Mökillä puhelinliittymä antaa vain 15 Mbps nopeuden. Onkohan se riittävä nopeus smart-tv:n toimimiseen? Voihan sitä tietysti tilata verkkokaupasta tv:n, onhan niillä palautusoikeus. Mutta säästyisi vaiva jos olisi tieto netin vähimmäisnopeudesta millä tv toimii.
Riittävä netin nopeus smart-televisioon
4
288
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on vakaa ja jatkuvasti ilman pätkimistä toimiva 15 megan yhteys, silloin tulee HD lähetyksetkin virheetöminä ruudulle. Mutta jos on 3/4G yhteys, se voi paljonkin heitellä.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Seuraavaksi televisiokauppaan valitsemaan sopivaa 32-tuumaista ruutua, max. 300 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Seuraavaksi televisiokauppaan valitsemaan sopivaa 32-tuumaista ruutua, max. 300 euroa.
Tässä myös syytä huomioida se että usein mökkioloissa vaikka 4G verkkoa olisikin niin 3G on se toimiva verkko jolla dataa myös liikkuu
- Anonyymi
Voihan televisiota katsella pelkällä antennilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237