Tyttä open kaa 2

Anonyymi

Tommista ei ollut kuulunut meidän yhteisen hetken jälkeen mitään muutamaan päivään. Mietin että sitä varmaan kaduttaa mitä tuli tehtyä ja en saanut laitettuu sille oikeen mitään viestiä ja seoli ollut pois koulultakin.
Seuraavana iltana olin jo menossa nukkumaan kun sain puhelimeen viestin tommilta
"Meidän pitää varmaan jutella. Voidaanko tavata kaupan pihalla kohta"
Vastasin että voin tulla sinne
Puin päälle ja kävelin kaupalle jossa jo tommin auto odottikin. Menin ovesta etupenkille. Tommi sanoi että oli kiva nähdä mua ja että sen tunteet oli tosi ristiriitaiset. Sanoin että ymmärrän kyllä jos haluu lopettaa meijän jutun ja tommi sanoi että niin on varmaan parasta. Avasin auton oven ja tommi tarttui mun käteen. "Älä vielä mee". Laitoin oven kiinni. Katsoimme toisiamme silmiin ja suudeltiin.suudeltiin kiihkeämmn ja tommin käsi liukui mun paidan alle.
Tommi: mennäänkö takapenkille, mulla on ny kumejaki
Niina:mennään
Mentiin takapenkille missä tommi avasi housujaan ja kaivoi kalun esiin ja otin sen hellästi suuhun. Nuolin terskaa, vartta ja imin . Tommi kaivoi kumin ja rullasi sen kalun päälle samalla kun riisuin housuja pois. Menin hajareisin tommin syliin ja kalu liukui sisään hitaasti kuumaan kosteaan pilluuni. Ratsastin hitaasti tuntien kalun liikkeet sisälläni. Suutelimme hellästi samala ku rakastelimme autontakapenkillä. Tommi tuntui todella ihanalta ja sitten ommi kaatoi mut penkille selälleen ja rupesi naimaan mu aluksi hellsti sitte kiihdyttäen tahtia. Tommi nosti mn tisa jalkaa ylöspäin a nussi kovaa. Inisin ja vohkin ja tunsin kuinka märkänä olin. Tunsin kinka orgasmi alkoin tulemaan ja enpystynyt pidättelemään enenpää. Kalu takoi pilluani joka rupesi supistelemaan orgasminkourissa ja kiljahdin kun huomasinettä pillust roiski jotain. Tommi veti kalun ulos kunpimmpp ruikki muutaman kerran . Se oli lujn orkku minkä oli ikin saanut ja tommikin oli lauennut siinä samassa. Jäin makaamaan ja tommi suuteli mua
Tommi:en tiennytkään että squirttaat
Niina:sori en mäkää
Tommi:eise mitää kaikki on hyvin
Oltiin siin hetki ja siiten pitikin jo lähtee kotiin.

0

2190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En ole rakastunut

        Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
        Ikävä
        415
        4634
      2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

        Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
        Maailman menoa
        248
        2314
      3. Olen ärtynyt koska

        minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
        Ikävä
        70
        1730
      4. Suomalaiset marjat loppuvat

        Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
        Maailman menoa
        162
        1467
      5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

        Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
        Perussuomalaiset
        318
        1435
      6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

        Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
        Suomussalmi
        67
        1157
      7. Mitä teen väärin?

        Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
        Sinkut
        140
        1141
      8. Haluaisin tietää

        mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
        Ikävä
        80
        1110
      9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

        ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
        Maailman menoa
        167
        1085
      10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

        En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
        Ikävä
        41
        995
      Aihe