Itse olette tuolla alempana sanoneet, että jos kirjoitus on asiallinen, mutta vain väärällä foorumilla, sitä ei poisteta eikä liioin siirretä?
Taasko syytätte tekoälyä?
Mihin hävisi Suomen Postia koskeva kirjoitus
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Oli täällä joku toinenkin ketju, täysin asiallinen. Poistettu on. Tietenkin syytetään tekoälyä. Mutta tekojahan ei koskaan yksilöidysti perustella.
Moi! Viittaat ilmeisesti
Huomaa kohta "jos viestin aihe on riittävän lähellä palstan aihetta". Posti Oy:n toiminta ei liity mitenkään Suomi24:n uudistuksiin, käyttökatkoihin tai muihin Suomi24:n tiedotettaviin asioihin. Se ei myöskään ole palstaehdotus, yleinen kehitysidea tai avunpyyntö käyttäjältä. Poisto on siis perusteltu, eikä viestiäsi palauteta." target="_blank" class="premium-link">tähän viestiin.- Anonyymi
Kyllä tuo sisälsi selkeän ehdotuksen uuden palstaehdotuksen puolesta.
- Anonyymi
Eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin pelleillä ylläpidon kanssa ihan turhista asioista??
- Anonyymi
Vastauksesi ei liity mitenkään Suomi24:n uudistuksiin, käyttökatkoihin tai muihin Suomi24:n tiedotettaviin asioihin. Se ei myöskään ole palstaehdotus, yleinen kehitysidea tai avunpyyntö käyttäjältä.
Mutta koska siinä ei arvostella ylläpitoa, sitä ei poisteta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesi ei liity mitenkään Suomi24:n uudistuksiin, käyttökatkoihin tai muihin Suomi24:n tiedotettaviin asioihin. Se ei myöskään ole palstaehdotus, yleinen kehitysidea tai avunpyyntö käyttäjältä.
Mutta koska siinä ei arvostella ylläpitoa, sitä ei poisteta.No miksi pitäisi koko ajan arvostella?
Olem moittinut vaaleaa väriä tässä uudistuksessa ja olen moittinut kellonajan huonoa näkymistä. Olen moittinut myöskin liian lyhyttä kirjautumisaikaa. Nuo on kuitenkin ihan aitoja vinkumisia. Välillä täällä kyllä riepotellaan ylläpitoa ihan turhistakin asioista.
Kyllä varmaan parhaansa tekevät. Eihän eduskuntataloakaan päivässä rakennettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi pitäisi koko ajan arvostella?
Olem moittinut vaaleaa väriä tässä uudistuksessa ja olen moittinut kellonajan huonoa näkymistä. Olen moittinut myöskin liian lyhyttä kirjautumisaikaa. Nuo on kuitenkin ihan aitoja vinkumisia. Välillä täällä kyllä riepotellaan ylläpitoa ihan turhistakin asioista.
Kyllä varmaan parhaansa tekevät. Eihän eduskuntataloakaan päivässä rakennettu.Miksiköhän monet satoja kertoja isommat systeemit ovat paljon valmiimpia?
Tätä systeemiä on jatkuvasti rakennettu eikä valmista ole vielä näkyvissä.
Mitä kehumisen aihetta sinä näet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän monet satoja kertoja isommat systeemit ovat paljon valmiimpia?
Tätä systeemiä on jatkuvasti rakennettu eikä valmista ole vielä näkyvissä.
Mitä kehumisen aihetta sinä näet?No onhan tämä kattava ja monipuolinen sivusto. Kurjaa tietysti nämä jatkuvat uudistukset, mutta ei niitä varmaan turhaan tehdä.
Eniten itseäni häiritsee tässä uudessa, kun ei ole enää sinistä taustaa valkoisilla kirjaimilla. Näkyisi paremmin teksti ja tuo vaaleanvihreä on liian vaaleaa valkoiselle tekstille ja muille kuville.
Nyt kun tuo posti katoaa, niin panostavat tähän sivustoon kaiken panoksen.
Ollaan kiitollisia, että on tällainen sivusto olemassa. Itse olen loikkinut täällä jo v. 2004.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115815Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323917- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529