Foorumi täysin käyttökelvoton

Anonyymi

Foorumi Keskustelu24 Seksi Leikit ja fetissit täynnä spämmiä. Tänään tullut jo neljä listavullista, eilen vähän enemmän.

Kannattaisiko pistää kiinni pariksi päiväksi?

8

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt jo yhdeksän sivullista.
      Eikä ylläpito tee muuta kuin naureskelee.

• Anonyymi

Tänä aamuna jo melkein seitsemän sivua - eikä niille eilisillekään ole vielä tehty mitään.

Ei kai jonkun työpaikka ole katkolla, pitää saada lisää viestejä foorumille!

• Anonyymi

Ei ne huomaa, jos ei laiteta niille tietoa palautelomakkeella.

• Anonyymi

Nyt spämmisivuja 16. Kun eiliset otetaan lukuu, on spämmiä s3 sivullista. Eli huomenna ollaan tilanteessa, ettei foorumilta löydy mitään muuta kuin spämmiä, sillä pidemmälle kuin 30 sivua ei voi hakea.

• Moikka! No huh, taas onkin tosiaan ollut aikamoinen hyökkäys. Valitettavasti näitä on toisinaan vaikea ennustaa, mutta meillä on käytössä useita eri tapoja spamin estämiseen ja poistamiseen. Ikävä kyllä kaikesta huolimatta spammerit voivat onnistua häiritsemään sivun normaalia elämää. Pyydämme siksi, että myös käyttäjät tekisivät ilmoituksia spam-viesteistä aina kun mahdollista Ilmoita-painikkeella (aloitusviestissä se on lipun kuva, kommentista se löytyy kolmen pisteen takaa avautuvasta valikosta).

Terveisin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe