi
Tosiaan tuo ryntäys maksanee 50-100 00€ rangaistusmaksuna. Tuskin voittoa mitätöidään idioottimaisen katsoman takia. Sitä rahaa ei vähennetä urheilujohtajilta, ei edustusjoukkueelta eikä liigalta. Veikkaan, että tuon ryntäyksen maksajina on liiton tulea saavat juniorijoukkueet. Sääli kun känniset veivät lasten rahoja.....
- Anonyymi
Nyt joukkue nousi Air Balticin koneeseen Ateenaan. Toivottavasti ei ole ongelmia, kun ei tuo yhtiö ei ole kaikkein luotettavimpia.
- Anonyymi
Pitäisikö meillä siis olla ammattifanit ja estää amatöörien pääsy kokonaan katsomoon?
- Anonyymi
Vähän kummallinen tapa tämä, että tosifanit ryntää kentälle jos voitetaan. Huliganismiahan on paljon jalkapallossa maailmalla, sieltä varmaan otettu mallia.
Pitäisi olla korkeat piikkilanka-aidat ja konetuliasein varustetut sotilaat vartioimassa. Niin kuin Neuvostoliitossa. - Anonyymi
Helsingin Sanomien toimittaja kirjoitti, että kentälle ryntääminen oli ihan oikein.
Maksaako HS sakot??
Sanoma Oyn typeryydellä ei ole rajoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398