Oletteko saaneet äitipuolena

Anonyymi

kehuja kauneudestanne? Minä olen, kaikki kehuu kuin kaunis uusi vaimo ja miehen lapsilla on kaunis äiti. Se on jatkuvaa, ihan jo kyllästyttää. En voi sille mitään, että olen kaunis ja kaikki ovat kateellisia.
Luulen että miehen exäkin on kateellinen kun ei ole viikkoon kiusannut meitä ja hankaloittanut minun ryhtymistä lapsiensa äidiksi.

Mutta exähän on ruma ja lihava. Tietää sen itsekin. lapset varmaan kehuu mua koulussakin että heillä on kaunis uusi äiti. No itsestään pidetään tiertysti huolta, olen kotona ja vahdin lapsia, ja käyn kampaajalla usein, ja shoppailen. ies on hyvissä töissä joten mulla on rahaa. Joskus joutuu käymään vielä iltatöissä mutta tekee sen mielellään.
Rankkaa on olla kunis ja uusi äiti ja pyrötttää tätä huushollia, miutta jos lähtisin kaikkijäisivät pulaan, oeln tärkeä ihminen lapsille ja he tykkäävät minusta että itkevät aina jos lähden vähäksi aikaa ulos kun haluisivat tulla mukaan.
Kauneus on raiste mutta kiva saada kehuja ja ihalilupostiakin miehiltä. Mies ei ole mustis, vaan tietää että se on kaudeuden vika. Miestä en viahtaisi voisin joutua vaikka töihin jos löytys käyhä mies.

31

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen monesti "saanut" äitipuolelta.

      • Anonyymi

        Itse olen saanut naimisissa olevalta. Joskin he olivat käytännössä jo eronneet, eroprosessin toinen vaihe oli jo lopuillaan. Kaksi lasta heillä oli. Ihan hyvät varvit


    • Anonyymi

      Itse olen äitipuoli ja tiedän olevani himoittavan kaunis. Harrastan ratsastusta, mies maksaa tai lähtee. Minulla on myös kaksi vinttikoiraa, joiden kuljettamiseen tarvitaan Jaguar e-pace -katumaasturi. Se on markkinoiden kallein!

      • Anonyymi

        Itse olen monesti ollut äitipuoli ja aina vaan läytyymiehiä jotka mut haluaa vaimoksi. olen rikkkonut jo 7 perhettä ja taas olisi yksi kiikarissa.
        kauneuteni on niin häikäisevää että kun vaan ilmestyn niin jo on kosijoita. kauneus on joskus ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen monesti ollut äitipuoli ja aina vaan läytyymiehiä jotka mut haluaa vaimoksi. olen rikkkonut jo 7 perhettä ja taas olisi yksi kiikarissa.
        kauneuteni on niin häikäisevää että kun vaan ilmestyn niin jo on kosijoita. kauneus on joskus ihanaa.

        Ehkäpä miehet ovat sokeita ,eivätkä näe sisällä olevaa noita-akkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen monesti ollut äitipuoli ja aina vaan läytyymiehiä jotka mut haluaa vaimoksi. olen rikkkonut jo 7 perhettä ja taas olisi yksi kiikarissa.
        kauneuteni on niin häikäisevää että kun vaan ilmestyn niin jo on kosijoita. kauneus on joskus ihanaa.

        Kyllä on eukossa paljon vikaa, jos 7 miestä on jo hänestä halunnut eroon päästä. No jatka vaan etsimistä, kyllä sinä vielä jollekin juopporetkulle, väkivaltaiselle plösölle kelpaat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on eukossa paljon vikaa, jos 7 miestä on jo hänestä halunnut eroon päästä. No jatka vaan etsimistä, kyllä sinä vielä jollekin juopporetkulle, väkivaltaiselle plösölle kelpaat. :D

        Kyllä se nainen itse jättää ei ne miehet. Olet vaan kateellinen kun sulla ei ole miestä. Hoh hoooo.. Ei tarvi etsiä kun heitä on kuin hyllyllä, senkun valitsee. Niaset on vaan niin kriittisiä että valitsen tarkkoin ulkonäön perusteella ja että on rahaa ettei tarvi itse olla töissä. Monet vaan haluu olla kotona ja shoppailla.
        Miehet on luotu elättäjäksi ja naiset rahan käyttäjiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen itse jättää ei ne miehet. Olet vaan kateellinen kun sulla ei ole miestä. Hoh hoooo.. Ei tarvi etsiä kun heitä on kuin hyllyllä, senkun valitsee. Niaset on vaan niin kriittisiä että valitsen tarkkoin ulkonäön perusteella ja että on rahaa ettei tarvi itse olla töissä. Monet vaan haluu olla kotona ja shoppailla.
        Miehet on luotu elättäjäksi ja naiset rahan käyttäjiksi.

        No samapa tuo kuka jättää kenet, mutta säälittävää on, jos koko ikänsä joutuu etsimään sitä oikeaa. Lopuksi jää luu käteen ja yksinäinen vanhuus.

        Mitä minä miehellä tekisin, kun vierelläni on kaunis nainen? Emäntäni on hyvin toimeentuleva toisin kuin sinä ressukka, jonka pitää koko ikänsä etsiä elättäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samapa tuo kuka jättää kenet, mutta säälittävää on, jos koko ikänsä joutuu etsimään sitä oikeaa. Lopuksi jää luu käteen ja yksinäinen vanhuus.

        Mitä minä miehellä tekisin, kun vierelläni on kaunis nainen? Emäntäni on hyvin toimeentuleva toisin kuin sinä ressukka, jonka pitää koko ikänsä etsiä elättäjää.

        "Emäntä" voi vitun maajussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samapa tuo kuka jättää kenet, mutta säälittävää on, jos koko ikänsä joutuu etsimään sitä oikeaa. Lopuksi jää luu käteen ja yksinäinen vanhuus.

        Mitä minä miehellä tekisin, kun vierelläni on kaunis nainen? Emäntäni on hyvin toimeentuleva toisin kuin sinä ressukka, jonka pitää koko ikänsä etsiä elättäjää.

        Ilmankos olet työtön ja lihava ja kaljalla jokaikinen pivä kun emäntä elättää!! Sinä meis reppana, joka ei jaksa edes evänsäliikuttaa. Ilmankos sulla on nainen. Rumia miheiä on ja he etsivätkin rinnalleen kauniin naisen että itsetunto nousee. Varo vaan ettei kukaan vie ellei ole jo vienyt, et tajuakkaan että naisellasi on jo toinen tai kolmas.... mooonta vuotta. Klajna huurussa sitä ei nää, kun krapulassa makaa kaiket päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos olet työtön ja lihava ja kaljalla jokaikinen pivä kun emäntä elättää!! Sinä meis reppana, joka ei jaksa edes evänsäliikuttaa. Ilmankos sulla on nainen. Rumia miheiä on ja he etsivätkin rinnalleen kauniin naisen että itsetunto nousee. Varo vaan ettei kukaan vie ellei ole jo vienyt, et tajuakkaan että naisellasi on jo toinen tai kolmas.... mooonta vuotta. Klajna huurussa sitä ei nää, kun krapulassa makaa kaiket päivät.

        Sinäkin tunnut olevan sikahumalassa joka”pivä” vai ” meis” klajna” huurussa kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Emäntä" voi vitun maajussi

        Heh, heh huijasin teitä kännisiä juntteja, nainenhan minä olen ja onhan minulla mieskin. Tosin olen hiukan miestäni varakkaampi, mutta ei meillä tarvitse rahoja laskeskella. Kaupungissa asun, joten hyvin onnistuin muutamalla sanavalinnalla älykääpiöitä vedättää. Kiitos illan hupihetkestä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh huijasin teitä kännisiä juntteja, nainenhan minä olen ja onhan minulla mieskin. Tosin olen hiukan miestäni varakkaampi, mutta ei meillä tarvitse rahoja laskeskella. Kaupungissa asun, joten hyvin onnistuin muutamalla sanavalinnalla älykääpiöitä vedättää. Kiitos illan hupihetkestä. :D

        Miten viestisi liittyy siihen, että puhut junttikieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh huijasin teitä kännisiä juntteja, nainenhan minä olen ja onhan minulla mieskin. Tosin olen hiukan miestäni varakkaampi, mutta ei meillä tarvitse rahoja laskeskella. Kaupungissa asun, joten hyvin onnistuin muutamalla sanavalinnalla älykääpiöitä vedättää. Kiitos illan hupihetkestä. :D

        Sulla mitään ole. sillan alla asustelet ja ruokasi varastat. Heleppo se täällä on sanoo et on vaikka pariisin prinsessa, tai kreikan astronautti... kaikki on mahdollista.

        Terv. maapallon shaahitar.


    • Anonyymi

      Kaunis buhaa buhaa, vanha rupikonna ,tyhmä kun "vasemman jalan saapas."

      • Anonyymi

        Totta, perheenrikkoja rupikonnat. Kaikenlaisia konnia ne mieht sietää, ai niin nehän on laastareita ja siivoojia. Kai nekin hetken kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, perheenrikkoja rupikonnat. Kaikenlaisia konnia ne mieht sietää, ai niin nehän on laastareita ja siivoojia. Kai nekin hetken kiinnostaa.

        Kuuleppas Salvekvik laitoshuoltaja ,sinut sais jo siivota täältä huitsin devadaan. Riittää jo tuo halveksunta naisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas Salvekvik laitoshuoltaja ,sinut sais jo siivota täältä huitsin devadaan. Riittää jo tuo halveksunta naisia kohtaan.

        Hei, onko väärintekijä ihminen? katekismus sanoo, älä koske toisen omaan äläkä kajoa toisen mieheen,, ainakin sinnepäin... On sietämätöntä ja halveksittavaa että jotkut rikkovat toisten perheen tietäen. Ei sellasta pidä sietää. Jos mies antaa sen tapahtua niin hän ei ole enää isä lapsilleen, ja laspille voi sanoa että isä hylkäsi eikä halua olla enää teidän kanssa et unohtakaa se iljetys. Samoin se rikkoja on näätä.
        Kyllä ne naikkoset ovat ihan itse aiheuttaneet haukkumisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, onko väärintekijä ihminen? katekismus sanoo, älä koske toisen omaan äläkä kajoa toisen mieheen,, ainakin sinnepäin... On sietämätöntä ja halveksittavaa että jotkut rikkovat toisten perheen tietäen. Ei sellasta pidä sietää. Jos mies antaa sen tapahtua niin hän ei ole enää isä lapsilleen, ja laspille voi sanoa että isä hylkäsi eikä halua olla enää teidän kanssa et unohtakaa se iljetys. Samoin se rikkoja on näätä.
        Kyllä ne naikkoset ovat ihan itse aiheuttaneet haukkumisensa.

        Voit työntää sen katekismuksen sinne missä ei aurinko paista, näätä naikkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit työntää sen katekismuksen sinne missä ei aurinko paista, näätä naikkonen.

        No se on helppoa, kaikki voi työntää kaiken sinne missä aurinko ei paista, ei oo paistanu moneen moneen viikkooon.
        Liekö nämä naissutturat sammuttaneet senkin??????

        Muista kymmenen käskyä, lue en uudelleen ja printtaa takkisi selkämykseen jotta takanaolijat ovivat niitä päntätä.
        Älä koske vtoisen vaimoon tai mieheen, äläkä sano väärää titistusta lähimmäisestä, äläkä vei toisen taloa ja omaisuutta. l' kirjoile, vaan kunnioita toisia.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on helppoa, kaikki voi työntää kaiken sinne missä aurinko ei paista, ei oo paistanu moneen moneen viikkooon.
        Liekö nämä naissutturat sammuttaneet senkin??????

        Muista kymmenen käskyä, lue en uudelleen ja printtaa takkisi selkämykseen jotta takanaolijat ovivat niitä päntätä.
        Älä koske vtoisen vaimoon tai mieheen, äläkä sano väärää titistusta lähimmäisestä, äläkä vei toisen taloa ja omaisuutta. l' kirjoile, vaan kunnioita toisia.-

        Naissutturat mitkä ihmeen käskyt? Jotta takanaolijat"ovivat" "vtoisen väärää titistusta"
        Mikä talo?" I' kirjoile"mitä helavatin skeidaa kirjoittelet, lue sitä Raamattua, mutta älä juo viinaa lukiessasi tai kirjoittaessasi.
        Olet ihme uskovainen ,kun ryyppäät ja mollaat ihmisiä kännissä, sun pitää olla suvaitsevainen. Et sinä mihinkään taivaaseen pääse, alakertaan joudut niinkö muutkin syntiset.


    • Anonyymi

      Jatkuvasti. Monet sanovatkin että hyvä et mies vaihtou uuteen sai mies kauniin naisen ja hänen lapset kauniin äidin. Entistä ei kukaan halunnut nähdä niin ruma oli.
      Kaikki kehuu ja tulee juttelemaan ja ihastelevat miten voin olla niin kaunis. Sanon et ihan olen luonnonkaunis mitään en ole tehnyt, heitä kehotan meneen raavaimuun kauneusleikkauksiin ja laihduttamaan.
      Meiltä meinas mennä sohva rikki kun yksi nainen istahti, oli niin lihava, miehen sukulainen. Mies on komea ja hoikka ja ihmettelen miten on ollut moisen eukon kanssa aikanaan, ei ihme et minuun viahtoi, mustis on kun miehet kovasti haouisivat seukkaa mun kanssa.
      Itsekkin pelästyn välillä kun katson peilistä miten kaunis olen. On ihanaa kun on ihailijoita, tunnen olevani prinsessa.

      • Anonyymi

        et
        vaihtou
        luonnonkaunis
        raavaimuun
        viahtoi
        haousivat
        seukka
        Kirjoittaa et osaa ,on tainnut koulunkäynti jäänyt kesken, kun olet niin kaunis, mutta tyhmä.


    • Anonyymi

      Miespuolisen avohoitopotilaan avaus.

      • Anonyymi

        Jos se saa hoitoa, mitään vaikutusta ei näytä olevan, tyyppi on sekaisin kuin seinäkello. No, sen älli ei riitä muuhun rutsatuilla aivoilla


    • Anonyymi

      Yleensä se mies etsii nuorempaa ja kauniinpaa uutta naista, Exä alkaa kyllästyttää niin kaunis nainen on aina hakusessa kaikilla.

      Exät ei kohenna itseään enää sillon kun on saalis saatu, vaan rupsahtaa nopeasti ja sitten mies jättää ja etsii prinsessan itselleen. Niitä ne uudet usein on. Löntystävä exä vs sipsuttava uusikko.

      • Anonyymi

        Buhahaaa, miksi miestä Exä alkaa kyllästyttää, eihän exän kanssa olla muussa tekemisissä, kun lasten asiat, erosta jo pitkä aika?
        Minkä saaliin se Exä on saanut?
        Exä rupsahtaa ja uusi puoliso etsii prinsessan.
        Uudet on prinsessoja?
        Exä sitten löntystää miksi?


    • Anonyymi

      Olen saanut äitipuolena, Exä pihtasi , kun sillä ei oikeen toiminut.
      Vaihdoin hiukan nuorempaan niin saanti on varmempaa.

    • Anonyymi

      Oletteko kaikki aikuisia ihmisiä?
      Ajatte autolla?

      Miten aikuisen ihmisen päästä ja suusta tulee tällaista ala- arvoista
      pikkupoika vihaa?

      trolli?

    • Anonyymi

      Kaunis äiti olet kyllä mutta sinulla on luki-häiriö.

      • Anonyymi

        Kännissä se on joka päivä lukihäiriön lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe