Nyt on joulumatkat vaarassa..Haapasaari istuu tv studiossa..ja uhkaa postin lakon tiimoilta pysäyttää lentokentät..tätä olen jo ootellutkin..mies ollu hissukseen viime ajat ja käynyt jopa parturissa..
Haapasaari
12
138
Vastaukset
Mitä kaikkea IAU hoitaa kentällä? Jos kenttäpalvelujen tuottajana on AirPro, onko silloin vaikutusta lentoihin? En tiedä miten hommat jakautuvat noiden kesken kentällä...
- Anonyymi
IAU on ammattiliitto eikä mikään operaattori, uuno.
Olin just korjaamassa viestiäni, onneksi kohteliaasti jo virheeni totesit. Minä kun en noista liitoista perusta kautta tiedä mitään ja operaattoritkin ovat hepreaa. Toivottavasti sait nostettua itsesi jalustalle ja pelastit päiväsi.
- Anonyymi
Aurinkokuningas kirjoitti:
Olin just korjaamassa viestiäni, onneksi kohteliaasti jo virheeni totesit. Minä kun en noista liitoista perusta kautta tiedä mitään ja operaattoritkin ovat hepreaa. Toivottavasti sait nostettua itsesi jalustalle ja pelastit päiväsi.
En minäkään välittäisi maan suurimmista turhakkeista kuten akt:n piirainen ja iaun haapasääri mutta kun ne putkahtavat aika-ajoin yllättäen ja pyytämättä sotkemaan oikeiden ihmisten elämää. Silloin raivostuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään välittäisi maan suurimmista turhakkeista kuten akt:n piirainen ja iaun haapasääri mutta kun ne putkahtavat aika-ajoin yllättäen ja pyytämättä sotkemaan oikeiden ihmisten elämää. Silloin raivostuttaa
Taitaa se Piirainen olla teitä mielestänne oikeita ihmisiä eli savolaisia.
- Anonyymi
Olipa mikä oli. Työelämän talibaneja kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa mikä oli. Työelämän talibaneja kuitenkin
Sinäkin työelämän rukkanen olet saanut edes jonkinlaiset työehdot muiden järjestämänä. Sama juttu tuon aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin työelämän rukkanen olet saanut edes jonkinlaiset työehdot muiden järjestämänä. Sama juttu tuon aloittajan kanssa.
Onhan nämä ay- änkyrä-talebanit vieneet kymmeniä tuhansia työpaikkoja ulkomaille. Alemmuudentunnolla kyllästetyt politrukit näyttävät kostoaan kun ovat hankkiutuneet johtopaikoille. Muuten on aina ihmetellyt miten hyvinsyönyttä porukkaa ay-änkyrät ovat. Katsokaapa kun heitä on koolla suurempi joukko niin mikä lienee keskipaino? Haapasaari lienee poikkeus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat muuttuvat, ja vaatimukset sen myötä. Kaikki ovat varmasti kiitollisia esim. sotaveteraaneillemme, joiden ansiosta olemme edelleen itsenäisiä, mutta kuitenkin olemme EU jäseniä, ja olemme sitoutuneet EU sääntöihin. Emme siis ole täysin "itsenäisiä" enää. Työelämän vaatimukset muuttuvat myös maailmantalouden myötä, ja siihen pitää sopeutua. Kukaan ei pakota olemaan töissä yrityksessä, joka mahdollisesti laskee palkkoja, sieltä voi lähteä vapaasti. Tilalle voi tulla henkilö, joka kokee uuden palkkatason riittäväksi, jos väkeä ei löydy niin yrityksen on pakko tarkastaa palkkatasoa. Ei täällä maailmassa ole pakko kuin kuolla joskus.
- Anonyymi
Miten mahtaa Norwegian ym. hoitaa toimintansa kun lakko ei tunnu vaikuttavan heihin mitenkään, kaikki lennot "on schedule". AirPro, jota Norwegian käyttää, on kuitenkin IAU:n alainen, kuten myös Finavia.
- Anonyymi
Tankkaavat muualla, koneeseen vain käsimatkatavarat? Vaan kuinkahan lentää Kalakukko Airways, vai lopetettiinko sekin PPP:n anteeksipyyntöön?
- Anonyymi
Anttiko lentää Moskovaan Tupolevilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752