Löysin Yle Areenasta Kaija Koon vanhan bändin kappaleen.
Vähän tuttua glangia on laulussa, ulkonäöltä en ois tunnistanut.
https://areena.yle.fi/1-4136432?seek=3226
Kaija Koo, 18v
Anonyymi
4
237
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hehee, enpä tunnistanut tuota tytsyä Kaija Kooksi.
- Anonyymi
Kun paino on viisinkertaistunut ja ikää tullut lisää miltei 40 vuotta, ei ole ihme, ettei tunnista samaksi naiseksi. Tosin ei Steel Cityn muitakaan jäseniä enää tunnista vastaantullessa.
- Anonyymi
Ainakaan mulla tuo linkki ei vie automaattisesti oikeeseen kohtaan vaikka pitäis.
Kohdasta 32:25Sama täällä. Mutta nyt tulee jo väärä videokin eikä auta enää tuo aikakaan josta sinulle kuitenkin kiitokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471509Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3451279Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto341078Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3311029- 60977
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136904Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33821Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte195728- 61625
- 42599