Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettuaan ja peiliin katsoessaan, jotta haluaa piileskellä apinanaamoineen.

Olen osoittanut kiistattomasti Susianalyysin suuruuden. Kansalaiset on jaettu fiksuihin ja sutta pelkääviin apinoihin. Apina pelkää tyhjää, mutta minä olen terapeutti heille. Ihan hyvää hyvyyttäni. Tätä kautta saamme toivottavasti lisää ihmisiä tähän maahan. Tämä ei ole apinoille tarkoitettua aluetta.

Ja nythän pitää muistaa, että tarkoitan Susianalyysissa määrittelemääni apinaa. En suinkaan viidakossa taikka savannilla elävää, hienoa oikeaa apinaa.

Minun apina on piesty lerppahuuli. Huulet tötteröllä sutta pelkäävä pallinaama. Säälittävä läsöperse ja pulla-aivo. Usein metsästystä harrastava juoppo. Maaseudulla asusteleva sontaläjä.

Sen verran kuitenkin tajuaa, jotta parempi vaan olla vinkumatta mitään. Jos apina vinkuu, niin aina vaan enemmän vinkuapinaksi muuttuu. Susianalyysissa on totuus, apina olkoon hiljaa. Apina toki voi kehittää itseään ja mahdollisesti nousta suosta, jos ahkerasti jaksaa opiskella Susianalyysia.

5

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroppa suuri mestari. Mistä näitä, sinun mahtavia teoksia löytyy. Olisin todella kiinnostunut, tutustumaan niihin.

      • Susianalyytikko

        Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

        Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

        Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

        Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

        Jotenkin vaan sinun kaikki lupauksesi "analyyseista" on jäänyt vuosien saatossa puheasteelle.
        Einarit johtaa tällä hetkellä 6-0. He käyvät metsällä ja saavat saalista. Ehkäpä jokunen susikin on kuollut. Ainakin vanhuuteen.


    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein, että sinun sanavalintojasi ei hyväksytä, eikös Suomessa ole sanavapaus. Täytyy selata aiempia juttujasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe