Nyt on "herra lihava" siirtynyt Pattayalta Koh Changille.
https://www.youtube.com/watch?v=lfQTCABcme0
Tuo Koh Chang on omakäymistäni Thaimaan saarista ehkä kaikista miellyttävin paikka (Tai sitten Phuket, taasen omalla aivan toisenlaisella tavalla) missä olen käynyt, tosin tähän mennessä vasta kahdesti, mutta uskon että sinne tulee jatkossakin vielä mentyä.
Sääli vain että Changin tavoitettavuus on hieman heikko/hankala, bussilla matka kestää lauttoineen helposti sen 6h. Bangkokista. Yhtenä vaihtoehtona tietysti lentää Bangkokista Trat:n kentälle ja sieltä jatkaa Changille, mutta kentältäkin jonnekkin Changin keskiosassa olevaan hotelliin kestää joku 1,5h. (riippuen miten lauttamatka osuu kuljetuksen kanssa) ja tuo BKK-Trat-BKK edestakaiset lennot (kun olen niitä välillä katsonut) ovat suhteellisen hinnakkaita Thaimaan sisäisiksi lennoiksi, hintaluokka on ollut yleensä 150-200€/hlö.
Mutta monelle olen Changia suositellut, kun ovat kyselleet jotain uutta kohdetta itsellensä Thaimaassa.
Mr. Fatman Koh Chang
5
1420
Vastaukset
Changilla tullut käytyä lähes joka talvi,aiemmin tuli oleskeltua näillä "suurempien kylien" rannoilla mutta nykyään nuo rauhallisemmat resortit kelpaavat mainiosti. Tuollainen 3-5 yötä on oikein mukava loma kierrellä saarta, nautiskella mereneläviä kaikilla tavoilla kokattuna. Katkaravut ovat kyllä suosikkejani.
Mr. Fatman on oikein rauhallinen ja mukava persoona.
Söpön pullea ja viehättävä on myös hänen nuorikkonsa....:-)
Seuraavaksi Mr. Fatman, Koh Chang osa 2
https://www.youtube.com/watch?v=qx_P8OvNuzE
Tällä kertaa ehkäpä aavistuksen tylsempi jakso, mutta kiva noita Jannen videoita on silti aina katsoa.
Itse olen myös käynyt kahdesti uimassa tuolla videolla olleella Klong plu:n putouksella. On kieltämättä hieman outoa, kun vedessä on sinun lisäksesi hyvin runsaasti kaloja jotka välillä käyvät kevyesti näykkimässä sinua sieltä täältä, ja jatkuvasti tunnet kalojen kyljet kun ne uivat ohitsesi.
Paikka on nätti, kannattaa käydä jos joskun Koh Chang:lla poikkeaa. Putoukselle on parkkipaikalta matkaa pientä viidakkopolkua pitkin joku 500-700m. ja kyseiselle putoukselle on pääsymaksu, olisiko ollut 150-200Thb./hlö.- Anonyymi
Onkohan Timo Soini Jannen vieraana, se kyllä tietää, miten piilottaa paavi seiskoilta ja iltiksiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Timo Soini Jannen vieraana, se kyllä tietää, miten piilottaa paavi seiskoilta ja iltiksiltä.
Alkaa verkko kiristyä, joutunee Timppa lähtemään saarille karkuun paparazzeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483