ELISA:n sähköposti 2020 alusta maksulliseksi - Ilmeisesti ELISA haluaa eroon asiakkaistaan

Anonyymi

Käsittämätön markkinointimoka ELISA:lta???

53

5006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin aikoinaan kertamaksullisen sähköpostin NIC nimiseltä firmalta ja useamman yrityskaupan jälkeen se meni Elisan haltuun. Ei ole vielä kuulunut mitään. Saa nähdä koska lasku tipahtaa.

      • Anonyymi

        Minä ostin vastaavan Saunalahdelta, saattoi olla tosin kuukausimaksullinen, ehkä euron tai pari per kk. Sitten otin Saunavisio-paketin, joka sisälsi adsl-liittymän ja digiboksin. Siinä vaiheessa kyseinen perusposti liitettiin nettiliittymän soppariin ja se muuttui maksuttomaksi.

        Sitten jossain vaiheessa Elisa osti Saunalahden ja Saunavisiokin muuttui Elisaviihteeksi. Saunalahden palvelut kuten hallintasivut jatkoivat toimintaansa, ainakin aikansa.

        Loppukesästä tuli viesti, että kyseinen sähköposti muuttuu maksulliseksi syyskuun alusta. Irtisanoin sen. Nyt ei ole enää mitään sopimuksia Elisan kanssa, eikä vähään aikaan tulekaan.

        Käytännössä kaikki mihin Elisa koskee muuttuu paskaksi. Eipä ihme kun tietää minkälainen mulqvist siellä on pomona. Saunalahdella oli mm. unix-tunnukset. Lisäksi matkapuhelinliittymien erittely oli tarkka. Muilla operaattoreilla sellainen erittely oli maksullinen lisäpalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin vastaavan Saunalahdelta, saattoi olla tosin kuukausimaksullinen, ehkä euron tai pari per kk. Sitten otin Saunavisio-paketin, joka sisälsi adsl-liittymän ja digiboksin. Siinä vaiheessa kyseinen perusposti liitettiin nettiliittymän soppariin ja se muuttui maksuttomaksi.

        Sitten jossain vaiheessa Elisa osti Saunalahden ja Saunavisiokin muuttui Elisaviihteeksi. Saunalahden palvelut kuten hallintasivut jatkoivat toimintaansa, ainakin aikansa.

        Loppukesästä tuli viesti, että kyseinen sähköposti muuttuu maksulliseksi syyskuun alusta. Irtisanoin sen. Nyt ei ole enää mitään sopimuksia Elisan kanssa, eikä vähään aikaan tulekaan.

        Käytännössä kaikki mihin Elisa koskee muuttuu paskaksi. Eipä ihme kun tietää minkälainen mulqvist siellä on pomona. Saunalahdella oli mm. unix-tunnukset. Lisäksi matkapuhelinliittymien erittely oli tarkka. Muilla operaattoreilla sellainen erittely oli maksullinen lisäpalvelu.

        > Käytännössä kaikki mihin Elisa koskee muuttuu paskaksi.

        Sanovat että Elisa on paska-Midas.


      • Anonyymi

        Sama täällä! Olen käyttänyt -nic.fi ja -saunalahti.fi sähköpostejani kai jo lähes parikymmentä vuotta. Muistelen että piti olla sillä kertamaksulla "elinikäinen". Nettiliittymän tarjoajakin on vaihdellut välillä ja sen lähtevän postin palvelinta on pitänyt aina käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Olen käyttänyt -nic.fi ja -saunalahti.fi sähköpostejani kai jo lähes parikymmentä vuotta. Muistelen että piti olla sillä kertamaksulla "elinikäinen". Nettiliittymän tarjoajakin on vaihdellut välillä ja sen lähtevän postin palvelinta on pitänyt aina käyttää.

        ...minulle ei ole tullut ilmoitusta maksullisuudesta. Minulla on tosin Elisan ADSL nykyään ja mobiilitikkukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...minulle ei ole tullut ilmoitusta maksullisuudesta. Minulla on tosin Elisan ADSL nykyään ja mobiilitikkukin.

        Jos on laajakaistaliittymä niin sähköposti kuuluu pakettiin. Minullakin näkyi se Saunalahden perusposti Oma Elisa -hallintasivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on laajakaistaliittymä niin sähköposti kuuluu pakettiin. Minullakin näkyi se Saunalahden perusposti Oma Elisa -hallintasivuilla.

        Tämä on juuri sitä elisaa, tiedottaminen on sellaista että kukaan ei saa yksiselitteisesti selvää, mitä on tapahtumassa ja kenelle, ei siis noin yksinkertaista asiaa osata hoitaa oikein, mutta rahat kyllä osataan kyniä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...minulle ei ole tullut ilmoitusta maksullisuudesta. Minulla on tosin Elisan ADSL nykyään ja mobiilitikkukin.

        SE viesti on siellä roskaposti -kansiossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin vastaavan Saunalahdelta, saattoi olla tosin kuukausimaksullinen, ehkä euron tai pari per kk. Sitten otin Saunavisio-paketin, joka sisälsi adsl-liittymän ja digiboksin. Siinä vaiheessa kyseinen perusposti liitettiin nettiliittymän soppariin ja se muuttui maksuttomaksi.

        Sitten jossain vaiheessa Elisa osti Saunalahden ja Saunavisiokin muuttui Elisaviihteeksi. Saunalahden palvelut kuten hallintasivut jatkoivat toimintaansa, ainakin aikansa.

        Loppukesästä tuli viesti, että kyseinen sähköposti muuttuu maksulliseksi syyskuun alusta. Irtisanoin sen. Nyt ei ole enää mitään sopimuksia Elisan kanssa, eikä vähään aikaan tulekaan.

        Käytännössä kaikki mihin Elisa koskee muuttuu paskaksi. Eipä ihme kun tietää minkälainen mulqvist siellä on pomona. Saunalahdella oli mm. unix-tunnukset. Lisäksi matkapuhelinliittymien erittely oli tarkka. Muilla operaattoreilla sellainen erittely oli maksullinen lisäpalvelu.

        Totta, Paskaksi muuttuu kaikki. Esim Elisa rajoittaa kaapeli-TV-verkosta Hybridi-TV-signaalin läpi tulemisen. Ilmeisesti luulevat Hybridi-TV:n olevan Elisa Viihteen uhka, vaikka kyseessä on jokin ihan muu palvelu. Väittävät, että tämä vaatisi heiltä muutoksia, jotta signaali saataisiin läpi. Todellisuudessa tämä signaali on välillä ilmeisen vahingossa lipsahtanut läpi kun on Hybridi-TV satunnaisesti ilmaantunut näkyviin.
        Toinen paska Elisalta on Kaapeli-TV:n EPG:n määrittyminen oletuksena osittain Ruotsiksi ja ohjelmatietojen sekoilu. Tämä tulee ilmi, jos vaihtaa TV:n tai Digiboksin valikot Englanniksi. Ongelmaa ei ole esim Telian Kaapeliverkossa. Elisan aspa vahvisti asian yli vuosi sitten, mutta sanoi, että asialle ei olla tekemässä mitään. Ongelma ilmenee laitteilla, jotka noudattavat Digi-TV/EPG standardeja lähes prikulleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on laajakaistaliittymä niin sähköposti kuuluu pakettiin. Minullakin näkyi se Saunalahden perusposti Oma Elisa -hallintasivuilla.

        Ei kuulu enää pakettiin. Itselläni on adsl yhteys jonka mukana tuli 5 sähköpostilaatikkoa ja kotisivutila, nyt tuli kirje, että tämä on nyt maksuullinen lisäpalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin vastaavan Saunalahdelta, saattoi olla tosin kuukausimaksullinen, ehkä euron tai pari per kk. Sitten otin Saunavisio-paketin, joka sisälsi adsl-liittymän ja digiboksin. Siinä vaiheessa kyseinen perusposti liitettiin nettiliittymän soppariin ja se muuttui maksuttomaksi.

        Sitten jossain vaiheessa Elisa osti Saunalahden ja Saunavisiokin muuttui Elisaviihteeksi. Saunalahden palvelut kuten hallintasivut jatkoivat toimintaansa, ainakin aikansa.

        Loppukesästä tuli viesti, että kyseinen sähköposti muuttuu maksulliseksi syyskuun alusta. Irtisanoin sen. Nyt ei ole enää mitään sopimuksia Elisan kanssa, eikä vähään aikaan tulekaan.

        Käytännössä kaikki mihin Elisa koskee muuttuu paskaksi. Eipä ihme kun tietää minkälainen mulqvist siellä on pomona. Saunalahdella oli mm. unix-tunnukset. Lisäksi matkapuhelinliittymien erittely oli tarkka. Muilla operaattoreilla sellainen erittely oli maksullinen lisäpalvelu.

        2024.03 maaliskuussa mun on pakko maksaa 5e/kk, vaikka maksan riistohinnan 5e/kk vuokraslummin kiinteästä laajakaista elisalle? Yhteensä maksan siis 10e/kk Elisalle laajakaista + sähköposti.
        Laajakaistaan ei enää sähköposti sisälly. Ei?


    • Anonyymi

      Muuttuuko Elisan ylläpitämät netti.fi loppuiset entiset jippii vai mitä ne nyt olikaan sähköpostitkin maksaviksi?

      Niissä on tilaa vain 10 MB eikä edes mahdollisuutta vaihtaa salasanaa.

      Onkohan edes mahdollisuutta lakkauttaa tiliään omatoimisesti.

      • Anonyymi

        Jippiit taisi olla Rytsölöiden firman osoitteita, jotka siirtyivät myöhemmin Saunalahdelle ja lopuksi Elisalle.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eilen Elisa herätti aamu-unesta puhelimenpirinällään. Liittymiä tyrkyttivät. Vaan eipä tuollaisella politiikalla uusia asiakkaita mahda hellitä.

    • Anonyymi

      Ne kai olettaa että posti on lakossa hamaan tulevaisuuteen. Sitten iski nerokas idea alkaa rahastaa sähköpostilla.

    • Anonyymi

      Kannattaa kahdesti miettiä ennen kuin elisan asiakkaasi siirtyy, pelkkää rahastusta koko paska.

    • Anonyymi

      Nyt juuri tällä hetkellä elisa raivostuttaa ja suututtaa siinä määrin että olisin helppo kohde puhelinmyyjälle joka tulee ja tarjoaa vaihtoehdon elisalle.

    • Anonyymi

      Pervous kaikkeen on persous rahaan.

    • Anonyymi

      On tainnu elisat toinen toistaan typerämmät televisio mainokset tulla kalliiksi kun pitää sähköposteistakin alkaa rahastamaan. Johan rahastavat minuakin liki toimimattomalla kännyliittymällä, josta tehty lukemattomia ilmoituksia, mutta kuulemma heidän näkyvyys ja kuuluvuus kartalla kaikki ok. Toinen vakio selitys olikin, että kun kukaan muu ei ole samalta alueelta valittanut, niin eipä heitä kiinnosta. Oliskohan niin, että muut ovatkin fiksumpia ja jättäneet jo elisa roskan kokonaan. Samalla paassataan televisiossa kuinka heillä on 100% kattavuus joka asiassa, kun todellisuus on ihan toista. Kännyliittymän nimi ja tyyppi kyllä vaihdettiin omavaltaisesti kahdesti pienen ajan siään, mutta toimivuuteen se ei vaikuttanut. Täytyy vissiin lopettaa koko elisa lopullisesti. Enkä ole kyllä minäkään saanut minkäänlaista ilmoitusta asiasta, ei edes oma elisaan ole tullut mitään ko asiasta. Ei taida ihan kuluttajavirastokaan tosta tykätä, kun ei mitään ilmoitella säädetyssä ajassa, mutta rahastusta ollaan aloittamassa.

      • Anonyymi

        Hyvähän että rahastaa. Jo 10-vuotta on ollut olemassa paljon parempia ilmaisia sähköposteja mutta jengi vaan käyttää sokeasti Elisan vanhanaikaista postia..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän että rahastaa. Jo 10-vuotta on ollut olemassa paljon parempia ilmaisia sähköposteja mutta jengi vaan käyttää sokeasti Elisan vanhanaikaista postia..!

        Elisan (entinen NIC) sähköposti toimi luotettavasti vuodesta toiseen eikä operaattori saanut lukea posteja eikä myydä posteista saatuja tietoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan (entinen NIC) sähköposti toimi luotettavasti vuodesta toiseen eikä operaattori saanut lukea posteja eikä myydä posteista saatuja tietoja

        Menee vähän ristiriitaan tuo juttusi. Miten myisitkään tietoa, kun et saa lukea...
        Paremmissa ilmaisissa ei kukaan ulkopuolinen pääse lukemaan viestejä, ei operaattori, ei virkavalta, joten tuollaisia "mainoslupauksia" ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee vähän ristiriitaan tuo juttusi. Miten myisitkään tietoa, kun et saa lukea...
        Paremmissa ilmaisissa ei kukaan ulkopuolinen pääse lukemaan viestejä, ei operaattori, ei virkavalta, joten tuollaisia "mainoslupauksia" ei tarvita.

        Suomalaiset toimija eivat lue ja myy sähköposteja koska laki kieltää. Mutta ulkomaisille kuten Googlelle se on tuottoisaa liiketoimintaa minkä se aivan avoimesti myöntää.

        Uusi massaurkintalaki tosin toi valtiolle oikeuden lukea kaikki sähköpostit. Nykyisestä urkinnan laajuudesta ja tiedoilla käytävästä kaupasta ei ole tietoa. Ne ovat sellaisia hys hys juttuja, jotka pitää kansalta salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan (entinen NIC) sähköposti toimi luotettavasti vuodesta toiseen eikä operaattori saanut lukea posteja eikä myydä posteista saatuja tietoja

        Eipä sillä ole väliä vaikka lukisi. Esimerkiksi Gmailia käyttää 1.5 biljoonaa ihmistä eli ei Googlea voisi vähenpää kiinnostaa mitä Matti Meikäläinen kirjoittaa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä ole väliä vaikka lukisi. Esimerkiksi Gmailia käyttää 1.5 biljoonaa ihmistä eli ei Googlea voisi vähenpää kiinnostaa mitä Matti Meikäläinen kirjoittaa:D

        Googlen ansaintalogiikka perustuu ihmisten tietojen keräämiseen ja jalostamiseen rahaksi. Käyttäjät eivät maksa firman palveluita rahalla vaan omilla tiedoillaan. Gmail on vain pieni osa tätä tiedonkeruuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan (entinen NIC) sähköposti toimi luotettavasti vuodesta toiseen eikä operaattori saanut lukea posteja eikä myydä posteista saatuja tietoja

        Muistelen että siinä alkuperäisessä nic sähköpostissa oli tilaa jotain 20mb vain joten se on raakasti vanhentunut tietenkin harmittaa kun tuli se merkittyä johonkin henkilökortteihin ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen että siinä alkuperäisessä nic sähköpostissa oli tilaa jotain 20mb vain joten se on raakasti vanhentunut tietenkin harmittaa kun tuli se merkittyä johonkin henkilökortteihin ym.

        Tilaa oli aivan riittävästi kun käytti sitä POP3 laatikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä ole väliä vaikka lukisi. Esimerkiksi Gmailia käyttää 1.5 biljoonaa ihmistä eli ei Googlea voisi vähenpää kiinnostaa mitä Matti Meikäläinen kirjoittaa:D

        Kyllä kiinostaa mitä sinä kirjoita ja jopa millä sivuilla käyt. Ja google myy nämä tiedot ja tekee sillä rahaa. Vai luulitko tosissasi, että google tekee hyväntekeväisyyttä tarjoamalla sinulle ilmaista sähköpostia? Sori vaan mutta kaikki tiedot myydään ja sillä tehdään rahaa.


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut esim. Elisan sähköpostia toimivaan Mozilla Thunderbirdillä?

      Sillä saa kaikki postit kopsattua talteen omalle pc:lle.

      Meinaatteko antaa vanhojen sähköpostienne hävitä? Onko nyt vain tuleva päivä aikaa laittaa postit talteen, siis noin 22 tuntia tämän viestin kellonajasta eteenpäin on takaraja?

      • Anonyymi

        Tee Thunderbirdiin Elisalle POP3 tili Elisan sivuilla olevan ohjeen mukaan. Laita rasti asetusten kohtaan "jätä postit palvelimelle" varmuuden vuoksi. Hae postit.

        Lisäasetuksista ennen tilin lisäämistä kannattaa myös valita Maildir, jolloin jokainen posti tallennetaan omana tiedostonaan eikä yhteen valtavaan tiedostoon.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Elisan hallussa olevat vanhat pikkuiset sähköpostipalvelut, esim.
      netti.fi
      jossa on vain 10 MB sähköpostitilaa, toimivat ainakin eilen vielä. Tämä on nyt todistettu. Eikä tuollaisesta kukaan kehtaa maksua pyytää, ei edes Elisa.

      • Anonyymi

        Onko tuo se missä on spostiosoitteen alkuosa puhelinnumero? Joskus tuli Saunalahdella sellainen puhelinliittymän kylkiäisinä. Oli muistaakseni kooltaan just joku 10 megaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo se missä on spostiosoitteen alkuosa puhelinnumero? Joskus tuli Saunalahdella sellainen puhelinliittymän kylkiäisinä. Oli muistaakseni kooltaan just joku 10 megaa.

        Ei taida olla sama posti.
        Minun siskollani ja veljelläni on vielä myös nuo 10 megatavun jessuksen aikuiset sähköpostipalvelu, jossa koko postilaatikkoon mahtuu käytännössä yksi hyvin tarkka valokuva ja ei muuta. Minun kännykällä ottamia valokuvia menee 5-10 kpl liitteiksi, lisäksi on itse sähköpostin viestin varsinainen osa, joka on hyvin vähäinen.

        Testasin lähettämällä heille postia noin viikko sitten. He saivat viestinini ja vastasivat siihen.
        Netti.fi postit siis toimivat vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla sama posti.
        Minun siskollani ja veljelläni on vielä myös nuo 10 megatavun jessuksen aikuiset sähköpostipalvelu, jossa koko postilaatikkoon mahtuu käytännössä yksi hyvin tarkka valokuva ja ei muuta. Minun kännykällä ottamia valokuvia menee 5-10 kpl liitteiksi, lisäksi on itse sähköpostin viestin varsinainen osa, joka on hyvin vähäinen.

        Testasin lähettämällä heille postia noin viikko sitten. He saivat viestinini ja vastasivat siihen.
        Netti.fi postit siis toimivat vielä.

        Eikös kuvat kannata laittaa pilvipalvelun kautta? Sähköposti on siihen vanhanaikainen ratkaisu..


    • Anonyymi

      Se on joku maksullinen versio, ei ilmainen osoite.

      En käytä elisan sähköpostia koskaan koska on huonompi kuin Yahoo.

      Pidän elisan sähköpostin täynnä tiedostoja niin spammit palautuu mistä tuleekin.

    • Anonyymi

      Elisan normaali sähköposti pysyy ilmaisena mikä on tullut liittymien mukana ! sellainen ei näy edes oma elisassa vaan lukee "Sinulla ei ole sopimusta, johon kuuluisi sähköpostipalvelu." vaikka olisi elisan sähköposti,

      Näin minulla vaikka en käytä sitä koskaan koska on parempi ilmainen käytössä eli yahoo

    • Anonyymi

      Kyllästyin siihen, että joudun jatkuvasti kirjautumaan OmaElisaan maksamaan nämä laskut palvelusta, jonka ei tulisi maksaa erikseen. Elisan mukaan ne eivät saavu Pankin maksupalveluun, koska laskun summa on alle 10 euroa. Unohtui pariin otteeseen tästä johtuen maksaa laskut ja maksoin sitten huomautuksistakin. Nyt 6 kk:n jälkeen sain vihdoin päivitettyä kaikkialle uuden osoitteeni ja sanoin Elisalle hyvästi ja pitäkää 200 megan käpynne! Muualta saan enemmän tallennustilaa halvemmalla ja jopa ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Ja on saanut jo kymmeniä vuosia parempiakin palveluita. Ihme että väki vasta nyt reagoi tähän...


      • Anonyymi

        Tuli myös aikoinaan ilmoitus sähköpostin muuttumisesta maksulliseksi (vaikka oli aikoinani tehnyt sopparin kertamaksullisesta sähköpostista). Tietysti irtisanoin sopimuksen tuon rikollisjärjestön kanssa. Nyt Elisan puhelinmyyjät soittelee. Sanon vain että laittaa tarjouksen sähköpostilla ja lyön luurin kiinni. Yhtään tarjousta ei postiin ole tullut. Ei taida uusi posti olla Elisan tiedossa :)


    • Anonyymi

      Ovat varmaankin unohtaneet koska minulla toimii vieläkin vaikka vuosi 2020 alkaa olla pian loppu.

    • Anonyymi

      Minä mielummin maksan Elisalle sähköpostista kuin käytän jotain noname-firman sähköpostia joka voi lakata milloin tahansa kuten kävi posti24:lle (ei siis Suomi24:n posti joka on eri juttu kuin Posti24), tai mikä pahinta takkuilevaa Gmailia joka ei usko että juuri minä käytän sitä vaan vaatii tuhannen erilaista turvatarkistusta että pääsisi omia meilejä lukemaan! Ja salasana ja käyttäjätunnus oli varmasti oikein laitettu, silti vaan Gmail ei sitä usko että minä olen juuri minä.

      • Anonyymi

        Vain tyhmät maksaa sähköpostista vuonna 2020:D Siis kuluttajat. Yritykset erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmät maksaa sähköpostista vuonna 2020:D Siis kuluttajat. Yritykset erikseen.

        En ole mielestäni tyhmä koska nykyisin Elisan postit ei enää ole sidottuja laajakaistaan/liittymään vaan voi vaihtaa nettioperaattoria ja posti pysyy silti samana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mielestäni tyhmä koska nykyisin Elisan postit ei enää ole sidottuja laajakaistaan/liittymään vaan voi vaihtaa nettioperaattoria ja posti pysyy silti samana!

        Kyllä olet kun maksat. Sama kuin maksaisi virustorjunnasta:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mielestäni tyhmä koska nykyisin Elisan postit ei enää ole sidottuja laajakaistaan/liittymään vaan voi vaihtaa nettioperaattoria ja posti pysyy silti samana!

        Kuinka paljon laajakaista halpeni kun siitä erotettiin sähköposti. Oliko siinä kyse piilotetusta laajakaista hinnan korotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet kun maksat. Sama kuin maksaisi virustorjunnasta:D

        Vuosi 2021 kohta ja joku maksaa käyttöjärjsetelmästä joka tarvitsee virustorjunnan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi 2021 kohta ja joku maksaa käyttöjärjsetelmästä joka tarvitsee virustorjunnan?

        Sellaisen saapi jo parilla eurolla kun osaa etsiä:D


    • Anonyymi

      Ostin -90-luvulla kertakorvauksella Saunalahden sähköpostin (nic.fi), johon kuului myös pieni (5 Mb) internetsivujen oikeus.

      Elisa sulki sivut kysymättä ja ilmoittamatta minulle jo aiemmin.
      Nyt Elisa ryhtyi vaatimaan kuukausimaksua sähköpostista.
      Tätä en tietenkään voi hyväksyä, koska tein aikanaan tuon elinikäisen sopimuksen.
      Elisa on ollut ja on edelleen hyvin tietoinen näistä sopimuksista kun se osti aikanaan Saunalahden. Aivan selvä sopimusrikkomus!

      • Anonyymi

        Valitus kuluttajariitalautakuntaan!


      • Anonyymi

        Hyvä että sulki jos ei järki ole 15-vuoden aikana riittänyt siihen että vaihtaisi parempaan..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe