Nyt olen onnellinen Corolla 2,0 hybriidi varmarin omistaja. Auris hybriidi varmari 2017 vaihtui viikko sitten tämmöiseen. Hyvä luotto myyjä teki kovan tarjouksen ja piti vaan sitten tarttua. Olin vaan menossa väli huoltoon käyttämään Auriksen kun mutusteltiin luotto myyjän kanssa tuoretta pullaa ja hörpittiin kahvetta. Luotto myyjä ehdotti että mitäs jos vaitaisit uuteen Corollaan. Olin tuota aina kahveella käydessä ihastellut ja istuinkin semmosessa. En viittinyt mennä edes koe ajolle kun tiedän että Toyota osaa autot tehdä. Tilaus aika oli vain alle 2 kuukautta. Nyt kelpaa ajella mökille ja kaupoille. Kulkua piisaa niin että hirvittää kun nuita pelti poliiseja riittää tiellä. Ajattelin teettää ensi huollon eli ölpän vaihdon niin pääsee taas turisemaan luotto myyjän kanssa kahveen ja pullan ääreen.
Kaupat tuli!
Anonyymi
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla ei oikeasti ole kuin polkupyörä. Kunhan opit ensin kirjoittamaan, käyt koulun loppuun ja hankit ammatin, niin voit ostaa Corollan.
- Anonyymi
Tuo murteellinen " nuita" paljastaa sinut liian helposti.
Luovu sen käytöstä nin t ollaamisesi ei niin helposti hyppää silmille. Vähän haastetta.
Muistaakseni jossain Kainuussa sanotaan nuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945