Suomussalmi

Anonyymi

Hullutelkaa täällä keskenänne, mutta älkää vetäkö ulkopuolisia matkaan, nimillä varsinkaan tähän loan heittoon.

20

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en ainaskaan ole nähnyt että täällä ois kenenkään nimiä kirjoitettu...

      • Anonyymi

        Ja vielä lisään jos täällä kirjoitellaan nii silloin pitäisi miettiä miksi? Ei kai ne tyhjästä jauha täytyy kait se olla joku syy..


      • Anonyymi

        on ollut nimiäkin, vieläkin yhdessä ketjussa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ollut nimiäkin, vieläkin yhdessä ketjussa on.

        Niin on formulaketjussa, ja ihan tyhjään:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä lisään jos täällä kirjoitellaan nii silloin pitäisi miettiä miksi? Ei kai ne tyhjästä jauha täytyy kait se olla joku syy..

        Kaikki ei saa uskottavuus ongelman vuoksi ääntään esille neljänseinän sisältä muille tietoon ja oikeutta itselleen tai läheisilleen joten pakkohan se on julkisessa kertoa mistä kenkä puristaa. Välttämättä ei itselleen siitä mitään etua edelleenkään saa mutta olkoon varoituksena muille. Pelastetaan ainakin muut tyypit.


    • Anonyymi

      Asiallinen nimimerkki/anonyymikirjoittelu on kaikkein paras tapa puuttuaa moniin epäkohtiin tai voihan niillä kehuakin myönteisiä asioita. Tietysti, jos aiheet loppuu, voi tulla henkilöihin kohdistuvia piikittelyjä, mutta sitä pitää välttää.

    • Anonyymi

      Jatkan edelliseen. Siis jos ja kun nämä jutut eivät ole totta.

      • Anonyymi

        Tosiaankin nimiä ei saa kirjoittaa eikä puhua palturia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin nimiä ei saa kirjoittaa eikä puhua palturia.

        Minusta saa puhua ja kirjotella vaikka mitä. Kyllä tuommoset asiat kestän, mitä täälläkin kirjotellaan.


      • Näkypä kiinnostavan ainaki sinua!!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Näkypä kiinnostavan ainaki sinua!!

        Et kiinnosta!🙉💩👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kiinnosta!🙉💩👅

        Näkkyypä kiinnostavan!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Näkkyypä kiinnostavan!

        Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      antaa ihmisten kirjoitella, täytyy se joillai olla melko huono itsetunto jos näistä loukkaantuu jos minusta kirjottaisivat nii ois yks lysti päivän parhaat naurut vaan sais... suoli24 kirjoitukset ei kannata kovin vakavasti ottaa..

      • Anonyymi

        kuuleppa, ei ole itsetunnosta nyt kyse, ei ollenkaan. Kannattaa vaan TODELLAKIN miettiä, miten sanansa tänne valitsee..


      • Anonyymi

        Miten niin on huonot ajat nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin on huonot ajat nyt?

        Joillekkin taloudellisesti Valtion säästötoimenpiteiden vuoksi huonot ajat mikä vaikuttaa sitten kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekkin taloudellisesti Valtion säästötoimenpiteiden vuoksi huonot ajat mikä vaikuttaa sitten kaikkeen.

        Kelle joillekkin? Onko jokin erikois ryhmä joilla huonot ajat?


      • Anonyymi

        Ei täällä enää pelkästään vittuilla, vaan halutaan mustamaalata ihminen todella pahasti asiattomilla julkaisuilla ja vihjeillä, joista toisen ihmisen elämä kärsii sitten todella pahat seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä enää pelkästään vittuilla, vaan halutaan mustamaalata ihminen todella pahasti asiattomilla julkaisuilla ja vihjeillä, joista toisen ihmisen elämä kärsii sitten todella pahat seuraukset.

        Kyllä, kyllä niin mustamaalataan ja siihen pitää löytyä kuri mutta kaikki ei sitä tee, jotkut vain purkaa omaa pahaa oloaan,sen huomaa kyllä aikuinen ihminen milloin mitenkin.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe