PSA tekee Astrasta "pikkuauton", vai mitä ajattelette ilmoituksesta, että Astrassa on jatkossa aina 3-sylinterinen turbomoottori!
Onneksi on muita merkkejä.
Tulee ikävää GM-Astraa!
6
145
Vastaukset
- Anonyymi
Astra on aina ollut pikkuauto joten ei tilanne tule juurikaan muuttumaan.
- Anonyymi
Pituus n4.70 psinoa 1500kg. Onko sulla kokemusta? Peittoaa monta mukamaks isompaa, sopii hyvin matka-ajoon, on pitkä kutonen ja vakaa ajettava.
- Anonyymi
Kohta ei ole enää edes 3 sylinteristä turboa, kun EU:n viherpiipertäjät kieltää polttikset v.2030.
- Anonyymi
Tuo 3 sylinterinen bensa on tosi ärsyttävä täristäjä ajossa. Jotakin on kehityksessä mennyt pahasti pieleen. Käykää kokeilemassa jos ette usko. Eikä ole yksittäisen auton vika vaan kaikki ravistavat.
- Anonyymi
3-sylinteriset turbot sopii ihan hyvin vaikka moottorikelkkaan mutta autossa täysi vitsi. Opel taas on susi paska oli kenen tekemä vain.
- Anonyymi
"Opel taas on susi paska oli kenen tekemä vain."
Jos asiantuntemusta kerran on, niin kerro mikä/mitkä sitten on hyviä merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086