Säälittävät työtä tekevät

Anonyymi

Kun katson zombie työtä tekeviä, niin syntyy tosi syvää mötätunto, että ovat saattaneet elämänsä tähän pisteeseen 2000 luvulla!!

Tekevät todella merkityksetöntä työtä yötäpäivää ja muuttuvat työnsä kaltaisiksi.

Se on väärin, että ihminen ei oikeastaan elää, mutta on olemassa.

Ei se yhteiskunta voi olla oikeastaan sellainen.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietipä itseäsi jos on millä miettiä!Latvakakkonen syrjäytynyt, ei rahaa ei ystäviä ei harrastuksia. Pussikaljan litkiminen niin kauan kuin kelan rahat riittävät ja nettiin jonninjoutavuuksien piereskely ovat elämäsi pääasiat. Ja ainoat myös.

    • Anonyymi

      Onpa rumasti kirjoitettu omista vanhemmistaan, jotka yrittävät pitää kotinne puhtaana ja ravita sinut. Tuoko on kiitoksesi siitä että sinulle on hankittu kännykkä, tietokone ja pizzaa sekä energiajuomaa. Kun äitisi vielä pesee vaatteesi ja leikkaa hiuksesi, niin eikö sinua hävetä kirjoittaa heistä moista. O tempora, o mores.

    • Anonyymi

      ainoa kertaa kun minulle vastataan suomi 24ssä

      mikä puhuu sen puolsta, että sinula työllistetty ei liiku päässäsi enempää kuin työ

      mikä on aika ahdas asia, että elämässä ei muuta arvoa

      ethän sinä ole robotti, common, herää unesta!!

      olet aivopesty, junarata mulkku!!! liikut vain eteenpäin ja taaksepäin, mutta et sivuille.

      älä matki sun vanhempiasi, sillä puhut heidän suillaan
      käynnistä jo aivosi, sillä sinä olet yksilö

      • Anonyymi

        Työ, mitä se on. Näin pitkäaikaistyöttömänä en enää edes muista mitä työ on. Aivopesty kyllä olen, sillä juon aika paljon. Vaikuttaa siltä että niin teet sinäkin vai vedätkö muutakin. Unesta heräsin noin tunti sitten ja menossa on toinen muki maistuvaa. Kyllä sinulle vastataan netissä kun vain kirjoitat mielenkiintoisista asioista ja provosoit. Mitä enemmän vedät päätä sekaisin, sen enemmän saat tekstiä johon tulee vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ, mitä se on. Näin pitkäaikaistyöttömänä en enää edes muista mitä työ on. Aivopesty kyllä olen, sillä juon aika paljon. Vaikuttaa siltä että niin teet sinäkin vai vedätkö muutakin. Unesta heräsin noin tunti sitten ja menossa on toinen muki maistuvaa. Kyllä sinulle vastataan netissä kun vain kirjoitat mielenkiintoisista asioista ja provosoit. Mitä enemmän vedät päätä sekaisin, sen enemmän saat tekstiä johon tulee vastauksia.

        Anteeksi loukkaukseni.
        Ole, Työtön, pyhä ihminen puolestani ja kanna rauhan valoa pimeään maailmaan.
        Hymyile aina heille, jotka eivät osa hymyillä.
        Hymyillä pitää ilman, että tavoittelee mitään sillä.
        Hymy itsensä vuoksi.


        Älä juo liikaa, kaveri, jotta jäisi aikaa, voimia nauttia elämästä kokonaispäiväisesti!!!

        Aurinko, raitis ilma, tytöt ja taas tytöt ja taas.

        Ei päivääkään hukattavana.


        Mua vain, kaveri, masentaa kohta alkava työvoimatoimisto.


    • Anonyymi

      Onneks sellanenkin mahis on että kohta kelan rahoja ei enää ole.

      • Anonyymi

        Kiljua on komerossa vielä lähes 20 litraa ja uusi satsi suunnitteilla. Joten kyllä saan tankin täyteen. Lisäksi käyn Lidlistä halpaa kaljaa viikonlopuksi juhlajuomaksi. Kuivin suin en ole ollut vuosikausiin, enkä tule olemaan. Nuorena urheilin joten kunto kestää kyllä vielä muutaman vuosikymmenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiljua on komerossa vielä lähes 20 litraa ja uusi satsi suunnitteilla. Joten kyllä saan tankin täyteen. Lisäksi käyn Lidlistä halpaa kaljaa viikonlopuksi juhlajuomaksi. Kuivin suin en ole ollut vuosikausiin, enkä tule olemaan. Nuorena urheilin joten kunto kestää kyllä vielä muutaman vuosikymmenen.

        Lihas/fyysinen kunto ei liity juomakuntoon millään tavoin. Bodarit tms saavat pahan rapulan jo parista päivästä ja ruipelo "alan mies" litkii kuukaudesta toiseen vaivatta. Tosin sen hinnan maksaa sisuskaluilla mutta niitäkään ei pysty itse vahvistamaan, vain lepuuttaa.


    • Anonyymi

      toveri, oletko kuullut Robin Hoodista.
      Hän oli Hyvä ihminen.

      • Anonyymi

        Myös isä aurinkoinen, toveri Stalin oli Hyvä ihminen.


    • Anonyymi

      Kehossa on värinää, tärinää kun tiedän, että menen Työvoimatoimistoon.

      Miksi menen?

      • Anonyymi

        Kun vedät kunnon pohjat niin ihan mukavaahan sitä on mennä läppää heittämään ihmisten kanssa. Ei tätä elämää kannata turhan vakavasti ottaa.


    • Anonyymi

      Olen täysin voimaton menemään Työvoimatoimistoon.
      Alan itkeä heti ja olen voimaton yhdestäkään kokoontumisesta.
      Mulla on....

    • Anonyymi

      oikeesti ku miettii niin kukaan tarvitse mua
      niin mikä vitja on vaivana että se pari euroa
      saisi ku....

      taitavat nuorten ideat ylittää vanhan aatemaailmaan
      että nuoret kunhan tajuavat, että ovat tasavertaisia
      yhteiskunnassa
      niin keksisivät paremman yhteiskunnan
      mitä vanhemmat ovat heille työntämässä eteen

      ei se vanha järjestelmä toimi


      vittu sain jo työllisyysohjelmasta tarpeeksi!!
      kaipaan jo takaisin lämpimään kirjastoon
      ja tyhjänpäiväistä elämää, jossa ei mitään järkeä
      se on nautintoa

    • Anonyymi

      työtön tutkii maailmaa aidosti
      ja huomaa mistä se ei ole kulkenut
      kuin vesi joka lakkasi kulkemasta
      eikä kukaan kastele sitä
      kukaan muu kuin minä työtön
      siksi meitä tarvitaan
      kastelemaan kukkia

    • Anonyymi

      teennäistä kokoontumista työkkärissä

    • Anonyymi

      kiasmaan joka kuukauden eka perjantai vapaa pääsy
      tennispalatsin joka kuukauden vika perjantai vapaa pääsy
      biologisen museon joka toinen vika perjantai vpaa pääsy
      kansallismuseon joka joku perjantai vapaa pääsy
      kaupungin museon joka vika perjantai vapaa pääsy

      työttömille lisää palveluja!!!!

    • Anonyymi

      vittu mä rakastan elää kadulla joka hetki
      enkä vaihtaisi sitä mihinkään ikinä
      kun vain saisin seuraavaksi järkättyä
      mustalaiseukon tulen pitämiseksi ja
      padan keittämiseksi
      ja lasten synnyttämiseksi

    • Anonyymi

      Rakastan olla humalassa, siksi olen työtön. Voisin mennä töihin jos siellä saisi juoda ja jututtaa naisia ja muutakin. Hei työssä käyvät miksi olette selvinpäin, miksi käytte töissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe