Mikä se riivaa näitä ihmisiä? Minkä vuoksi ei asioita voi tehdä kunnolla? Miksi ei käytetä vakionopeudensäätelylaitetta? Ja jos mennään kakille liikennepylpyrään, pitää muistaa kaittaa hätävilkut päälle!! Pylpyrässä kakkiminen vaatii erityistä tarkkuutta ja hätävilkut kuuluvat erottamattomana osana tähän toimitukseen.
Mikä on tähän johtanut?
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Pylpyrässä ei pitäsi kaasutella. Tasasesti pitäsi mennä ja käyyttä sitä vakijosäädintä. Se on tärkiää. Ja jos pylpyrässä kakin tekee, niin hätävilkutusta kakin teon yhteyteen suosittelen kovasti.
No joo. Nissanismia on joka ketjussa. Kieltämättä on hyviäkin heittoja. Mutta nyt aihe on loppuunkaluttu. Keksikää uutta.
- Anonyymi
PekkaPeitsi kirjoitti:
No joo. Nissanismia on joka ketjussa. Kieltämättä on hyviäkin heittoja. Mutta nyt aihe on loppuunkaluttu. Keksikää uutta.
En ymmärrä tätä Nissanismia. Eihän edelliset kommentit liittyneet mitenkään Nissanismiin. Vaan liikennepylpyrässä kakkimiseen ja vakionopeudensäätelylaitteiston käyttöön. Vahän tarkkuutta ja valoja päälle! Ja tietysti hätävilkut päälle, jos olet kakilla pylpyrässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tätä Nissanismia. Eihän edelliset kommentit liittyneet mitenkään Nissanismiin. Vaan liikennepylpyrässä kakkimiseen ja vakionopeudensäätelylaitteiston käyttöön. Vahän tarkkuutta ja valoja päälle! Ja tietysti hätävilkut päälle, jos olet kakilla pylpyrässä.
Nämä paskajutut sopivat kyllä tähän Suomi24 palstaan
- Anonyymi
PekkaPeitsi kirjoitti:
No joo. Nissanismia on joka ketjussa. Kieltämättä on hyviäkin heittoja. Mutta nyt aihe on loppuunkaluttu. Keksikää uutta.
nissanismi on nyt haarautunu kahteen oppisuuntaan. on nissanismi ja kakkimismi. kyse on oppi riidasta. toisen lahkon mukaan ylpyrässä ei saa kakkia mutta ohitella saapi ja rinnakkain ajella. molemmat lahkot sitte kyllä hyväksyy vakonopeuspiristimen ja sumutus valot. nissanismissa ei kyllä oikein hätä vilikkuloista tykätä. mahtaa tulla tästä pitkä ja raskas uskon sota suomalaisten 24 palstoloilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483