Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettuaan ja peiliin katsoessaan, jotta haluaa piileskellä apinanaamoineen.

Olen osoittanut kiistattomasti Susianalyysin suuruuden. Kansalaiset on jaettu fiksuihin ja sutta pelkääviin apinoihin. Apina pelkää tyhjää, mutta minä olen terapeutti heille. Ihan hyvää hyvyyttäni. Tätä kautta saamme toivottavasti lisää ihmisiä tähän maahan. Tämä ei ole apinoille tarkoitettua aluetta.

Ja nythän pitää muistaa, että tarkoitan Susianalyysissa määrittelemääni apinaa. En suinkaan viidakossa taikka savannilla elävää, hienoa oikeaa apinaa.

Minun apina on piesty lerppahuuli. Huulet tötteröllä sutta pelkäävä pallinaama. Säälittävä läsöperse ja pulla-aivo. Usein metsästystä harrastava juoppo. Maaseudulla asusteleva sontaläjä.

Sen verran kuitenkin tajuaa, jotta parempi vaan olla vinkumatta mitään. Jos apina vinkuu, niin aina vaan enemmän vinkuapinaksi muuttuu. Susianalyysissa on totuus, apina olkoon hiljaa. Apina toki voi kehittää itseään ja mahdollisesti nousta suosta, jos ahkerasti jaksaa opiskella Susianalyysia.

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroppa suuri mestari. Mistä näitä, sinun mahtavia teoksia löytyy. Olisin todella kiinnostunut, tutustumaan niihin.

      • Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

        Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Susianalyysi löytyy aivoistani. Pystyt opiskelemaan mm lukemalla viestejäni jo monien vuosien takaa. Susianalyysit I,II,III, IV ja V ilmestyvät piakkoin painettuina suurteoksina. Osa VI on vielä aika lailla keskeneräinen.

        Tässähän on ollut sitä ongelmaa, kun kustantaja itkee sanavalinnoista. On yritetty päästä yhteisymmärrykseen lopputuloksesta. Mutta niin hieno Ooppus on tulossa, että apina hukkuu oikeasti hätäpaskohinsa.

        Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tämä on kuin vääntöä tästä postilakko hommasta. Minä olen aivoja ja ruumistani viriilisti käyttävä työmuurahainen ja minulla on vastassa läsöperse auton ikkunasta ammuskeleva juoppo sutta pelkäävä metsästäjäeinari.

        Jotenkin vaan sinun kaikki lupauksesi "analyyseista" on jäänyt vuosien saatossa puheasteelle.
        Einarit johtaa tällä hetkellä 6-0. He käyvät metsällä ja saavat saalista. Ehkäpä jokunen susikin on kuollut. Ainakin vanhuuteen.


    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein, että sinun sanavalintojasi ei hyväksytä, eikös Suomessa ole sanavapaus. Täytyy selata aiempia juttujasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe