Forssan lehti

Anonyymi

Lehden jakelu on mennyt ihmeelliseen malliin. Maksava asiakas ei saa määrätä mihin hänen aamupostinsa tulee. Jakelu määrää. Itse jaettiin 80 luvulla lehtiä aamuisin, ennnekuin mentiin varsinaisiin töihin aamulla klo 7.00. Aamuposti vietiin monessa omakotitalossa oven kahvaan asti. Oli sit keli mikä hyvänsä ilman nurinaa. Lisä maksuista puhumattakaan. Silloin arvostettiin maksavaa asiakasta ja Forssan lehti piti asiakkaistaan kiinni. Oman lehteni jo peruin. Harkinnassa on vielä tilaamani lahja lehti josko senkin peruisin. Meidän ostokset tekee lehdelle tappioo 658,00€/ vuosi, se on iso raha metrin kävelystä.

41

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Digilehdet ovat nykyaikaa. 👀

      • Anonyymi

        Älä muuta virka! Aina luettavissa ja paljon halvempi kuin paperiversio. Voi lukea ihan missä vaan, on sitten kotona, mökillä tai matkoilla. Vaatii tietysti laitteet, minulla on älypuhelin ja läppäri. Ja sen, että niitä osaa käyttää.
        Itsellä on tietysti helppoa, kun työelämässä 1984-2018 oli tietokone työväline ja kehityksessä pysyi mukana.
        Terveisin eläkeläinen 66 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta virka! Aina luettavissa ja paljon halvempi kuin paperiversio. Voi lukea ihan missä vaan, on sitten kotona, mökillä tai matkoilla. Vaatii tietysti laitteet, minulla on älypuhelin ja läppäri. Ja sen, että niitä osaa käyttää.
        Itsellä on tietysti helppoa, kun työelämässä 1984-2018 oli tietokone työväline ja kehityksessä pysyi mukana.
        Terveisin eläkeläinen 66 v.

        👍🏻
        Minulla myös helppoa, koska olen niin nuori. Mutta ei älypuhelimia ja tietokoneita vaikeaa ole käyttää. Suosittelen kaikille vanhemmillekin ihmisille, että opettelevat. Moni asia helpottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏻
        Minulla myös helppoa, koska olen niin nuori. Mutta ei älypuhelimia ja tietokoneita vaikeaa ole käyttää. Suosittelen kaikille vanhemmillekin ihmisille, että opettelevat. Moni asia helpottuu.

        Hei sinä nuori! Voisit tehdä hyvän työn vanhemmalle väelle (sukulainen, muu läheinen) ja opettaa älypuhelimen tai läppärin käyttöä. Minäkin olen opettanut muutamalle ikäiselleni ikääntyneelle. Eihän siinä kovin montaa toimintaa tarvitse opettaa, lähinnä tulee mieleen uutiset (FL, IS, IL tai mikä nyt kiinnostaakin), Googlen käyttö, Yle Areena. Varmaan läppäristä olisi paljon iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä nuori! Voisit tehdä hyvän työn vanhemmalle väelle (sukulainen, muu läheinen) ja opettaa älypuhelimen tai läppärin käyttöä. Minäkin olen opettanut muutamalle ikäiselleni ikääntyneelle. Eihän siinä kovin montaa toimintaa tarvitse opettaa, lähinnä tulee mieleen uutiset (FL, IS, IL tai mikä nyt kiinnostaakin), Googlen käyttö, Yle Areena. Varmaan läppäristä olisi paljon iloa.

        Ne iäkkäämmät sukulaiseni, joilla ei ole älylaitteita ovat sellaisia etteivät edes ole kiinnostuneita opettelemaan. 👀 Jotkut vanhemmat ihmiset suhtautuvat niihin epäilevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne iäkkäämmät sukulaiseni, joilla ei ole älylaitteita ovat sellaisia etteivät edes ole kiinnostuneita opettelemaan. 👀 Jotkut vanhemmat ihmiset suhtautuvat niihin epäilevästi.

        Näinhän se on. Aika kun kuluu, niin se porukka vähenee. On se kyllä sääli jos ei haluta yrittää tai ei ole ketään joka auttaa.

        Maailma muuttuu, ei kukaan enää oravannahoilla maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä nuori! Voisit tehdä hyvän työn vanhemmalle väelle (sukulainen, muu läheinen) ja opettaa älypuhelimen tai läppärin käyttöä. Minäkin olen opettanut muutamalle ikäiselleni ikääntyneelle. Eihän siinä kovin montaa toimintaa tarvitse opettaa, lähinnä tulee mieleen uutiset (FL, IS, IL tai mikä nyt kiinnostaakin), Googlen käyttö, Yle Areena. Varmaan läppäristä olisi paljon iloa.

        Tehty, ostin kaupasta edullisen Android tabletin ja siihen erillisen sim kortin (myös halpa, tosin kannattaa kysyä kaikilta kolmelta hintaa). Ei tarttenut opetella puhelimesta jakamista.

        Avasin nuo listaamasi, poistin ylimääräiset turhat App it ja noiden lisäksi opettelimme you tubea. Löytyy 100 vuotta vanhaa tarinaa, joka näyttää kiinnostavan 😁😁 sama pätkä kymnenen kertaa.

        Ei oo helppo, mutta tabletti menee lasten lapsille, jos ei lähe toimimaan. Asetukset App kannattaa piilottaa seuraaville sivuille, pikku vinkki.

        Tabletti on aika helppo läppäriin verrattuna. Samalla voi opetella vanhusten kotihoidon juttua. Tuntuvat lisääntyvän nuo tabletti sovellukset.

        Muuten en ole yllä oleva nuori vaan itsekin jo harmaapää😊.

        Seuraavaksi äänikirja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Aika kun kuluu, niin se porukka vähenee. On se kyllä sääli jos ei haluta yrittää tai ei ole ketään joka auttaa.

        Maailma muuttuu, ei kukaan enää oravannahoilla maksa.

        Niinpä. 👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty, ostin kaupasta edullisen Android tabletin ja siihen erillisen sim kortin (myös halpa, tosin kannattaa kysyä kaikilta kolmelta hintaa). Ei tarttenut opetella puhelimesta jakamista.

        Avasin nuo listaamasi, poistin ylimääräiset turhat App it ja noiden lisäksi opettelimme you tubea. Löytyy 100 vuotta vanhaa tarinaa, joka näyttää kiinnostavan 😁😁 sama pätkä kymnenen kertaa.

        Ei oo helppo, mutta tabletti menee lasten lapsille, jos ei lähe toimimaan. Asetukset App kannattaa piilottaa seuraaville sivuille, pikku vinkki.

        Tabletti on aika helppo läppäriin verrattuna. Samalla voi opetella vanhusten kotihoidon juttua. Tuntuvat lisääntyvän nuo tabletti sovellukset.

        Muuten en ole yllä oleva nuori vaan itsekin jo harmaapää😊.

        Seuraavaksi äänikirja....

        Nyt on menossa kolmas äänikirja. Onpa helppo, luurit korvalle ja lenkille. Kirjastosta tosin ei näytä ole kovin monta mitä lainata. Suosittelen kokeilemaan, sopii tällaselle laiskalle lukijalle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on menossa kolmas äänikirja. Onpa helppo, luurit korvalle ja lenkille. Kirjastosta tosin ei näytä ole kovin monta mitä lainata. Suosittelen kokeilemaan, sopii tällaselle laiskalle lukijalle.

        Nyt olen myös koelukenut ekirjoja. Suositus on lukulaite, ei ainakaan ärsytä mun silmiä niinkuin kännykkä.

        Reissussa tosi hyvä tuo lukulaite. Helposti useita kirjoja mukana ja ei paina mitään.

        Mutta sama homma, kirjastossa vielä aika vähän lainattavaa. Toivottavasti lisääntyy määrät. Ja valikoima monipuolistuu.


    • Anonyymi

      Kyseinen lehti on vielä pirun kallis. Kun on joku juhlapyhä niin on ilmestymättä monta päivää.

      • Anonyymi

        Jos vielä joku lehteä tilaa pitäis mennä asiakkaan ehdoilla eikä jakajien. Taitaa mennä firmalla niin hyvin ettei tartte pitää kiinni kaikista tilaajista


      • Anonyymi

        "Kyseinen lehti on vielä pirun kallis. Kun on joku juhlapyhä niin on ilmestymättä monta päivää."

        minkä paikkakunnan vastaava lehti on halvempi, jos FL on kirosanan verran kalliimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä joku lehteä tilaa pitäis mennä asiakkaan ehdoilla eikä jakajien. Taitaa mennä firmalla niin hyvin ettei tartte pitää kiinni kaikista tilaajista

        Tällai sen pitäis mennä. Rengit tekee maksavan ihmisen työt, ja maksaja määrää tahdin. Tällai on omallakin työmaallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyseinen lehti on vielä pirun kallis. Kun on joku juhlapyhä niin on ilmestymättä monta päivää."

        minkä paikkakunnan vastaava lehti on halvempi, jos FL on kirosanan verran kalliimpi.

        Kiinnostavaa luettavaa paljon, mm Ypäjän hevosopistosta ja Piispan vierailusta Humppilassa ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa luettavaa paljon, mm Ypäjän hevosopistosta ja Piispan vierailusta Humppilassa ym.

        Niinpä. Hyvin mielenkiintoisia aiheita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Hyvin mielenkiintoisia aiheita!

        Miten tää liittyy aloittajan kirjoitukseen. Hän kirjoitti lehden jakelusta ja epäkohdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tää liittyy aloittajan kirjoitukseen. Hän kirjoitti lehden jakelusta ja epäkohdista.

        jos ei jaksa hakea lehteä omasta postilaatikosta, ei voi lukea kiinnostavia aiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei jaksa hakea lehteä omasta postilaatikosta, ei voi lukea kiinnostavia aiheita.

        Ei tässä ollut varmaan kysymys mistään jaksamisesta, vaan aivan muusta näin minä sen ymmarsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ollut varmaan kysymys mistään jaksamisesta, vaan aivan muusta näin minä sen ymmarsin

        Onko lehdessä enään työväenhenkisiä juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lehdessä enään työväenhenkisiä juttuja?

        Ei juurikaan, mutta Joenpalon jorinat sentään. Sen sijaan maahanmuuttomyönteinen on, kovasti. Silloin kun maahantulija on kehitysmaalainen ja muslimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juurikaan, mutta Joenpalon jorinat sentään. Sen sijaan maahanmuuttomyönteinen on, kovasti. Silloin kun maahantulija on kehitysmaalainen ja muslimi.

        Kyllä poikkee aloittajan kirjoituksesta tääkin. On se kummaa kun ei pysytä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juurikaan, mutta Joenpalon jorinat sentään. Sen sijaan maahanmuuttomyönteinen on, kovasti. Silloin kun maahantulija on kehitysmaalainen ja muslimi.

        Nyt on Lakkoja liikaa, Lestoäijän ja Lotonaikana ei niinkään, pistettiin kikiyä peliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällai sen pitäis mennä. Rengit tekee maksavan ihmisen työt, ja maksaja määrää tahdin. Tällai on omallakin työmaallani.

        Ongelma on vaan että sinun työmaalla rengit toimii varmaan noin, mutta ei Postissa.

        Jos sanomalehteen liittyvä tuki poistuu, ei tule lehti postilaatikkoon. Kyllä maksaja on lehden tapauksessa sinun lisäksesi muut veronmaksajat. Kuinka paljon vaan tässä jaksetaan kaikkia nousevia veroja ja tukia maksaa?


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole tullukatuvalo kommentteja, eikä urjalalaisen.

    • Anonyymi

      Paperisen lehden kotiinkantohinta tuleekin noussa kokoajan.

      Miksi minä kun luen digilehteä, maksaisin omassa tilauksessani sinun erikoispalveluja?

      Kotiinkanto vähenee ja ympäristöä tuhoava jakelu ja paperin käyttö kallistuu.

      En ymmärrä että normaali - ihminen vielä lukee paperiversiota, jossa on päivän vanhoja uutisia.

      Tulee mieleen aika kun pankkikirjoista luovuttiin. Hurja itkeminen ja nyt tuskin kukaan muistaa enää koko kirjaa.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika näitä kirjoituksia. Tässäkin menis työpaikkoja jos kaikki ajattelis tuollai. Pitää myös ajatella ikäihmisiä joiden kohokohta on päivänlehti, laatikkoon tuotuna. Ihmiset on nykyään aika itsekkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika näitä kirjoituksia. Tässäkin menis työpaikkoja jos kaikki ajattelis tuollai. Pitää myös ajatella ikäihmisiä joiden kohokohta on päivänlehti, laatikkoon tuotuna. Ihmiset on nykyään aika itsekkäitä.

        En ymmärrä ajatteluasi työpaikkojen menettämisestä. Jos valtio eli veronmaksajat joutuvat maksamaan nämä työpaikat, ei kai siinä ole mitään järkeä. Kun Suomi kehittyy ykkösenä digitaloudessa, se tuo työpaikkoja lisää.

        Ikäihmiset ovat oikea argumentti samoin muutamat muut erityisryhmät. On ideoitava ratkaisuja heille, uskon niitä löytyvän, kun on tahtoa. Pientä ryhmää varten ei ole järkevää pitää yllä isoja painokoneita ja jakelupalvelua.

        Mutta ennen kaikkea on ajateltava lastemne tulevaisuutta. Paperin turha kierrättäminen tuhlaa luontoa. Siinä on jokaisen mahdollisuus olla mukana tämän asian kautta.

        Olen itse uskollisesti lähtenyt digitalisoituvaan maailmaan mukaan, siirtääkseni muistisairauden etenemistä. Joutuu pikkasen hieromaan aivonystyröitä, kun näiden laitteiden kanssa pelaa. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä ajatteluasi työpaikkojen menettämisestä. Jos valtio eli veronmaksajat joutuvat maksamaan nämä työpaikat, ei kai siinä ole mitään järkeä. Kun Suomi kehittyy ykkösenä digitaloudessa, se tuo työpaikkoja lisää.

        Ikäihmiset ovat oikea argumentti samoin muutamat muut erityisryhmät. On ideoitava ratkaisuja heille, uskon niitä löytyvän, kun on tahtoa. Pientä ryhmää varten ei ole järkevää pitää yllä isoja painokoneita ja jakelupalvelua.

        Mutta ennen kaikkea on ajateltava lastemne tulevaisuutta. Paperin turha kierrättäminen tuhlaa luontoa. Siinä on jokaisen mahdollisuus olla mukana tämän asian kautta.

        Olen itse uskollisesti lähtenyt digitalisoituvaan maailmaan mukaan, siirtääkseni muistisairauden etenemistä. Joutuu pikkasen hieromaan aivonystyröitä, kun näiden laitteiden kanssa pelaa. Suosittelen.

        Onko se väärin jos vielä kunnioitetaan meidän vanhuksia,edes sanomalehden lukemisella. Ajattele, he ovat tämän suomen pitäneet pystyssä silloin kun heidän miehet on sotineet sinunkin puolesta.

        Ja lapset sais myös ajatella heidän tulevia lapsiaan. Saastuttavat mopoautot ja mopot millä körötellään kouluun. Ei ole koulun parkkipaikalla polkupyöriä, saastuttavia kulkuneuvoja löytyy moinen määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se väärin jos vielä kunnioitetaan meidän vanhuksia,edes sanomalehden lukemisella. Ajattele, he ovat tämän suomen pitäneet pystyssä silloin kun heidän miehet on sotineet sinunkin puolesta.

        Ja lapset sais myös ajatella heidän tulevia lapsiaan. Saastuttavat mopoautot ja mopot millä körötellään kouluun. Ei ole koulun parkkipaikalla polkupyöriä, saastuttavia kulkuneuvoja löytyy moinen määrä.

        Ei se ole väärin että kunnioitetaan vanhuksia. Ei tietenkään. Olen vain realisti, joku päivä saattaa paperilehti loppua.

        Mutta missä liikkuu sen kunnioituksen kustannus, jonka olemme valmiit maksamaan?

        Yhtäältä huudetaan että yritystuet pois ja toisaalta että tukemista tarvitaan.

        Jossakin on raja että rahat eivät riitä painokoneiden ylläpitämiseen jatkuvasti vähentyvän paperisten lehtien kanssa. Eli sen takia kirjoitin, että neuvokkuutta tarvitaan. Olen itse pyrkinyt joka vierailulla appivanhempien luona avustamaan erilaisissa tietokoneiden mahdollisuuksissa. Vaikka heillä ikää on jo paljon, ovat melkoisia tietokoneiden käyttäjiä. Eikä kummallakaan alunperin ollut mitään kokemusta tietokoneista. Kysymys ei ole pelkästään digilehdestä vaan monesta muusta mukavasta asiasta jota sieltä netistä löytyy.

        Kannustan kokeilemaan, vaikka aloittamaan kirjastossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole väärin että kunnioitetaan vanhuksia. Ei tietenkään. Olen vain realisti, joku päivä saattaa paperilehti loppua.

        Mutta missä liikkuu sen kunnioituksen kustannus, jonka olemme valmiit maksamaan?

        Yhtäältä huudetaan että yritystuet pois ja toisaalta että tukemista tarvitaan.

        Jossakin on raja että rahat eivät riitä painokoneiden ylläpitämiseen jatkuvasti vähentyvän paperisten lehtien kanssa. Eli sen takia kirjoitin, että neuvokkuutta tarvitaan. Olen itse pyrkinyt joka vierailulla appivanhempien luona avustamaan erilaisissa tietokoneiden mahdollisuuksissa. Vaikka heillä ikää on jo paljon, ovat melkoisia tietokoneiden käyttäjiä. Eikä kummallakaan alunperin ollut mitään kokemusta tietokoneista. Kysymys ei ole pelkästään digilehdestä vaan monesta muusta mukavasta asiasta jota sieltä netistä löytyy.

        Kannustan kokeilemaan, vaikka aloittamaan kirjastossa.

        Meillä kyllä katuvaloissa luetaan hyvinkin, meillä on ok Kolumnistikin, hyviä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole väärin että kunnioitetaan vanhuksia. Ei tietenkään. Olen vain realisti, joku päivä saattaa paperilehti loppua.

        Mutta missä liikkuu sen kunnioituksen kustannus, jonka olemme valmiit maksamaan?

        Yhtäältä huudetaan että yritystuet pois ja toisaalta että tukemista tarvitaan.

        Jossakin on raja että rahat eivät riitä painokoneiden ylläpitämiseen jatkuvasti vähentyvän paperisten lehtien kanssa. Eli sen takia kirjoitin, että neuvokkuutta tarvitaan. Olen itse pyrkinyt joka vierailulla appivanhempien luona avustamaan erilaisissa tietokoneiden mahdollisuuksissa. Vaikka heillä ikää on jo paljon, ovat melkoisia tietokoneiden käyttäjiä. Eikä kummallakaan alunperin ollut mitään kokemusta tietokoneista. Kysymys ei ole pelkästään digilehdestä vaan monesta muusta mukavasta asiasta jota sieltä netistä löytyy.

        Kannustan kokeilemaan, vaikka aloittamaan kirjastossa.

        Minun appivanhemmat on 95 vuotiaita hyvä kun lehti vielä kiinnostaa ja haetaan laatikosta. Niin täällä jotkut älykääpiöt kirjoittelee, tietokone käyttöön. Saisitte helvetti hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun appivanhemmat on 95 vuotiaita hyvä kun lehti vielä kiinnostaa ja haetaan laatikosta. Niin täällä jotkut älykääpiöt kirjoittelee, tietokone käyttöön. Saisitte helvetti hävetä.

        Miten hoidatte asian sitten jos lehti ei enää tule? Uhkaavalta näyttää, valitettavasti.

        Olisiko kuitenkin aika ruveta miettimään digilehden lukemista? Sen voi tehdä aika yksinkertaiseksi asiaksi, jos haluaa esim. tabletin avulla. Sitten kun ei pääse enää postilaatikolle...

        Eli ei täällä älykääpiöt halua ilkeitä tahallaan olla. Suomen kaltaisen maan tulisi olla ykkösenä kehittämässä vanhuksille elämää helpottavia välineitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hoidatte asian sitten jos lehti ei enää tule? Uhkaavalta näyttää, valitettavasti.

        Olisiko kuitenkin aika ruveta miettimään digilehden lukemista? Sen voi tehdä aika yksinkertaiseksi asiaksi, jos haluaa esim. tabletin avulla. Sitten kun ei pääse enää postilaatikolle...

        Eli ei täällä älykääpiöt halua ilkeitä tahallaan olla. Suomen kaltaisen maan tulisi olla ykkösenä kehittämässä vanhuksille elämää helpottavia välineitä.

        Älä jauha paskaa, kyllä sanomalehdet vielä ilmestyy minun aikanani ja varmaan sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, kyllä sanomalehdet vielä ilmestyy minun aikanani ja varmaan sinunkin.

        Niin varmaan tekeekin, tosin ei liikuta minua. Kokeile silti digilehteä sinäkin.

        Maailman vanhin sanomalehti lopettaa printtilehtensä ja siirtyy digitaaliseksi https://www.hs.fi/talous/art-2000002676856.html?share=c5f6de3fa6d9a0b67ff361650edf04a4

        Lehtituen leikkaus kaatoi perinteikkään sanomalehden – Lehtiä silti lakkautettu tänä vuonna vähän | Yle Uutiset | yle.fi

        https://www.marmai.fi/uutiset/printti-ei-parjaa-kanadassa-lopetetaan-11-sanomalehtea/79ade10c-c50d-3990-9f33-f4d92cba239f


        "Nyt on aika tunnustaa tosiasiat" - Uusi Aika lopettaa juhannukseen, puoluelehti hoitaa vielä kevään vaalit


    • Anonyymi

      Max 2 vuotta, eikä Forssan Lehteä enää ole. Hämeen Sanomat nielaisee sen...nami maiskis.

      • Anonyymi

        Ei tule ikävä.


      • Anonyymi

        Hämeen Sanomat rahastaa jo forssan lehden tilauksen. Lehti laatikkoon kiitos, laskukin tulee laatikkoon. Jakajilta kitinät pois, teillä on sentään työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeen Sanomat rahastaa jo forssan lehden tilauksen. Lehti laatikkoon kiitos, laskukin tulee laatikkoon. Jakajilta kitinät pois, teillä on sentään työpaikka.

        Pulloja keräilemällä tienaa saman kuin läpyskän jakajana.


    • Anonyymi

      miksi pitää tienata kun sossu maksaa ja voi harrastaa senkin ajan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe