Joo oon rakastunut yhteen poikaan hän on usen näyttänyt pitävän minusta mutta kun meidän kouluun tuli sella ne uus oppilas niin se alkoi seurustella sen uuden tytön kanssa enkä tiiä tykääkö se poika minusta.
Eli haluuko joku kertoo mitä pojat tekee kun ne on ihaastuneita jne.?????
Oon rakastunut ja tarviin apua
1
151
Vastaukset 1
- Anonyymi
No nää on sellasia asioita joita ei välttämättä huomaa ollenkaa pojista jos ne on ihastuneita. Ite ainakin aluks vilkuilin tosi paljon ihastusta mutta sitten vähän myöhemmin en tehnyt sitä yhtään vaikka olinkin ihastunut. Eli siis toisin sanoen sitä ei vättämättä huomaa ollenkaa pojista. Itel on sellanen tilanne et yks tyttö käyttäyty silleen et mul tuli mielee et olisko se ihastunut ja kävin epäsuorasti kysyy ja ei ollu. Sit yks tyttö aina välil tunneil nojailee pääl mun olkapäähän, piirtelee mun käsiin ja tökkii kynällä ja kaikkee vastaavaa eikä hänkään ilmeisesti ole ihastunut minuun. Että se on tosi vaikea sanoa mutta varmaa aika samat merkit on tytöillä kuin pojillakin jos ne on ihastuneita. - 16v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011643
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä401191Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23960Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita170796Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13760Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46689
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657- 33590
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588