Siis onko noit moottoroituja

Anonyymi

Sänkyjä Ollenkaan sieviä vai kaikki rumia jytiköi tä?

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

muita en ole kaupoissa nähnyt kuin rumia moottoroituja, tosin jenkkisängyt mielestäni ihan yhtä rumia. itselläni on messinkisänky jossa kauniita koristeita, se on oikea makuuhuoneen kaunistus.

• Anonyymi

Miten noissa saa lakanoitakaan pysyyn, ovat kolhun näköisiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten noissa saa lakanoitakaan pysyyn, ovat kolhun näköisiä?

Osta sellainen kirjekurilakana, sujautat sen petarin päälle niin ah kyllä pysyy ja siistin suorassa.

• Anonyymi

Moottorisänky on kuuma
      patjat odottaa
      kaupungin valot kuulee huudon

• Anonyymi

Mikä sen tekee kuumaksi, sähkökö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sen tekee kuumaksi, sähkökö?

M i n ä.
        Olen kuuma - Kalle.
        Hehkun kuin heteka auringossa.

• Minulla on miesvainajan huoneessa moottorisänky. Ostin siihen erikseen vielä hierovan patjan.
      En ole nukkunut siinä kovin monesti. Jalkaleikkauksen jälkeen nukuin kun siinä myös jalkojen puoli kohoaa. Sänky on ruotsalainen, oli aika hintava mutta ostin miehelle kun eivät antaneet apuvälineistä sänkyä.
      Ei se mitenkään kaunis ole mutta nätillä päiväpeitolla menettelee. Nukkumismukavuus siinä lienee tärkeintä.

• Anonyymi

Mitzushimassa Japanissa 1977 tuli kokeiltua ihanan kylvettäjän kaa tätä motoroitua sänkyä , peilit katossakin :-*

• Anonyymi

Monet yöt oon nukkuna auton takapenkillä tosin moottori sammutettuna, luin jostain eräs herra asunu henkilöautossa yli 20 vuotta.

Auton takapenkillä onnistuu sekin, vaikka moottorin käydessä.
      Se onnistuu missä vaan vaikka lumihangessa, ihan totta lumi on pehmonen alusta, liisan liukkailla, kaisan kaljamilla.

• Anonyymi

Oletko kääpiö, vai onko caarasi 50-luvun iso jenkki?

• Anonyymi

Minulla oli aikaisemmin moottorisänky. Nykyään vain tavallinen sänky ja pari säkkirahia, toinen pää-hartioille, toinen jaloille. Valveilla lojuessa ajavat asiansa, nukkuessa eivät oikein toimi, mutta eipä ollut nukkumiseen minulle apuja moottosängystäkään. Pestävät päälliset joutui väsäämään itse.

• Anonyymi

Miks joutui itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe