Nyt on "herra lihava" siirtynyt Pattayalta Koh Changille.
https://www.youtube.com/watch?v=lfQTCABcme0
Tuo Koh Chang on omakäymistäni Thaimaan saarista ehkä kaikista miellyttävin paikka (Tai sitten Phuket, taasen omalla aivan toisenlaisella tavalla) missä olen käynyt, tosin tähän mennessä vasta kahdesti, mutta uskon että sinne tulee jatkossakin vielä mentyä.
Sääli vain että Changin tavoitettavuus on hieman heikko/hankala, bussilla matka kestää lauttoineen helposti sen 6h. Bangkokista. Yhtenä vaihtoehtona tietysti lentää Bangkokista Trat:n kentälle ja sieltä jatkaa Changille, mutta kentältäkin jonnekkin Changin keskiosassa olevaan hotelliin kestää joku 1,5h. (riippuen miten lauttamatka osuu kuljetuksen kanssa) ja tuo BKK-Trat-BKK edestakaiset lennot (kun olen niitä välillä katsonut) ovat suhteellisen hinnakkaita Thaimaan sisäisiksi lennoiksi, hintaluokka on ollut yleensä 150-200€/hlö.
Mutta monelle olen Changia suositellut, kun ovat kyselleet jotain uutta kohdetta itsellensä Thaimaassa.
Mr. Fatman Koh Chang
5
513
Vastaukset
Changilla tullut käytyä lähes joka talvi,aiemmin tuli oleskeltua näillä "suurempien kylien" rannoilla mutta nykyään nuo rauhallisemmat resortit kelpaavat mainiosti. Tuollainen 3-5 yötä on oikein mukava loma kierrellä saarta, nautiskella mereneläviä kaikilla tavoilla kokattuna. Katkaravut ovat kyllä suosikkejani.
Mr. Fatman on oikein rauhallinen ja mukava persoona.
Söpön pullea ja viehättävä on myös hänen nuorikkonsa....:-)
Seuraavaksi Mr. Fatman, Koh Chang osa 2
https://www.youtube.com/watch?v=qx_P8OvNuzE
Tällä kertaa ehkäpä aavistuksen tylsempi jakso, mutta kiva noita Jannen videoita on silti aina katsoa.
Itse olen myös käynyt kahdesti uimassa tuolla videolla olleella Klong plu:n putouksella. On kieltämättä hieman outoa, kun vedessä on sinun lisäksesi hyvin runsaasti kaloja jotka välillä käyvät kevyesti näykkimässä sinua sieltä täältä, ja jatkuvasti tunnet kalojen kyljet kun ne uivat ohitsesi.
Paikka on nätti, kannattaa käydä jos joskun Koh Chang:lla poikkeaa. Putoukselle on parkkipaikalta matkaa pientä viidakkopolkua pitkin joku 500-700m. ja kyseiselle putoukselle on pääsymaksu, olisiko ollut 150-200Thb./hlö.- Anonyymi
Onkohan Timo Soini Jannen vieraana, se kyllä tietää, miten piilottaa paavi seiskoilta ja iltiksiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Timo Soini Jannen vieraana, se kyllä tietää, miten piilottaa paavi seiskoilta ja iltiksiltä.
Alkaa verkko kiristyä, joutunee Timppa lähtemään saarille karkuun paparazzeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984