Hullutelkaa täällä keskenänne, mutta älkää vetäkö ulkopuolisia matkaan, nimillä varsinkaan tähän loan heittoon.
Suomussalmi
Anonyymi
20700
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Minä en ainaskaan ole nähnyt että täällä ois kenenkään nimiä kirjoitettu...
Ja vielä lisään jos täällä kirjoitellaan nii silloin pitäisi miettiä miksi? Ei kai ne tyhjästä jauha täytyy kait se olla joku syy..
on ollut nimiäkin, vieläkin yhdessä ketjussa on.
Niin on formulaketjussa, ja ihan tyhjään:-)
Kaikki ei saa uskottavuus ongelman vuoksi ääntään esille neljänseinän sisältä muille tietoon ja oikeutta itselleen tai läheisilleen joten pakkohan se on julkisessa kertoa mistä kenkä puristaa. Välttämättä ei itselleen siitä mitään etua edelleenkään saa mutta olkoon varoituksena muille. Pelastetaan ainakin muut tyypit.
Asiallinen nimimerkki/anonyymikirjoittelu on kaikkein paras tapa puuttuaa moniin epäkohtiin tai voihan niillä kehuakin myönteisiä asioita. Tietysti, jos aiheet loppuu, voi tulla henkilöihin kohdistuvia piikittelyjä, mutta sitä pitää välttää.
Jatkan edelliseen. Siis jos ja kun nämä jutut eivät ole totta.
Tosiaankin nimiä ei saa kirjoittaa eikä puhua palturia.
Minusta saa puhua ja kirjotella vaikka mitä. Kyllä tuommoset asiat kestän, mitä täälläkin kirjotellaan.
Näkypä kiinnostavan ainaki sinua!!
Et kiinnosta!🙉💩👅
Näkkyypä kiinnostavan!
Ei kiinnosta.
antaa ihmisten kirjoitella, täytyy se joillai olla melko huono itsetunto jos näistä loukkaantuu jos minusta kirjottaisivat nii ois yks lysti päivän parhaat naurut vaan sais... suoli24 kirjoitukset ei kannata kovin vakavasti ottaa..
kuuleppa, ei ole itsetunnosta nyt kyse, ei ollenkaan. Kannattaa vaan TODELLAKIN miettiä, miten sanansa tänne valitsee..
Miten niin on huonot ajat nyt?
Joillekkin taloudellisesti Valtion säästötoimenpiteiden vuoksi huonot ajat mikä vaikuttaa sitten kaikkeen.
Kelle joillekkin? Onko jokin erikois ryhmä joilla huonot ajat?
Ei täällä enää pelkästään vittuilla, vaan halutaan mustamaalata ihminen todella pahasti asiattomilla julkaisuilla ja vihjeillä, joista toisen ihmisen elämä kärsii sitten todella pahat seuraukset.
Kyllä, kyllä niin mustamaalataan ja siihen pitää löytyä kuri mutta kaikki ei sitä tee, jotkut vain purkaa omaa pahaa oloaan,sen huomaa kyllä aikuinen ihminen milloin mitenkin.