Suuhun paneminen

Anonyymi

Tykkääkö kukaan nainen oikeasti kunnon suuhun naimisesta?
Vaimoni pyytää välillä että panisin suuhun mutta luulen että pyytää vain siksi että minä tykkään siitä aivan helvetisti.
Voiko se muka tuntua ihanalta kun tunkee kullia kurkkuun?

25

3810

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on ihan parasta. On henkeäsalpaavan kiihottavaa kun on siinä polvillaan miehen edessä joka pitää hiuksista kiinni ja painaa kullia suuhun juurta myöten, siinä ei muuta voi kuin silmät vesissä ottaa vastaan ja yrittää olla kakomatta...
      Harvassa miehet jotka moiseen pystyy, onnekas on vaimosi.

      • Anonyymi

        Hölömä höh vastenmielistä jonkun lerppu piliä lutkuttaa ja jos ei ole kunnolla pesty niin kyllä pistää oksettaan yök


      • Ja nimenomaan pitää hiuksista kiinni. Siitä tykkään.
        Saparot on siks että niistä pitää kiskoa.

        Minä haluan olla se suuhun pantava "tyttö" (vaikka mies olenkin).


    • Anonyymi

      Onko vaimosi muuten alistumiseen taipuvainen?

      Sama (hieman kateelinen) nainen

      • Anonyymi

        Kyllä vaimoni pitää alistamisesta. Itse mietin välillä että voiko hän siitä oikeasti nauttia vai tekeekö kaikein vain minun tyydyttämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaimoni pitää alistamisesta. Itse mietin välillä että voiko hän siitä oikeasti nauttia vai tekeekö kaikein vain minun tyydyttämiseksi.

        Kyllä varmaan huomaisit jos miellyttämisen tarve ei olisi aito. Teillä on asiat ainakin näiltä osin harvinaisen hyvin, ota ilo irti siitä.

        Edelleen sama sub-mielinen narttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan huomaisit jos miellyttämisen tarve ei olisi aito. Teillä on asiat ainakin näiltä osin harvinaisen hyvin, ota ilo irti siitä.

        Edelleen sama sub-mielinen narttu

        Oletko minkä ikäinen ja mistä päin Suomea?
        Kiinostaisiko kolmen kimppa minun ja vaimoni kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä ikäinen ja mistä päin Suomea?
        Kiinostaisiko kolmen kimppa minun ja vaimoni kanssa?

        Kiinnostaisi kyllä.
        Olen viisikymppinen, nainen parhaassa iässä (ainakin tästä katsottuna). Asun Helsingissä.
        Osuuko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi kyllä.
        Olen viisikymppinen, nainen parhaassa iässä (ainakin tästä katsottuna). Asun Helsingissä.
        Osuuko?

        Mielelläni tapaisin sinua viisikymppinen nainen, itse pk seudulta.
        Lähetä s postia jos kiinostaa tavata


      • Anonyymi
        28v-M-espoo kirjoitti:

        Mielelläni tapaisin sinua viisikymppinen nainen, itse pk seudulta.
        Lähetä s postia jos kiinostaa tavata

        Kiitos mielenkiinnosta, mutta vaikka mua kiinnostaa roisimmanpuoleinen seksi, yli kaksikymmentä vuotta ikäeroa tuntuu jotenkin jo liian roisilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mielenkiinnosta, mutta vaikka mua kiinnostaa roisimmanpuoleinen seksi, yli kaksikymmentä vuotta ikäeroa tuntuu jotenkin jo liian roisilta.

        Omasta mielestä ikä on vain numero, jos molemmat kiihottuu samoista asioista niin ikäero on vain lisämauste leikkeihin ;)


    • Anonyymi

      Pelkkää naisen alistamista ja esineellistämistä. Mitä nainen saa, mällit huululle ei muuta. Miehet on sastanan omahyväisiä . Oma myukku on tyhjä ja naiselle ei mitään.

      • Anonyymi

        Ja sulla äidinkielen taito hanurista


      • Anonyymi

        Mutta jos nainen sitä itse vaatii niin onko se silloinkin esineellistämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos nainen sitä itse vaatii niin onko se silloinkin esineellistämistä?

        Minä en ukon letkua lutkuta jos en halua eikä ukko onneksi painosta.. Teen sen omasta tahdosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos nainen sitä itse vaatii niin onko se silloinkin esineellistämistä?

        Nimenomaan!

        Samat ihmiset sit voi ihan arkielämässä olla kaikkea muuta kuin naisen esineellistäjiä. Ja vastaavasti nuo paheksujat voivat olla hyvinkin vahvasti seksistisiä sitä itse lainkaan ymmärtämättä.

        Seksissä on kuitenkin etupäässä kyse leikistä. Tai ainakin pitäisi olla.
        Yhtä hyvin voi välillä vaihtaa myös rooleja.


      • Asia Ei ole noin yksioikoinen.

        Seksi on kahden kauppaa. Jos nainen haluaa tehdä miehellensä hyvää alistumalla ja ottamalla rajusti suihin, ei sii mitään väärää ole, jos homma on molemmin puolin tasapainossa. Kaikki Ei halua ottaa ja kaikki ei halua edes tehdä noin. Toki olisi hauska joskus kokeilla, mutta pärjää varman ilman sitäkin kokemusta.

        En kyllä itse ole noin iovakouraista harrastanut, että hiuksista vetäen panen kurkkuun saakka, mutta kevyempää suuhun panemista kyllä. Joskus kuusysissä, kun nainen makaa, panen kevyesti ja joskus sängyssä, kun nainen makaa selällään, tulen polvilleni ja panen mällit suuhun. Mitä Sitä ennen on tapahtunut. Nainen on saanut täyden hoidon hyväilyä hellyyttä, suuseksiä, orgasmin, ehkä toisen, saanut istua naamalla ja nuolettaa koko alapäänsä. Jos antaa jotain, nikn saakin jotain.

        Kaikenlaista on matkan varrella tullut kyllä vastaan. Jotkut naiset voi haluta tehdä asioita hieman yli mukavuusalueen. Mihene pitää olla myös toiselta puolelta mukana. Mitä pyydetään, se tehdään.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Asia Ei ole noin yksioikoinen.

        Seksi on kahden kauppaa. Jos nainen haluaa tehdä miehellensä hyvää alistumalla ja ottamalla rajusti suihin, ei sii mitään väärää ole, jos homma on molemmin puolin tasapainossa. Kaikki Ei halua ottaa ja kaikki ei halua edes tehdä noin. Toki olisi hauska joskus kokeilla, mutta pärjää varman ilman sitäkin kokemusta.

        En kyllä itse ole noin iovakouraista harrastanut, että hiuksista vetäen panen kurkkuun saakka, mutta kevyempää suuhun panemista kyllä. Joskus kuusysissä, kun nainen makaa, panen kevyesti ja joskus sängyssä, kun nainen makaa selällään, tulen polvilleni ja panen mällit suuhun. Mitä Sitä ennen on tapahtunut. Nainen on saanut täyden hoidon hyväilyä hellyyttä, suuseksiä, orgasmin, ehkä toisen, saanut istua naamalla ja nuolettaa koko alapäänsä. Jos antaa jotain, nikn saakin jotain.

        Kaikenlaista on matkan varrella tullut kyllä vastaan. Jotkut naiset voi haluta tehdä asioita hieman yli mukavuusalueen. Mihene pitää olla myös toiselta puolelta mukana. Mitä pyydetään, se tehdään.

        Nainen alistuu?

        Eikös siinä se alistaminen mene just toisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen alistuu?

        Eikös siinä se alistaminen mene just toisin?

        Kyllä, juuri noin, mutta merkittävä ero siinä onko se vapaaehtoista ja molemminpuolista, vai pakotettua ja yksipuolista. Aloittajalla kyseessä on ilmeisesti täysin vapaaehtoisesta toiminnasta. Silloin kun homma menee siihen, että otetaan väkisin tukasta kiinni ja tungetaan muna kurkkuun ilman vastapuolen tahtoa on alistamisen lisäksi kyse myös ihoa jostain muusta


    • Anonyymi

      Minä tykkään ainakin imeskellä kalua. Aikoinaan eka poikakaverini opetti sen taidon perusteellisesti. Hän oli 10 vuotta vanhempi ja aina komentamassa imemään. Vähitelleen siitä oppi pitämään ja nykyisin imeskelen ihan mielelläni. Se on jotenkin huumaannuttava tunne tuntea jännittynyt kiihkeä kalu suuss aja nielussa odottaen purkausta ja kuuma seprmaa suussa ja kielellä.

    • Anonyymi

      oma tyttöystävä tekee omasta tahdosta ja on kokoajan munan kimpussa <3 on niitä muunkinlaisia naisia kuin ällöttäviä pihtaajia

      • Anonyymi

        Akkas vaan tekee tuon velvollisuudesta jottet lähde vierasta lettua köyrimään


    • Anonyymi

      Olen myös miettinyt pitääkö vaimoni imemisestä vai tekeekö hän sitä minun mielikseni. Niin tai näin - silloin tällöin hän yllättää minut (ehkä palkkioksi jostain?) joskus jopa yllättävissä paikoissakin polvistumalla eteeni ja ottamalla suihin. Yleensä aina on oltu jonkin sortin bileissä ja vaimo on pukeutunut ja meikannut niin että sekin puoli tuntuu tavallista kiihottavammalta. On käväissyt mielessä pieni epäily mistä tai keneltä hän on sen oppinut, mutta rohkeus ei ole riittänyt kysymiseen. Olisin halunnut laskea joskus kasvoille, mutta sen vaimo kielsi.

      • kameli

        Varmaan sekä että. Jos peilaan itseeni, pidän siitä, että saan tuottaa vaimolle nautintoa ja jos hän nauttii siitä saa myös itse siitä nautinnon. Itse fyysisenä työnä tuolle asialle löytyy parempiakin vaihtoehtoja, vaikka pihan haravointi. Ainakin ilma on raikkaampaa.

        Tuskin hän itse siitä imemisestä varsinaisessa merkityksessä niin paljon pitää, kuin siltä, että hänellä on valta tehdä hyvää sinulle milloin parhaaksi näkee. Kyllä se toiselle orgasmin tekeminen antaa hyvän fiiliksen myös itselle. Varmaan nainen kiihottuu myös siitä, että saa ottaa bileissä nätiksi laittautuneena sinulta suihin. Anna menmä vaan, jos maistuu. Tässä piilee myös sudenkuoppa. Pitää myös olla valmis toiselle tekemään kivoja juttuja, että homma kantaa pitkään. Ota vuorostasi häneltä mekko korviin ja nuole pillu hyvin.

        Kaikkihan me harrastetaan elämän eri vaiheissa erilaisia seksijuttuja. Tuskin sinäkään vaimosi ensimmäinen mies olet. Matkan varrella oppii kaikenlaista. Vaimosi opit kuullostaa melkein kadehdittavan hyviltä.

        Omaani pidin tavattaessa kokemattomana, siis silloin joskus muinoin. Erehdyin siinä pahasti. En ole myöskään kysellyt, eikä enää edes tarvi.


      • Anonyymi

        Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2055
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      170
      1489
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe