Normaali elämä

Anonyymi

Kerrostaloissa on normaali elämä sallittu mutta naapurini ärsyyntyy kun katson joka päivä muutaman tv-ohjelman, kuuntelen musiikkia 1-2 kertaa kuussa, otan pitkiä suihkuja, aivastan. Huudattaa ei mitään tarvitse kun on huono äänieristys ja veden maksan itse ja mielestäni on henkistä väkivaltaa jos ei kotonaan saa vapaasti aivastaa, yskiä tai pieraista. Kämppäni hiljenee myös hiljaisuusaikaan klo 22-7 koska nukun. Joten missä ongelma?

17

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitusten teko tänne Suomi24:lle ei kuulu normaaliin elämään

    • Anonyymi

      Miten se naapurin ärsyyntyminen ilmenee?

    • Anonyymi

      Ongelma on siinä että jos naapurisi häiriintyy, sinun pitää osata olla hiljempaa tai muuttaa pois. Jos jäät, aloita vaikka laittamalla matot lattiaan, yleensähän sinun laisiltasi ne puuttuvat vallan-> kaikki kantapääkävely ja klooffaus kuuluu alakertaan

      • Anonyymi

        Naapuri ei minua määrää, kun häiriintyy turhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapuri ei minua määrää, kun häiriintyy turhasta.

        Eihän se turhasta häiriinny, vaan sinun metelöinnistäsi. Jos se häiritty on päättäväistä sorttia, hommaa sinulle yhden varoituksen, ja sen jälkeen yhtiökokous päättää asuntosi haltuunotosta 3 vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se turhasta häiriinny, vaan sinun metelöinnistäsi. Jos se häiritty on päättäväistä sorttia, hommaa sinulle yhden varoituksen, ja sen jälkeen yhtiökokous päättää asuntosi haltuunotosta 3 vuodeksi.

        Perustele miten aloituksessa mainittu elämäntyyli on metelöintiä, kyse on normaalista elämästä.

        Ihminen ei voi lopettaa normaalia elämää huonon äänieristyksen takia ja kun normaalin elämisen äänet kuuluu huonon äänieristyksen takia naapurin puolelle se ei tee siitä metelöintiä.

        Sinä et ole mikään kuningas tai kuningatar joka voi hallita muita ja alkaa tekemään häiriöilmoituksia normaalista elämästä.

        Jos alat tekemään häiriöilmoituksia normaalista elämästä niin kyllä sinuakin vastaan keinot löytyy ja en suosittele vihamiehiä hankkimaan.

        Jos naapurilla on oikeus häiriintyä minun aivastuksesta, yskimisestä ja pieraisusta niin seuraavaksi hän varmaan tulee sanelemaan millon saan aivastaa, montako kertaa päivässä saan vetää vessanpöntön, kauanko mun suihkussa oleminen saa kestää. Ei tällänen peli vetele. Jos suostuisin tuohon niin seuraavaksi naapuri tulee varmaan päättämään mitä ruokaa pistän lautaselle.

        Kuulokepakollisia kerrostaloja ei ole myöskään olemassa, joten kohtuuden rajoissa saa päiväsaikaan musiikkia kuunnella ja tv:tä katsoa ilman kuulokkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miten aloituksessa mainittu elämäntyyli on metelöintiä, kyse on normaalista elämästä.

        Ihminen ei voi lopettaa normaalia elämää huonon äänieristyksen takia ja kun normaalin elämisen äänet kuuluu huonon äänieristyksen takia naapurin puolelle se ei tee siitä metelöintiä.

        Sinä et ole mikään kuningas tai kuningatar joka voi hallita muita ja alkaa tekemään häiriöilmoituksia normaalista elämästä.

        Jos alat tekemään häiriöilmoituksia normaalista elämästä niin kyllä sinuakin vastaan keinot löytyy ja en suosittele vihamiehiä hankkimaan.

        Jos naapurilla on oikeus häiriintyä minun aivastuksesta, yskimisestä ja pieraisusta niin seuraavaksi hän varmaan tulee sanelemaan millon saan aivastaa, montako kertaa päivässä saan vetää vessanpöntön, kauanko mun suihkussa oleminen saa kestää. Ei tällänen peli vetele. Jos suostuisin tuohon niin seuraavaksi naapuri tulee varmaan päättämään mitä ruokaa pistän lautaselle.

        Kuulokepakollisia kerrostaloja ei ole myöskään olemassa, joten kohtuuden rajoissa saa päiväsaikaan musiikkia kuunnella ja tv:tä katsoa ilman kuulokkeita.

        Helposti perusteltu. Et kirjoittelisi tänne, ellet tietäisi häiritseväsi.

        Annoit homman mennä jo sen verran ihon alle, että siinä koira älähti missä kalikka kalahti. Veit sen jopa niin pitkälle, että pidät minua tuona sinun häiriintyneenä naapurinasi.

        Vedä välillä vähän henkeä ja opettele elämään siivosti yhteisön sääntöjen mukaan. Loppuu samalla tarve tännekään kirjoitella.

        Elämä on valintoja, kerrostaloon muutto on ollut sellainen sinulla, sekin on valinta, että välittämättä aiheuttamastasi häiriöstä jatkat vaan samaan tyyliin välittämättä muuta kuin omasta ihranavastasi. Vosit edes yrittää sopeutua, niin me muutkin tehdään.

        Tai sitten muuttaa keskelle korpea norsuilemaan mettän eläimille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti perusteltu. Et kirjoittelisi tänne, ellet tietäisi häiritseväsi.

        Annoit homman mennä jo sen verran ihon alle, että siinä koira älähti missä kalikka kalahti. Veit sen jopa niin pitkälle, että pidät minua tuona sinun häiriintyneenä naapurinasi.

        Vedä välillä vähän henkeä ja opettele elämään siivosti yhteisön sääntöjen mukaan. Loppuu samalla tarve tännekään kirjoitella.

        Elämä on valintoja, kerrostaloon muutto on ollut sellainen sinulla, sekin on valinta, että välittämättä aiheuttamastasi häiriöstä jatkat vaan samaan tyyliin välittämättä muuta kuin omasta ihranavastasi. Vosit edes yrittää sopeutua, niin me muutkin tehdään.

        Tai sitten muuttaa keskelle korpea norsuilemaan mettän eläimille.

        Arvasin. Perusteluja ei tullut, koska niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin. Perusteluja ei tullut, koska niitä ei ole.

        Sitähän ei tarvitse perustella, jos joku häiriintyy, koska häiriintyminen on subjektiivinen kokemus. Sitäpaitsi olihan tuossa jo perusteet mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän ei tarvitse perustella, jos joku häiriintyy, koska häiriintyminen on subjektiivinen kokemus. Sitäpaitsi olihan tuossa jo perusteet mainittu.

        Mitään konkreettisia perusteluja et antanut, sen sijaan aloit haukkumaan minua ihranavaksi ja väität että mulla muka meni ihon alle. Katso omaa käytöstäsi. Eli jos sinä päätät häiriintyä jostain, sun ehdoilla mennään ja toisen ihmisen elämä on automaattisesti viallista. Ei ole reilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään konkreettisia perusteluja et antanut, sen sijaan aloit haukkumaan minua ihranavaksi ja väität että mulla muka meni ihon alle. Katso omaa käytöstäsi. Eli jos sinä päätät häiriintyä jostain, sun ehdoilla mennään ja toisen ihmisen elämä on automaattisesti viallista. Ei ole reilua.

        Voit itse lukea perusteet EU-laista, Suomen laista, kaupungin tai kunnan järjestyssäännöstä sekä asunto-osakeyhtiönne järjestyssäännöstä.

        Lukutaidon lisäksi tarvitaan sitten luetun ymmärtämistä, sekä halua ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse lukea perusteet EU-laista, Suomen laista, kaupungin tai kunnan järjestyssäännöstä sekä asunto-osakeyhtiönne järjestyssäännöstä.

        Lukutaidon lisäksi tarvitaan sitten luetun ymmärtämistä, sekä halua ymmärtää.

        En minä rupea sinunlaista ihranavaksi haukkujaa ymmärtämään. Kun kyse ei ole todellakaan siitä että pitäisin kodissani mitään bileitä tai huutaisin ja asuntoni hiljenee hiljaisuusaikaan niin mikään häirikkö EN ole. Sinunlaisesi ihminen on kiusaaja, koska ei salli muiden elää normaalia elämää ja sun luonne on sellainen että mieluiten haluat muiden tanssivan sinun pillisi mukaan. Kerrostaloelämä vaatii kompromisseja ja yleensä kaikilla on paljon mukavempaa kun ymmärretään että kerrostaloissa on monesti huono äänieristys ja sen takia normaalit elämisen äänetkin kuuluu naapurin puolelle. Turhasta ei kannata nipottaa, jos naapuri kuuntelee musiikkia ja katsoo tv, niin sillon sinä saat vapaasti myös rentoutua niiden parissa.


    • Anonyymi

      Yritä soittaa musiikkia iltapäivällä. Toiset juhlii yöllä, minä-minä iltapäivällä. Vuokranantajan syytteen mukaan normaaliin rahat ei riitä.

    • Anonyymi

      Poraat reippaasti naapureita hanuriin, Risto RapeAss -tyyliin.

      • Anonyymi

        Taas tirkistelijän alapääjuttu. Et osaa muusta kirjoittaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tirkistelijän alapääjuttu. Et osaa muusta kirjoittaakaan.

        Kannattaa kokeilla, toimii varmasti paremmin kuin netissä itkeminen.


    • Anonyymi

      Samaa toistelit tuolla vauva palstalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe