Clio V on todella hyvän näköinen auto. Onnittelut sen valinneille.
Renault Clio V
64
1995
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota yaris ja vw polo on parempia. Rellut ei toimi suomessa. FAKTA TIETO...
- Anonyymi
FAKTA TIETO: Olet totaalisen väärässä. Varis ja polonen eivät toimi Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FAKTA TIETO: Olet totaalisen väärässä. Varis ja polonen eivät toimi Suomessa.
Poppy eving!
- Anonyymi
Mistä tuon faktan kaivoit?? Rellu on uusi malli ja siksi siitä ei voi olla kokemusta. Testeissä autoa on kovin kehuttu ja arvot on vähintäänkin mairitteleva.
- Anonyymi
Polo ehkä parempi, mutta Yaris ei todellakaan.
- Anonyymi
Toyota yaris ja vw polo on parempia. Rellut ei toimi suomessa. FAKTA TIETO...
Ei pidä paikkaansa. Sinun FAKTATIETO on paranoidista skitsofreniaa! On se kummallista, että katkeroituneet ihmiset oksentavat Renault palstalla ulos omaa pahaa oloa helpottaakseen krapulaansa ja julkisesti häpäisevät itsensä tietämättömyydestään. Oikeat autoasiantuntijat eivät viitsi suoltaa ala-arvoista jorinaa!
- Anonyymi
sähkövikoja tiedossa koska kyseessä renault ei suomeen. Ehkä toimii vähän paremmin espanjassa ja ranskassa mutta suhtautuisin erittäin suurella varauksella koska merkin historia on valtavan häiriöherkkä mitä tulee suomen renaulteihin. Jälleenmyyntiarvo ja merkin häiriöherkkyys niin ei juu ei ei...
- Anonyymi
Essom paarin tietoja l. tojotistien kateellisuutta omasta munattomuudestaan.
- Anonyymi
Hölmö rölli, hanki koulutus ja elämä.
- Anonyymi
Uskoo ken uskoo niin autoillakin on sielu, se syntyy suunittelijöiden, tekijöiden avulla ja siihen vaikuttaa voimakkaasti sikäläinen kulttuuri kaikkine maantapoineen, historioineen.
Autosuojelullisten syiden vuoksi on Renujen Suomeen tuominen törkeätä konesadismia suuressa mittakaavassa. Lumi, jää, pakkanen, sohjo, monenmoiset sääkiusat ylirasittavat ja lopulta uuvuttavat etelän oloihin syntyneen Renun. Täysin toisenlainen vieras kielialue, juoma/ruokakulttuuri on shokki Renulle, kun ei kuulu yhtäjaksoista pulinaa ja näy ilmassa viuhtovia käsiä, vain jäyhää, harvasanaista kylmän koleata outoa kieltä, joka saa aikaiseksi monenmoisia autosielullisia häiriöitä. Kaikkein kauheinta on nähdä Renu suomalaisessa nykyisessä kansallismaisemassa metsäraiskion reunalla kaukana loisteliaasta Pariisista hienoine kuovinrinta ravintoloineen ja Notredaameineen. Miten jokin Kliio voisi sopeutua ja toimia moitteettomasti raakalaisten ja raatorappareiden keskuudessa, koskenkorvan, mämmin, puukkojunkkareiden luvatulla seutukunnalla?
Ja sitten kun pikkuvika aivan aiheellisesti kaikkien kauheuksien jälkeen ilmenee ja joudutaan pajalle, niin lyödään jollain antiikin aikaisella jakoavaimella niveleen ja kopistellaan muutkin paikat, niin että laakerit tippuvat pedille, elleivät ole jo aikaisemmin säikähtäneet moista menoa. Eikä aikaakaan kun hieno ja loistelias Renu on 200 euron hinnalla myytävänä toisten kaltaisiensa seurassa nettiautossa, sieltä jokin harvahammas saattaa sen päishään ostaa ladonkulmalle seisomaan.
Tälläistä ajattelematonta "auton" siirtoa tapahtuu viellä tänä päivänäkin keskuudessamme, siirretään Renuja sopimattomalle leveysasteelle, jopa napariirille, ylikin, niin että pikkuvikoja monenmoisesti syntyy jatkuvalla syötöllä herkkäsielullisissa sivistys seuduille tarkoitetuissa ruostumattomissa Renault laatu ajoneuvoissa. Renault laatu = sekunda kuttaperkka de lukse. Renufanaatikko ostaa ja vuoden päästä uusi, vanha köyhälistölle, rupusakille, heitähän Suomenmaassa riittää, renua, renua, suuremman romupaalin saat, menttaliteetillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoo ken uskoo niin autoillakin on sielu, se syntyy suunittelijöiden, tekijöiden avulla ja siihen vaikuttaa voimakkaasti sikäläinen kulttuuri kaikkine maantapoineen, historioineen.
Autosuojelullisten syiden vuoksi on Renujen Suomeen tuominen törkeätä konesadismia suuressa mittakaavassa. Lumi, jää, pakkanen, sohjo, monenmoiset sääkiusat ylirasittavat ja lopulta uuvuttavat etelän oloihin syntyneen Renun. Täysin toisenlainen vieras kielialue, juoma/ruokakulttuuri on shokki Renulle, kun ei kuulu yhtäjaksoista pulinaa ja näy ilmassa viuhtovia käsiä, vain jäyhää, harvasanaista kylmän koleata outoa kieltä, joka saa aikaiseksi monenmoisia autosielullisia häiriöitä. Kaikkein kauheinta on nähdä Renu suomalaisessa nykyisessä kansallismaisemassa metsäraiskion reunalla kaukana loisteliaasta Pariisista hienoine kuovinrinta ravintoloineen ja Notredaameineen. Miten jokin Kliio voisi sopeutua ja toimia moitteettomasti raakalaisten ja raatorappareiden keskuudessa, koskenkorvan, mämmin, puukkojunkkareiden luvatulla seutukunnalla?
Ja sitten kun pikkuvika aivan aiheellisesti kaikkien kauheuksien jälkeen ilmenee ja joudutaan pajalle, niin lyödään jollain antiikin aikaisella jakoavaimella niveleen ja kopistellaan muutkin paikat, niin että laakerit tippuvat pedille, elleivät ole jo aikaisemmin säikähtäneet moista menoa. Eikä aikaakaan kun hieno ja loistelias Renu on 200 euron hinnalla myytävänä toisten kaltaisiensa seurassa nettiautossa, sieltä jokin harvahammas saattaa sen päishään ostaa ladonkulmalle seisomaan.
Tälläistä ajattelematonta "auton" siirtoa tapahtuu viellä tänä päivänäkin keskuudessamme, siirretään Renuja sopimattomalle leveysasteelle, jopa napariirille, ylikin, niin että pikkuvikoja monenmoisesti syntyy jatkuvalla syötöllä herkkäsielullisissa sivistys seuduille tarkoitetuissa ruostumattomissa Renault laatu ajoneuvoissa. Renault laatu = sekunda kuttaperkka de lukse. Renufanaatikko ostaa ja vuoden päästä uusi, vanha köyhälistölle, rupusakille, heitähän Suomenmaassa riittää, renua, renua, suuremman romupaalin saat, menttaliteetillä.No nyt on poika panostanut oikein tosissaan tyhmyyksien kirjoitteluun. Voi sinua onnetonta ja hyljeksittyä pudokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on poika panostanut oikein tosissaan tyhmyyksien kirjoitteluun. Voi sinua onnetonta ja hyljeksittyä pudokasta.
Ei mämmin kohtuudella syöminen tyhmää ole, mutta uuden renun ostaminen on tyhmää ja onnetonta. Renu on hyljeksitty pudokokas, jolla ei tulevaisuutta suuressa mitassa Suomessa. Vanhoja renun romuja voi toki yrittää käyttää loppuun ken niiden kanssa jaksaa taistella, suotavaa onkin, että vanhat renut käytetään pois, mutta uusien ostaminen ja sitä kautta renu moskan ulostaminen pitäisi lopettaa.
Renu on vähä niiku kesken syntynyt keskonen, jota konstilla millä hyvänsä yritetään pitää elossa, rimpulahan siitä yleensä on seurauksena.
Renun hädästä ja avuttomuudesta kertoo sen sotkeutuminen moneen tunnettuun automerkkiin, nyt moni ennen hyvä merkki renun pilaama tavalla tai toisella ja se huomataan näidenkin laadun laskuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mämmin kohtuudella syöminen tyhmää ole, mutta uuden renun ostaminen on tyhmää ja onnetonta. Renu on hyljeksitty pudokokas, jolla ei tulevaisuutta suuressa mitassa Suomessa. Vanhoja renun romuja voi toki yrittää käyttää loppuun ken niiden kanssa jaksaa taistella, suotavaa onkin, että vanhat renut käytetään pois, mutta uusien ostaminen ja sitä kautta renu moskan ulostaminen pitäisi lopettaa.
Renu on vähä niiku kesken syntynyt keskonen, jota konstilla millä hyvänsä yritetään pitää elossa, rimpulahan siitä yleensä on seurauksena.
Renun hädästä ja avuttomuudesta kertoo sen sotkeutuminen moneen tunnettuun automerkkiin, nyt moni ennen hyvä merkki renun pilaama tavalla tai toisella ja se huomataan näidenkin laadun laskuna.Kyllä vaan on uusi Clio hieno auto ja hyvä ajaa, myös hiljainen ja mukava. Cliohan on yksi Euroopan suosituimpia autoja, eikä syyttä. Tyylikäs, mukava ja kestäväksi todettu. On myös pienet käyttökulut, vanhempikin malli kulki jo n.4l/100 km kulutuksella. Ja nythän sai uusiin vielä 6 vuoden takuunkin.
On myös kokemusta, että haluttu auto käytettynä ja pitää hyvin arvonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan on uusi Clio hieno auto ja hyvä ajaa, myös hiljainen ja mukava. Cliohan on yksi Euroopan suosituimpia autoja, eikä syyttä. Tyylikäs, mukava ja kestäväksi todettu. On myös pienet käyttökulut, vanhempikin malli kulki jo n.4l/100 km kulutuksella. Ja nythän sai uusiin vielä 6 vuoden takuunkin.
On myös kokemusta, että haluttu auto käytettynä ja pitää hyvin arvonsa.Johan se pelkkä talvella sutiminen kuluttaa litrakaupalla bensaa, aivan viraton auto Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se pelkkä talvella sutiminen kuluttaa litrakaupalla bensaa, aivan viraton auto Suomeen.
Tyhmä sudittaa, ei se ole autonmerkin vika ellet osaa ajaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mämmin kohtuudella syöminen tyhmää ole, mutta uuden renun ostaminen on tyhmää ja onnetonta. Renu on hyljeksitty pudokokas, jolla ei tulevaisuutta suuressa mitassa Suomessa. Vanhoja renun romuja voi toki yrittää käyttää loppuun ken niiden kanssa jaksaa taistella, suotavaa onkin, että vanhat renut käytetään pois, mutta uusien ostaminen ja sitä kautta renu moskan ulostaminen pitäisi lopettaa.
Renu on vähä niiku kesken syntynyt keskonen, jota konstilla millä hyvänsä yritetään pitää elossa, rimpulahan siitä yleensä on seurauksena.
Renun hädästä ja avuttomuudesta kertoo sen sotkeutuminen moneen tunnettuun automerkkiin, nyt moni ennen hyvä merkki renun pilaama tavalla tai toisella ja se huomataan näidenkin laadun laskuna.Ylläoleva kommentti kertoo lähinnä Yrjö-pojan hädästä, iso-isän kertomukset ranskalaisten huonosta laadusta eivät olleetkaan totta, joten mies on menettänyt elämänhallintansa ja vähäisen järjenvalonsa lähes täysin.
Ikävä kyllä me muut saamme siitä kärsiä,
- Anonyymi
Se on päivänselvä asia että ranskalainen on sähköiltään huomattavasti häiriöherkempi kuin vaikka saksalainen tai japanilainen ja olen ihan milloin tahansa valmis sen todistamaan. Ranskis fanit eivät hyväksy sitä mutta niin se vain on eikä muuksi muutu vaikka täällä puolustukseksi kuinka mussutettais.
- Anonyymi
Yrjö-poika se käy yhä epätoivoisemmaksi ja epätoivoisemmaksi, kun ei löydä Renaultista mitään todellista haukuttavaa vaan joutuu turvautumaan vanhoihin valheisiin ja ennakkoluuloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrjö-poika se käy yhä epätoivoisemmaksi ja epätoivoisemmaksi, kun ei löydä Renaultista mitään todellista haukuttavaa vaan joutuu turvautumaan vanhoihin valheisiin ja ennakkoluuloihin.
Aivan on niin surkia ilmestys tuo Renault, että sääliksi käypi, miten tuomoisia vempuleita yleensä osataan rakentaa? Kyllä pitää antaa tunnustus Franskalaiselle insinöööööri taidolle, ei kaikki osaa esim. tehdä sellaista öljyproppua, että ei sitä auki saada, kuin merkkikorjaamolla tai ostamalla itselle se neliö. Suodatinholkkiavainkin tarvitaan, siihen ei kelpaa normaali toisten käyttämä malli. Jotain erikoisöljyä viellä moottoriin.
Täys kusipäiden vehje, EI SUOMEEN. POIS ENTISETKIN. RAJAT KIINI RENU ROSKALTA!
Onko muissa merkeissä näitä ns. valheita , ennakkoluuloja, joita edellä mainittiin? Ei siinä mitassa, määrässä kuin Renault kuvotuksessa on oikea vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan on niin surkia ilmestys tuo Renault, että sääliksi käypi, miten tuomoisia vempuleita yleensä osataan rakentaa? Kyllä pitää antaa tunnustus Franskalaiselle insinöööööri taidolle, ei kaikki osaa esim. tehdä sellaista öljyproppua, että ei sitä auki saada, kuin merkkikorjaamolla tai ostamalla itselle se neliö. Suodatinholkkiavainkin tarvitaan, siihen ei kelpaa normaali toisten käyttämä malli. Jotain erikoisöljyä viellä moottoriin.
Täys kusipäiden vehje, EI SUOMEEN. POIS ENTISETKIN. RAJAT KIINI RENU ROSKALTA!
Onko muissa merkeissä näitä ns. valheita , ennakkoluuloja, joita edellä mainittiin? Ei siinä mitassa, määrässä kuin Renault kuvotuksessa on oikea vastaus.Ei näitä valheita ja ennakkoluuloja ole kuin SINUN hyvin sairaassa sielussa ja ruumiissa , Voimia sulle, äläkä missään nimessä MENETÄ EPÄTOIVOASI, senkin reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä valheita ja ennakkoluuloja ole kuin SINUN hyvin sairaassa sielussa ja ruumiissa , Voimia sulle, äläkä missään nimessä MENETÄ EPÄTOIVOASI, senkin reppana.
Kas kun niin moni muukin on samaa mieltä kanssani renusta, jos kaikki Suomen autot olisivat renuja, niin kuoltaisiin nälkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun niin moni muukin on samaa mieltä kanssani renusta, jos kaikki Suomen autot olisivat renuja, niin kuoltaisiin nälkään.
Höpö , höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö , höpö.
Aivan on höppänöiden auto tuo Renault.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan on höppänöiden auto tuo Renault.
Tojota on höppänöiden auto. Todisteeksi riittää palstan renuhaukkujien kommenttien taso.
- Anonyymi
No laita nyt sitten todistaen että ranskalainen auto on itsestäänselvästi sähkövikaisempi kuin japanilainen tai saksalainen auto.
Itse olen omistanut kaikkia noissa maissa valmistettuja autoja enkä ole itse pystynyt havaitsemaan eroa ranskalaisissa autoissa.
Selitys voi toki olla sekin, että en ole omistanut yhtään Renaultia vaan olen ajanut peugeotilla.
Mittarissa melkein 400tkm ja niistä olen itse ajanut 170tkm. Polttimoita olen muutaman vaihtanut, siinä sähköviat. Laturi ja startti ovat edelleen alkuperäisiä.
Tämä viimeisin on ollut niin hyvä että olen sillä ajanut jo 12 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun niin moni muukin on samaa mieltä kanssani renusta, jos kaikki Suomen autot olisivat renuja, niin kuoltaisiin nälkään.
Sinänsä mielenkiintoinen ajatus tuo "jos kaikki Suomen autot olisivat renuja".
Onkohan muuten toista merkkiä, jolla tuo olisi edes periaatteessa mahdollista? Merkkiä jonka tarjonta ulottuu pikkuautoista pakuihin, rekkoihin ja erikoisautoihin?
Sitten vielä traktorit, junat, panssavaunut ja lentokoneet päälle, tosin nuo ovat jo menneen talven lumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita nyt sitten todistaen että ranskalainen auto on itsestäänselvästi sähkövikaisempi kuin japanilainen tai saksalainen auto.
Itse olen omistanut kaikkia noissa maissa valmistettuja autoja enkä ole itse pystynyt havaitsemaan eroa ranskalaisissa autoissa.
Selitys voi toki olla sekin, että en ole omistanut yhtään Renaultia vaan olen ajanut peugeotilla.
Mittarissa melkein 400tkm ja niistä olen itse ajanut 170tkm. Polttimoita olen muutaman vaihtanut, siinä sähköviat. Laturi ja startti ovat edelleen alkuperäisiä.
Tämä viimeisin on ollut niin hyvä että olen sillä ajanut jo 12 vuotta.Ilmeisesti tätä todistusaineistoa ei sitten koskaan kuitenkaan saada vaikka näin sitä luvattiin:
"Se on päivänselvä asia että ranskalainen on sähköiltään huomattavasti häiriöherkempi kuin vaikka saksalainen tai japanilainen ja olen ihan milloin tahansa valmis sen todistamaan. "
- Anonyymi
Renault on nykyään autoista oikeasti tietävän mielestä yksi parhaimpia. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Kaatopaikka tavaraa... FAKTA TIETO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatopaikka tavaraa... FAKTA TIETO!
Yrjö-pojalta katkesi nyt päästä suoni.
- Anonyymi
Fiat ja Renault ovat nykyään ihan laatuautoja, parempia kuin Aatun kostot tms.
- Anonyymi
Joo on testattu ja hirviä kolina ja pauke kuuluu jokapaikasta voi kauhia mitä sitä ihmisille yritetään myydäkki.
- Anonyymi
Jahas, Yrjö-poika se vaan jaksaa. Onhan sinulle jo monta kertaa kerrottu ettei kannata syödä papusoppaa ennen koeajoa.
- Anonyymi
Romu ja rihkamaa suklaamunasta. FAKTA TIETO.
- Anonyymi
K: Mitenkä tämä kuningasidea liittyy Renaultteihin?
V: Ei mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K: Mitenkä tämä kuningasidea liittyy Renaultteihin?
V: Ei mitenkään.Siten että auto on romua ja rihkamaa ainakin sähköjen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että auto on romua ja rihkamaa ainakin sähköjen osalta.
FAKTA TIETO: EI OLE!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FAKTA TIETO: EI OLE!!!!
Ei voi olla fakta tieto koska renault on häiriöherkkä merkki jossa monta muutakin asiaa on pielessä joilla pyritään hämäämään mahdollisia ostajia. Esimerkiksi kohtuullinen jakohihnan vaihtovälin kilometriraja mutta se joka pilaa kokoasian on vuosiraja joka on säälittävät 4 vuotta tuo jo on itselläni este. Sitähän joutuisi kokoajan vaihtamaan vaikka ei mittarissa olisikuin muutama hassu kymmenen tuhat. Esimerkkinä volkswagenissa on ollut 160tkm ja toistakymmentävuotta aikaraja. Sitten jos kilometrejä olisi vähän vaikka aikaa olisi kulunut niin ainakin itsellä olisi pelko perseessä että mitä jos se remmi katkeaa ja vakuutus ei korvaa koska vuosiraja ylittynyt ja uusi auto särkyisi. Toinen asia aktiivinen tpms järjestelmä joudut ostamaan joka kdrta kun renkaat ostat niin lisäksi 250-300euron arvoiset rengaspainetunnistimet renkaisiin muussa tapauksessa tuijotat vikavaloa. Volkkarissa ei ole tuotakaan siinä on passiivinen tpms järjestelmä joka ei vaadi antureita ja järjestelmän voi nollata yhdellä napin painalluksella reset nappi löytyy hansikaslokerosta kun esim olet renkaita vaihtanut ja mitään ymimääräisiä valoja ei jää palamaan. TÄMÄ ON OIKEA FAKTA TIETO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla fakta tieto koska renault on häiriöherkkä merkki jossa monta muutakin asiaa on pielessä joilla pyritään hämäämään mahdollisia ostajia. Esimerkiksi kohtuullinen jakohihnan vaihtovälin kilometriraja mutta se joka pilaa kokoasian on vuosiraja joka on säälittävät 4 vuotta tuo jo on itselläni este. Sitähän joutuisi kokoajan vaihtamaan vaikka ei mittarissa olisikuin muutama hassu kymmenen tuhat. Esimerkkinä volkswagenissa on ollut 160tkm ja toistakymmentävuotta aikaraja. Sitten jos kilometrejä olisi vähän vaikka aikaa olisi kulunut niin ainakin itsellä olisi pelko perseessä että mitä jos se remmi katkeaa ja vakuutus ei korvaa koska vuosiraja ylittynyt ja uusi auto särkyisi. Toinen asia aktiivinen tpms järjestelmä joudut ostamaan joka kdrta kun renkaat ostat niin lisäksi 250-300euron arvoiset rengaspainetunnistimet renkaisiin muussa tapauksessa tuijotat vikavaloa. Volkkarissa ei ole tuotakaan siinä on passiivinen tpms järjestelmä joka ei vaadi antureita ja järjestelmän voi nollata yhdellä napin painalluksella reset nappi löytyy hansikaslokerosta kun esim olet renkaita vaihtanut ja mitään ymimääräisiä valoja ei jää palamaan. TÄMÄ ON OIKEA FAKTA TIETO.
FAKTA-TIETO: Yrjö-poika jatkaa tyhmäkäyntiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla fakta tieto koska renault on häiriöherkkä merkki jossa monta muutakin asiaa on pielessä joilla pyritään hämäämään mahdollisia ostajia. Esimerkiksi kohtuullinen jakohihnan vaihtovälin kilometriraja mutta se joka pilaa kokoasian on vuosiraja joka on säälittävät 4 vuotta tuo jo on itselläni este. Sitähän joutuisi kokoajan vaihtamaan vaikka ei mittarissa olisikuin muutama hassu kymmenen tuhat. Esimerkkinä volkswagenissa on ollut 160tkm ja toistakymmentävuotta aikaraja. Sitten jos kilometrejä olisi vähän vaikka aikaa olisi kulunut niin ainakin itsellä olisi pelko perseessä että mitä jos se remmi katkeaa ja vakuutus ei korvaa koska vuosiraja ylittynyt ja uusi auto särkyisi. Toinen asia aktiivinen tpms järjestelmä joudut ostamaan joka kdrta kun renkaat ostat niin lisäksi 250-300euron arvoiset rengaspainetunnistimet renkaisiin muussa tapauksessa tuijotat vikavaloa. Volkkarissa ei ole tuotakaan siinä on passiivinen tpms järjestelmä joka ei vaadi antureita ja järjestelmän voi nollata yhdellä napin painalluksella reset nappi löytyy hansikaslokerosta kun esim olet renkaita vaihtanut ja mitään ymimääräisiä valoja ei jää palamaan. TÄMÄ ON OIKEA FAKTA TIETO.
Jos kerran neljässä vuodessa on yhtenään, niin mitä sinä yleensä teet autolla?
Seisotat pihassa ja puunaat?
Eipä diinä sitten tarvitse edes renkaita vaihtaa.
Ihme olioita nämä essom paarim miähet, auton pitää toimia huoltamatta yli 20 vuotta huonolla ylläpidolla.
PS: FAKTA TIETO: nelos ja viitos Cliossa ei ole kumpaakaan mainitsemaasi epäkohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla fakta tieto koska renault on häiriöherkkä merkki jossa monta muutakin asiaa on pielessä joilla pyritään hämäämään mahdollisia ostajia. Esimerkiksi kohtuullinen jakohihnan vaihtovälin kilometriraja mutta se joka pilaa kokoasian on vuosiraja joka on säälittävät 4 vuotta tuo jo on itselläni este. Sitähän joutuisi kokoajan vaihtamaan vaikka ei mittarissa olisikuin muutama hassu kymmenen tuhat. Esimerkkinä volkswagenissa on ollut 160tkm ja toistakymmentävuotta aikaraja. Sitten jos kilometrejä olisi vähän vaikka aikaa olisi kulunut niin ainakin itsellä olisi pelko perseessä että mitä jos se remmi katkeaa ja vakuutus ei korvaa koska vuosiraja ylittynyt ja uusi auto särkyisi. Toinen asia aktiivinen tpms järjestelmä joudut ostamaan joka kdrta kun renkaat ostat niin lisäksi 250-300euron arvoiset rengaspainetunnistimet renkaisiin muussa tapauksessa tuijotat vikavaloa. Volkkarissa ei ole tuotakaan siinä on passiivinen tpms järjestelmä joka ei vaadi antureita ja järjestelmän voi nollata yhdellä napin painalluksella reset nappi löytyy hansikaslokerosta kun esim olet renkaita vaihtanut ja mitään ymimääräisiä valoja ei jää palamaan. TÄMÄ ON OIKEA FAKTA TIETO.
ei ole hihnaa ollut pitkään aikaan että se siitä faktasta mutta Faktaa on ettei Vw ssä ovet toimi pakkasella ja paljon muutakin Sähkövikaa tutulla ei lähtenyt uudenkarhee polo edes käytiin joten tuttu hinausreissu
- Anonyymi
Itse kyselin merkkiliikkeen asentajilta kyseisestä autosta ja kehuja vaan sateli useammalla asentajalla kyseinen auto ollut vuosia ja myös huoltopääliköllä, eipä ole sähkövikoja ollut eikä muutakaan oleellista.
Saksalaiset ovat vikapesiä, öljysyöpppöjö, vaihteistot hajoaa, moottorit hajoaa jo pienillä kilometreillä, katsokaa YOUTUBESTA MOJAVEN AUTIOMAA, SIELLÄ ON SATOJENTUHANSIEN UUSIEN AUDIEN JA VOLKKAREIDEN HAUTUMAA, SINNE NE PASKAT JOUTAVAT SUORAAN TEHTAALTA.
- TFSI = TÄYSI FIASKO SURKEUDEN IKONO
- TSI = TODELLINEN SURKEUDEN IKONI- Anonyymi
Minulla on ollut 2 renaultia ensimmäinen oli oikeasti huono mutta minua huijattiin siinä kaupassa. Toisesta tuli korjauskelvoton koska kukaan ei saanut sitä kuntoon. Sitä riskiä ei passaa ottaa että kolmannen ostaisin. Kahta peräkkäistäkään en enää laittaisi huonon tuurin tai sattuman piikkiin. Kolmas jos olisi ja sekin olisi huono niin kyllä sitten olisi jo puolustuspuheet yhtä hataralla pohjalla kuin antti rinteellä. Merkkiin en luota liian painajaismaiset kokemukset. Miten voi tulla sellainen vika mitä kukaan ei saa korjatuksi vaikka rahaa laittoi vaikka kuinka ja kaikki oli arvailujen varassa ja väärässä. Ei herätä luottamusta varsinkaan jos sijoittaisit autoon enemmän rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut 2 renaultia ensimmäinen oli oikeasti huono mutta minua huijattiin siinä kaupassa. Toisesta tuli korjauskelvoton koska kukaan ei saanut sitä kuntoon. Sitä riskiä ei passaa ottaa että kolmannen ostaisin. Kahta peräkkäistäkään en enää laittaisi huonon tuurin tai sattuman piikkiin. Kolmas jos olisi ja sekin olisi huono niin kyllä sitten olisi jo puolustuspuheet yhtä hataralla pohjalla kuin antti rinteellä. Merkkiin en luota liian painajaismaiset kokemukset. Miten voi tulla sellainen vika mitä kukaan ei saa korjatuksi vaikka rahaa laittoi vaikka kuinka ja kaikki oli arvailujen varassa ja väärässä. Ei herätä luottamusta varsinkaan jos sijoittaisit autoon enemmän rahaa.
Tavallinen kertomus havumetsien maasta. Tie, ikkunakoukku ja Jussi, niin siihen se olisi kai jäänytkin, ellei olisi tullut Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen kertomus havumetsien maasta. Tie, ikkunakoukku ja Jussi, niin siihen se olisi kai jäänytkin, ellei olisi tullut Toyotaa.
Minulla muuten on ollut yksi toyotakin joka oli hitokseen hyvä auto. Auto oli silloin 13-20 vuotta vanha mitä se oli itsellä käytössä tuona aikana uusittiin jarrut lämppärin moottori taka iskarit ja renkaita. Huono puoli oli että se söi öljyä hieman. Muuten siis ihan idioottivarma auto ja jotain 300-400tkm ajettu. On ollut myös pösö joka oli myös ihan eri planeetalta renaultiin verrattaessa en siis moiti kaikkia ranskalaisia vaan nimenomaan renaultit oli niitä ongelmallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla muuten on ollut yksi toyotakin joka oli hitokseen hyvä auto. Auto oli silloin 13-20 vuotta vanha mitä se oli itsellä käytössä tuona aikana uusittiin jarrut lämppärin moottori taka iskarit ja renkaita. Huono puoli oli että se söi öljyä hieman. Muuten siis ihan idioottivarma auto ja jotain 300-400tkm ajettu. On ollut myös pösö joka oli myös ihan eri planeetalta renaultiin verrattaessa en siis moiti kaikkia ranskalaisia vaan nimenomaan renaultit oli niitä ongelmallisia.
"En siis moiti kaikkia ranskalaisia vaan nimenomaan renaultit oli niitä ongelmallisia."
Eli et tiedä renuist yhtään mitään...
- Anonyymi
Koeajoin uuden Clion. Tässä arvosteluni:
- astu Clioon (tai Renaultiin yleensä) ja unohda sen ulkopuolelle jäänyt yksitoikkoisuus
- et pysty päättelemään vauhtia ajon äänistä niin kuin Polossa, Corsassa jne., koska niitä on niin vähän
- kaikki on mukavaa: istuin, otteet, merkkivalot jne.
- suuntavakavuus on erinomainen, mutta Clio seuraa silti jokaista toivettasi ajosuunnan suhteen
- Clio tekee mitä käsket eikä pyri omille teille
- tuuli ei suhise eikä pauku lasissa
- moottori on loistava
Voisin jatkaa pitkään, mutten viitsi kirjoittaa enempää, jotta Esson baarin miehet eivät masentuisi lopullisesti. Mutta onhan auto!- Anonyymi
Oletko koeajanut polon ja corsan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koeajanut polon ja corsan?
Olen, ja olen omistanut Polon sekä pari muutakin Volkkaria.
Renaultin suunnittelufilosofia poikkeaa oikeastaan kaikista muista merkeistä painottamalla MYÖS mukavuutta ja vaivattomuutta. Se ei pyri muskeliautotunnelmaan niin kuin esim. VW tekee jopa Pololla, vaan juuri päinvastoin tekee tuntuman autoon ja edelleen tiehen kevyeksi tinkimättä kuitenkaan vakaudesta.
Täällä pohjan perillä, jossa on ankarat olosuhteet ja sivistymätön kansa, Renaultin edelläkäyntiä monessa ominaisuudessa ei osata arvostaa eikä välttämättä edes huomata.
- Anonyymi
Minä olen, enkä koske kyseisiin menopeleihin enää pitkällä tikullakaan, Clio on aivan eri luokkaa ominaisuuksiltaan, hinta laatusuhde kohdallaan, Euroopan eniten myyty kokoluokassaan, eikä ihme.
- Anonyymi
Asia ei tietysti minulle kuulu, kun olen toyotamies, mutta itse kieltäisin koko automerkin Suomesta. Renault on osoittautunut kaikilla osa-alueilla fiatin veroiseksi vika-autoksi - jollei pahemmaksikin.
- Anonyymi
Kertokaa mikä voima ja mahti saa aikaiseksi sen, että Suomeen pitää tuoda Renaultin kaltaista roskaa vuositolkulla. Mikä ihmeen tolikka populaatio pitää yllä tätä tilannetta ja änkeröitsee viellä vastaan, jos sanotaan, että eiköhän jo roskaaminen riitä.
Kansantalouden nakertaja eli kuin rotta, joka on sukukuntineen pesiytynyt taloon vahinkoa tekemään, sellainen on Renault, tosin onneksi pieni tekijä Suomessa, mutta kuitenkin. Miksi?,miksi? miksi?, eikö jo kystäkyllin tätä laatua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa mikä voima ja mahti saa aikaiseksi sen, että Suomeen pitää tuoda Renaultin kaltaista roskaa vuositolkulla. Mikä ihmeen tolikka populaatio pitää yllä tätä tilannetta ja änkeröitsee viellä vastaan, jos sanotaan, että eiköhän jo roskaaminen riitä.
Kansantalouden nakertaja eli kuin rotta, joka on sukukuntineen pesiytynyt taloon vahinkoa tekemään, sellainen on Renault, tosin onneksi pieni tekijä Suomessa, mutta kuitenkin. Miksi?,miksi? miksi?, eikö jo kystäkyllin tätä laatua.Yrjö-poika se vaan jaksaa, tojotan omistajan kohtalo on näemmä surkea, ensin pehmenee lompakko, sitten pää...
- Anonyymi
Yaris ruostuu ja erittäin huono ajettava tyhjäkäynti putosi jota ei meinattu millään saada korjattua vw " ketjuviat ja dsg "n taitaa kaikki jo tunnustaa fiestankaan ecoboost ei nostata ostohaluja eli kyllä Rellu on ehdottomastti paras valinta omasssa Rellussa ei minkäänlaisia vikoja sen kun ajaa
- Anonyymi
Ehdottomasti huonoin valinta on Renault! mutta ajakaa ne uudet renut itse loppuun, jos niitä ostatte. Arskan ja Reiskan harteille jää nyt nämä hylkiö renut, jotka te konjakki turvat sysäätte vähäosaisten harmiksi. Pitää juoda halpoja ALKON tuotteita, jotta tyhjiä pulloja kertyy tarpeeksi renun ostoon, toki pari jätesäkillistä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti huonoin valinta on Renault! mutta ajakaa ne uudet renut itse loppuun, jos niitä ostatte. Arskan ja Reiskan harteille jää nyt nämä hylkiö renut, jotka te konjakki turvat sysäätte vähäosaisten harmiksi. Pitää juoda halpoja ALKON tuotteita, jotta tyhjiä pulloja kertyy tarpeeksi renun ostoon, toki pari jätesäkillistä riittää.
Renaultia kohtaan on epäluottamusta Suomen kansan taholta, tämä luottamuspula näkyy katukuvassa Toyotan ylivaltana, jos nyt määrä sinänsä valtaa lisää kaikissa tapauksissa, onhan esim. tähtiä paljon avaruudessa, mutta se niiden valta on ?. Yksilöllä voi olla paljon valtaa ja jos esim. mekanen romun ajaa vauhdilla päin seinää (päishään ja vasiten) on se seinää kohtaan väkivaltaa. Ostamalla Renault "autoja" mahdollistamme ja annamme valtaa Renault loossille eli voimme valita kenelle valtaa annamme aivan samoin kuten äänestyksessä, uusi renu on "ääni" kuttaperkalle ja Franskan valtiolle, joka takapiruna Renaultia tukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti huonoin valinta on Renault! mutta ajakaa ne uudet renut itse loppuun, jos niitä ostatte. Arskan ja Reiskan harteille jää nyt nämä hylkiö renut, jotka te konjakki turvat sysäätte vähäosaisten harmiksi. Pitää juoda halpoja ALKON tuotteita, jotta tyhjiä pulloja kertyy tarpeeksi renun ostoon, toki pari jätesäkillistä riittää.
Yrjö-poika se vaan jaksaa tyhmäkäyntiään, tojotan omistajan kohtalo on näemmä surkea, ensin pehmenee lompakko, sitten pää...
- Anonyymi
On se kummaa että osalla merkkihuollon asentajista ja jopa huoltopäälliköllä on kyseinen Clio IV ja todella tyytyväisiä ovat olleet ja suosittelivat kyseistä autoa, Rellu ottanut suuren askeleen eteenpäin entiseen verrattuna kun taas muut eurooppalaiset ns. huippumerkit ovat menneet perse edellä puuhun, itselläni oli Audi A4 vm.2017, ostin uutena, moottori hajosi 10.000 ja vaihdelaatikko pari kuukautta myöhemmin, romu mikä romu, samoja ongelmia muillakin, naapuri osti uuden Bemarin toukokuussa ajoi 3000 km. ja kampiakseli katkesi, Saksalaista huippulaatua siihen rahaan.
Rellun moottorit suunniteltu yhteistyössä Nissanin ja Daimlerin kanssa, joissakin Mersun malleissa on Rellun moottori, moni on hämmästynyt kun moottorin lohkossa lukee Renault, että silleen, eipä ole Rellun moottoreissa ollut moottoririkkoja kuten noissa Saksmanneissa, ja mitä tulee sähkövikoihin niin tilastollisesti itsestään tuleen syttyneet autot ovat pääsääntöisesti Saksalaisia.
Clio ollut jo vuosia Euroopan eniten myyty auto kokoluokassaan,yli 15 miljoonaa kappaletta, eli kylläpä ne sitten huonolla autolla ajelevat.
Joten itse en ainakaan kajoa enää noihin ylihintaisiin öljysyöppöihin moottori ja laatikko vikaisiin krematorioihin. - Anonyymi
Ongelmia täälläkin rinkeliauton kanssa, vaimolla oli saman ikäinen Audi A4, neljän tuhannen kilometrin jälkeen rupesi etupää kolisemaan, meni kaikki ripustukset, nivelet ja iskarit uusiksi, siitä muutama tonni eteenpäin rupesi automaattilaatikko reistailemaan ja eikun taas pajalle, siihen loppui rinkeliauton tarina meidän perheessä, nyt ajelee saman ikäisellä Toyota Avensiksella, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut 15 tuhannen kilometrin aikana, joten eipä suositella Audin hankintaa täälläkään, romuja ovat monen muunkin käyttäjän mielestä mitä kommentteihin on uskominen, kaikki autokaupat eivät kelpuuta edes vaihdossa.
- Anonyymi
Meillä 2016 mallinen Clio vaimon käytössä, ajettu 57000 km, yksi alapallonivel vaihdettu ja pari ajovalopolttimoa, mitään muuta ei ole tehty paitsi normi huollot, minkäänsortin sähkövikoja ei ole ollut eli tyytyväinen on vaimoke , ja mitä itse olen ajanut muun merkkisillä vastaavan kokoluokan autoilla niin kyllä renoo pesee ne ajo-ominaisuuksillaan ja sisämelultaankin on hiljaisempi kuin esim. Corsa, Polo, Ford ja Skoda, mulla aina mukana desibelimittari koeajoilla ja merkkaan lukemat muistiin ja koeajot suoritan aina samaa reittiä ajaen.
- Anonyymi
Mää oisin ostanu opel corsan mun mielestä siinä on sitä jotain 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oisin ostanu opel corsan mun mielestä siinä on sitä jotain 😎
No osta ihmeessä Corsa. Mitä täällä rellupalstalla oikein aikaasi kulutat.
PS. Corsa on ruma
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, ja kahden vaiheilla hankkisinko uuden? Ei en missään tapauksessa ole ranskanautojen ystävä. Olen omistanut noin 60 erilaista autoa 40v aikana esim 5 toyotaa, 12 mersua, volkkareita, volvoa, nissaniakin. ja niitä per..Pösöjä. Kaikki eivät ole olleet henkilöautoja vaan vähän myös pakuja ja kuormureitakin ( MB ja VW)
Sattui viime kesänä niin että pelleilin huutokaupassa ja en ollut oikeasti ostamassa mitään, kun käsiin jäi 14 vuotias 1,2 clio, voihan nenä..... En keksinyt muuta selitystä, kuin antaa emännälle kauppakassi synttärilahjaksi. No auto on huonosti huollettu ja paljon, 230tkm ajettu. Teetin kunnon huollon, jakohihnan ja vesipumpun vaihtoineen, pyörät suunnattiin ja uudet kummit hankittiin. auton hinnaksi tuli 1100 euroa ja leimaa on vieläkin jäljellä. Autolla ajetaan joka päivä nurkka-ajoja, lämpiää hyvin ja kulutus on noin 7 litraa. Tehoa on olemattomasti 54heppaa, mutta tarviiko 40 rajoitusalueella sitä paljoa? kävin autolla 300 kilometrin matkan maantiellä, enkä toiste mene, ei hermo pidä. Ihmeellistä on se, että tuollainen kottero on toiminut puoli vuotta, ilman vikoja, ainuttakaan. Mieli toki aina tekee johtotähteä, kun uusi 200d on renun koneella, kuten jo useat bensamallitkin. Mersu nääs omistaa Nissan Renaultista 60% Nissan 15 ja renu 15... Myös Lada on osakas. Dacian pikkupakuun kun vaidetaan maski, siitä tulee citan ja hinta pompsahtaa… Kun tarkemmin miettii, minkä merkkisellä autolla ajat, et voi tietää. Clioa tuskin laitan myyntiin ,ei siitä rahaa saa, mutta sillä voi hakea varaosia parempiin autoihin.- Anonyymi
Koe ajoin clio sport tourerin, pelilaatikko. Wolkkari polo, ei tilaa kuskille.
Kia ,Toyota ok autoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152091Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi811990- 1011347
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1211126Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663771057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen81002Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha170842- 59761
- 59731
Tämä on ihan selvä juttu
Olen sinuun rakastunut mies, ei tästä pääse mihinkään nyt vaikka yrittäisi järkeillä jotain himon ja hulluuden välillä,37690