Caverject Dual 20 mg pistoslääke on ainakin kaikista Yliopistonapteekeista loppu.
Ei ole kuulemma maahantuojallakaan,eikä ole tietoa milloin tulee lisää.
Tietääkö joku mistä sitä saa ?
Caverject Dual 20 mg
4
1119
Vastaukset
- Anonyymi
Yliopiston apteekki ilmoittaa,että kyseistä lääkettä on saatavana vasta
viikolla 14 2020 eli maaliskuussa - Anonyymi
Myös 10 mikrog Caverjectilla on saatavuuskatkos, joka päättyy Fimean mukaan 19.1.2010. Tuon vahvemman katkos loppuu maaliskuun lopussa. Jos nuo ajat nyt pysyvät. Tuon 10 mikrog Caverjectin saatavuuskatkokseen tuli vastikään kuukausi lisää. Aluksi katkoksen piti loppua ennen joulua. Eipä noita taida saad yhtään mistään. Sildenafiili ja tarvittaessa penisrengas, ei kai tässä muu auta. Naimatta ei voi olla.
- Anonyymi
Kyseinen aine ei tuonut toivottua stondista kun lääkäri sitä kirjoitti minulle vaimon vihjailujen takia.
Siis. Vaimo eli puutteessa vaikka minä olin häntä nuorempi äijä.
No keinot ovat monet, tyydytin hänet sormillani, joihin laitoin hunajaa. Kun hän kiihottui äärimmilleen, minullakin stondasi sen verran että homma hoitui.
- -- vanaha ukko - Anonyymi
Uusin tieto saatavuudesta : 1.1.2021
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122369Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762262Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1052001Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451499Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126