Caverject Dual 20 mg pistoslääke on ainakin kaikista Yliopistonapteekeista loppu.
Ei ole kuulemma maahantuojallakaan,eikä ole tietoa milloin tulee lisää.
Tietääkö joku mistä sitä saa ?
Caverject Dual 20 mg
4
980
Vastaukset
- Anonyymi
Yliopiston apteekki ilmoittaa,että kyseistä lääkettä on saatavana vasta
viikolla 14 2020 eli maaliskuussa - Anonyymi
Myös 10 mikrog Caverjectilla on saatavuuskatkos, joka päättyy Fimean mukaan 19.1.2010. Tuon vahvemman katkos loppuu maaliskuun lopussa. Jos nuo ajat nyt pysyvät. Tuon 10 mikrog Caverjectin saatavuuskatkokseen tuli vastikään kuukausi lisää. Aluksi katkoksen piti loppua ennen joulua. Eipä noita taida saad yhtään mistään. Sildenafiili ja tarvittaessa penisrengas, ei kai tässä muu auta. Naimatta ei voi olla.
- Anonyymi
Kyseinen aine ei tuonut toivottua stondista kun lääkäri sitä kirjoitti minulle vaimon vihjailujen takia.
Siis. Vaimo eli puutteessa vaikka minä olin häntä nuorempi äijä.
No keinot ovat monet, tyydytin hänet sormillani, joihin laitoin hunajaa. Kun hän kiihottui äärimmilleen, minullakin stondasi sen verran että homma hoitui.
- -- vanaha ukko - Anonyymi
Uusin tieto saatavuudesta : 1.1.2021
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764