Tuossa tuo uusin spämmi. Niitä on ja paljon!
Olisi vaan aikoinaan otettu moderrointiin selkeä ja johdonmukainen linja eikä jälki olisi ollut kuin humalaisen juisten kustua.
Datingsuomi24
5
301
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi spämmi tuntee nimen "keskustelusuomi24 f".
Moikka! Meillä on käytössä useita eri tapoja spamin estämiseen ja poistamiseen. Ikävä kyllä kaikesta huolimatta spammerit voivat onnistua häiritsemään sivun normaalia elämää.
Pyydämme, että kukaan ei lähettelisi kyseisiä spam-viestejä esimerkeiksi ketjuihin, niin kuin tähän ketjuun oli tehty. 🤷♀️ Oikea tapa on tehdä ilmoituksia Ilmoita-painikkeella (aloitusviestissä se on lipun kuva, kommentista se löytyy kolmen pisteen takaa avautuvasta valikosta).
Terveisin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Eihän tässä ketjussa ole mitään spämmiviestiä.
Taas tyhjää löpinää. Jatkuvaa valehtelua. Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä ketjussa ole mitään spämmiviestiä.
Taas tyhjää löpinää. Jatkuvaa valehtelua.Ei tietenkään enää ole, koska ne on poistettu. 😅
- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Ei tietenkään enää ole, koska ne on poistettu. 😅
Te olette hoidelleet moderointia niin kehnosti ja sitten selitelleet, että luottamus sanoihinne on mennyt.
Jos mainitsette ja viittaatte tapahtumaan, niin miksi se on pitänyt mennä poistamaan. Siksikö, ettei kukaan voisi sitä varmistaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488