Mulla on hygieniapassi ja todistus vuodelta 2004. Onkohan vielä voimassa.?
Ruokavirastostakin kysyin ja ei oikein tullu selvyyttä kun väittivät vielä ettei heillä ole listaa testaajista eivätkä myönnä hygieniapasseja. Joo, luin niiden erillisestä LISTASTA vähän aikaisemmin hygieniapassitestaajista joissa oli koodi ja nimet. Että silleen. Mutta kyseinen henkilö ei ollu listoilla jota muka ei ollu. Tekee muita hommia jossain muualla.
Niin mutta onko voimassa vai pitääkö uusi hankkia ja mistä? Joku koulu?Kortti ja todistus on. Kortti vaan nimellä elintarvikevirasto. Nykyinen ruokavirasto. Siinä välissä evira.
hygieniapassi 2004
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
On Voimassa. Opittu hygienia taito ei katoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628