Olen käynyt kyselemässä muutamasta TV liikkeestä itselleni TV:tä, jossa olisi myös netti. Hämmästykseni oli aikamoinen kun selvittelin asiaa ja neuvottelimme hinnasta niin siinä vaiheessa ainakin Gigantti ja Power yrittävät lähes väkisin kaupata maksullista palvelua, jossa he säätäisivät TV:n kuvan omilla erikoislaitteillaan ja laittaisivat nuo nettiasiat myös valmiiksi. Eikös noita nykyajan koneita sitten säädetä tehtaalla ja eikös ne nettijutut saa imaistua sieltä netin "syövereistä" ilman mitään ihmeellisyyksiä ? Palvelun hinnaksi ilmoitettiin ensin 129 sitten 79 ja lopuksi 55€.
Aikamoista vedätystä mielestäni. Jotkut muut liikkeet taas ilmoittavat, että kone on tehtaalla säädetty ja tarvittavat ohjelmat saa ladattua netistä. Mitenkähän noihin Gigantin ja Powerin juttuihin kannattaisi suhtautua ja onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Uuden älytelevision käyttöönotto
Anonyymi
1
213
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tähden ostaa televisio, kun sieltä ei tule mitään katsottavaa. Makuuhuoneessa tulee nykyisin oltua ,eikä lukemassa kirjoja vaan ................
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777