50-65v. naista?

Anonyymi

Olen jo pitkään haaveillut hyvästä antoisasta seksisuhteesta itseäni vanhemman naisen kanssa. Sellaisesta vakituisen satunnaisesta missä molemmilla on oma elämä, mutta pidetään hauskaa ja nautitaan yhdessä aina kun voidaan.
Mistähän sivustolta parhaiten löytyisi kumppani jota kiinnostaa heti lähtökohtaisesti vain seksiseura ja ystävyys sen tiimoilta? Uskoisin kuitenkin myös naisia löytyvän jotka ajattelevat samoin.
Itse olen nelikymppinen, joten mieluiten nainen voisi olla lähempänä sitä 65 vuotta. Jotenkin niin kiihottava ajatus olla ehkä jopa salaisesti kypsän aikuisen naisen rakastaja, antaa ja tuottaa nautintoja kaikin keinoin.
Jos täällä sattuu olemaan ikähaarukkaan sopivia naisia, niin kertokaa ihmeessä mistä teidät löytää. Tekisi niin mieli tehdä unelmasta totta. Komea ja ihan hyvän kropan omaava nuorempi mies luulisi olevan ihan kiva leikkikalu. ;)

42

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että semmoista haaveilet:) Minkähän
      tyyppinen tämä objektisi olisi?

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. ;)
        Nyt kysyit vähän vaikean kysymyksen, sillä mielestäni niin monenlaiset naiset ovat juuri täydellisen sopivia, kauniita ja upeita. ;)
        Tykkään erityisesti pitkistä hoikista naisista, mutta toisaalta kun kaikissa vartalotyypeissä on jotain kaunista ja seksikästä. Pidän bruneteista, mutta vaaleat tai punaiset pitkät hiukset ovat myös ihanat. Miksipä ei lyhyet ja mustatkin. Eli en osaa sanoa, naiset ovat ihania ylipäätään. ;D
        Mielestäni kemia on kaiken A ja O. Ilman sitä homma ei toimi vaikka kuinka upea toinen on. Myös ajatusmaailma ja keskustelutaito on tärkeää. Kyllä sitä jutellakin pitää pystyä ja tuntea mielenkiintoa toisen ajatuksiin.
        Eipä vastauksestani paljoa asia selventynyt, mutta ainakin se, että arvostan luonnetta ja olen ulkoisten seikkojen suhteen aika kaikkiruokainen. ;D

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Eiköhän meitä seksin puutteessa riutuvia aikuisia naisia täälläkin riitä, naimisissa olevia, eronneita, sinkkuja ja yksinhuotajia. Asiaasi voisi edistää jos kertoisit missäpäin Suomea asut ja ehkä myös s-postiosoite johon ottaa yhteyttä.
      Itse olen sieltä ikähaarukan nuoremmasta päästä, joten ei taida tulla riittävästi pisteitä...

      • Anonyymi

        Mukava saada näin kivoja asiallisia viestejä, kiitos. :)
        Viisikymppinen on juuri sopiva ikä niin kuin kuusikymppinenkin. Eli edelliseen lisäten, olen myös iän suhteen täysin objektiivinen. ;D
        Itse olen 06-alueelta ja tietysti oikeasti toimivan suhteen edellytys olisi suurinpiirtein sama asuinalue. Matkustaminenkaan ei ole este, mutta aiheuttaa vähän järjestelyitä ja vähentää tapaamismahdollisuuksia. :)
        En ollut nyt varautunut saamaan yhteydenottoja joten sopivaa sähköpostiosoitetta nyt tähän hätään ei ole antaa, mutta eiköhän sen luominen onnistu. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava saada näin kivoja asiallisia viestejä, kiitos. :)
        Viisikymppinen on juuri sopiva ikä niin kuin kuusikymppinenkin. Eli edelliseen lisäten, olen myös iän suhteen täysin objektiivinen. ;D
        Itse olen 06-alueelta ja tietysti oikeasti toimivan suhteen edellytys olisi suurinpiirtein sama asuinalue. Matkustaminenkaan ei ole este, mutta aiheuttaa vähän järjestelyitä ja vähentää tapaamismahdollisuuksia. :)
        En ollut nyt varautunut saamaan yhteydenottoja joten sopivaa sähköpostiosoitetta nyt tähän hätään ei ole antaa, mutta eiköhän sen luominen onnistu. ;)

        t. Aloittaja


      • Niin teitä naisia täältä on etsitty kohta jo pitkään,en viitsisi tulla sotkemaan tätä AP juttua mutta kiteyttää niin hyvin tuossa alku tekstissään sen mitä tämäkin mies haluaa,eli Satakunnan alueella olis kundi joka on valmiina..... nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.


    • Anonyymi

      Niin, miten sen sopivan löytäminen voikin olla niin vaikeaa? Turhan kaukana olette molemmat täältä pk-seudulta.

      Se riutuva nainen

      • Anonyymi

        Harmillista, välimatkaa on kyllä turhan paljon. Ainakin tapaamisten suhteen ja se kuitenkin on se jutun idea. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä, voisihan sitä vaikka joku viikonloppu piipahtaa pk-seudulla. ;)
        Koitan tässä illan aikana ehtiä luomaan jonkun sähköpostin. Laitan sen sitten tänne ja kirjoitellahan saa, jos ei muuta niin mukavan ajatustenvaihdon merkeissä. ;)

        t. Aloittaja


      • Anonyymi

        Täällä olisi yksi 28v mies espoosta mitä etsii samanlaista naista kuin aloittaja
        Toivottavasti ei ole liian nuorta riutuvalle naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi yksi 28v mies espoosta mitä etsii samanlaista naista kuin aloittaja
        Toivottavasti ei ole liian nuorta riutuvalle naiselle

        Kiitos kaunis mutta jätän sut vielä hetkeksi kypsymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaunis mutta jätän sut vielä hetkeksi kypsymään.

        Harmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista, välimatkaa on kyllä turhan paljon. Ainakin tapaamisten suhteen ja se kuitenkin on se jutun idea. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä, voisihan sitä vaikka joku viikonloppu piipahtaa pk-seudulla. ;)
        Koitan tässä illan aikana ehtiä luomaan jonkun sähköpostin. Laitan sen sitten tänne ja kirjoitellahan saa, jos ei muuta niin mukavan ajatustenvaihdon merkeissä. ;)

        t. Aloittaja

        Et taida olla penaalin terävin kynä. Sähköposti-osoitteen luo muutamassa minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla penaalin terävin kynä. Sähköposti-osoitteen luo muutamassa minuutissa.

        Sinähän se itse terävä olet, siellähän on sähköpostiosoite. Lue koko viestiketju ennenku alat moittia ketään.


    • Anonyymi

      Niinpä tässä kävi. Ohi menivät nämä mahdollisuudet:) Asumme niin eri seuduilla. Kaikkea hyvää aloittajalle ja Stenvallille, kärsivällinen tyylikäs etsintä kyllä palkitaan👍

      • Anonyymi

        Kiitos samoin, oikein mukavaa syksyisen talven jatkoa ja toivottavasti kaikki löydämme sen sopivan ketä kaipaamme. :)

        t. Aloittaja


    • Anonyymi

      Tässä osoitetta minne voi kirjoitella. ;)
      Ei ä:n pisteitä ja kirjoitusasu kuten sen tänne kirjoitan, ensimmäinen yhteen, miukumaukun kaikki tietää ja pisteet ovat oikeita pisteitä. Eli ettei liian helppoa olisi, niin tämmöinen sana-arvoitus myöhäisiltaan. ;D

      pitkaaikainen piste haave miukumauku protonmail piste com

      Ja kaikki tietysti peräkanaa ilman välejä. :)

      t. Aloittaja

    • Anonyymi

      Täällä olisi 55v nainen. Saan treffikutsuja 20-25- vuotiailta miehiltä. Eikö miesten testosteronitaso ala laskea siinä 30-35 ikävuoden paikkeilla? Mietin vaan, että eikö 40v miehen parasta ennen päiväys ole jo mennyt?

      • Anonyymi

        Niin, en osaa muiden miesten testosteroneista sanoa, mutta ainakin itse olen hyvin seksuaalisesti innokas ja virtaa riittää. ;)
        Varmasti nuoremmat miehet ovat viriilejä ja voimissaan, muistaahan sen itsekin millaista oli esim. 15 vuotta sitten. Nyt vaan on malttia ja taitoa vähän enemmän, mutta intohimoa ihan yhtä paljon. ;)
        Enkä siis tarkoita mitään pahaa puheissani nuorempia miehiä kohtaan, päinvastoin. On mahtavaa olla juuri sen ikäinen kun on ja nauttia siitä hetkestä. :)

        t. Aloittaja


      • Anonyymi

        Täällä hieman vanhempi " kolleega".
        Mä mielelläni löytäisin 40-60v. salamiehen:) Toiveena tietenkin, että operatiivinen toiminta kunnossa:)
        Nuoret herrat kovin halukkaita kyllä...
        mutta huumori,lämpö ja hellyys ei varmaan synkkaisi meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä hieman vanhempi " kolleega".
        Mä mielelläni löytäisin 40-60v. salamiehen:) Toiveena tietenkin, että operatiivinen toiminta kunnossa:)
        Nuoret herrat kovin halukkaita kyllä...
        mutta huumori,lämpö ja hellyys ei varmaan synkkaisi meillä.

        Operatiivinen toimintakyky, loistava sanavalinta. ;D
        Ylempänä on sähköposti mihin voit kirjoittaa, jos tuntuu, että ne muut asiat vois synkata yhteen. ;) Operatiivisen toimintakyvyn arvioimisen suhteen sähköposti ei tietysti auta, mutta senhän voi tarkastaa vähän myöhemmin. ;D

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Operatiivinen toimintakyky, loistava sanavalinta. ;D
        Ylempänä on sähköposti mihin voit kirjoittaa, jos tuntuu, että ne muut asiat vois synkata yhteen. ;) Operatiivisen toimintakyvyn arvioimisen suhteen sähköposti ei tietysti auta, mutta senhän voi tarkastaa vähän myöhemmin. ;D

        t. Aloittaja

        Voi ystäväni, mä olen just tuo liian kaukana asuva ensimmäinen kommentoija:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ystäväni, mä olen just tuo liian kaukana asuva ensimmäinen kommentoija:)

        ;D Pahoittelen yksinkertaisuuttani.
        Kivalta kuulosti myös tuo voi ystäväiseni. ;)
        Oikein harmittaa tuo välimatka, olis tosi mukava tutustua kyllä paremmin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ;D Pahoittelen yksinkertaisuuttani.
        Kivalta kuulosti myös tuo voi ystäväiseni. ;)
        Oikein harmittaa tuo välimatka, olis tosi mukava tutustua kyllä paremmin. :)

        Voi ystäväni siis. Ei ollut tarkoitus muokata sanojasi. :)

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä hieman vanhempi " kolleega".
        Mä mielelläni löytäisin 40-60v. salamiehen:) Toiveena tietenkin, että operatiivinen toiminta kunnossa:)
        Nuoret herrat kovin halukkaita kyllä...
        mutta huumori,lämpö ja hellyys ei varmaan synkkaisi meillä.

        Missäs päin hieman vanhempi "kolleega" asustelee? Täällä olis viriili 50 ukko satakunnasta. Kaipaan aikuista salanaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs päin hieman vanhempi "kolleega" asustelee? Täällä olis viriili 50 ukko satakunnasta. Kaipaan aikuista salanaista.

        Kiitos Ukko tarjouksesta:)
        Tulee sinnekinpäin pikkusen pitkä treffailumatka Uudeltamaalta.
        "Salanainen" on hyvä ilmaisu😂


      • Anonyymi

        Harmillista, että tähänkin mukavan sävyiseen keskusteluun eksyi sitten tällainen nero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Ukko tarjouksesta:)
        Tulee sinnekinpäin pikkusen pitkä treffailumatka Uudeltamaalta.
        "Salanainen" on hyvä ilmaisu😂

        Mistä päin Uuttamaata vanhempi "kolleega" olet?
        Täällä olisi viisvitonen toimiva peli Porvoon seudulta.
        Nimimerkki toimii yhteystietona 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä hieman vanhempi " kolleega".
        Mä mielelläni löytäisin 40-60v. salamiehen:) Toiveena tietenkin, että operatiivinen toiminta kunnossa:)
        Nuoret herrat kovin halukkaita kyllä...
        mutta huumori,lämpö ja hellyys ei varmaan synkkaisi meillä.

        Mistä päin Uuttamaata vanhempi "kolleega" olet?
        Täällä olisi viisvitonen toimiva peli Porvoon seudulta.
        Nimimerkki toimii yhteystietona 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Ukko tarjouksesta:)
        Tulee sinnekinpäin pikkusen pitkä treffailumatka Uudeltamaalta.
        "Salanainen" on hyvä ilmaisu😂

        Moi
        Täällä on 35 kympinen Helsingistä olen kiinnostanut voimmeko juttelee lisä


      • Anonyymi

        "Täällä olisi 55v nainen. Saan treffikutsuja 20-25- vuotiailta miehiltä. Eikö miesten testosteronitaso ala laskea siinä 30-35 ikävuoden paikkeilla? Mietin vaan, että eikö 40v miehen parasta ennen päiväys ole jo mennyt?"

        Eiköhän sunkin parasta ennen päiväys ole mennyt jo 15-vuotta sitten.

        T: 30-vuotias mies


    • Täällä 36v mies pks vailla omaa salatuttavuutta, mielellään estotonta ja rohkeaa sellaista. Minut tavoittaa nimimerkilläni suomi24 sähköpostista.

    • Anonyymi

      Itse olen 50v enkä haaveile itseäni yli 10v eri-ikäisestä naisesta. Joku roti. Enkä myöskään netin kautta löytyvästä. Ihmiset tulee livessä niinkuin 30v sitten

      • Anonyymi

        Kiitos neuvoista. Sitä vaan ihmettelen, että mitäs herra tässä ketjussa roikkuu.
        Ettei vaan kiinnostais vaikka 9 vuotta nuorempi🙄 Jos se kolmekymmentä vuotta sitten hankittu yks kokemus on
        jo haalistunu.


    • Anonyymi

      Itse kokematon 20v mies turun seudulta. On lähiaikoina alkanu tekemään mieli seksiä vanhempien naisten kanssa. Sanotaan siitä 30 ja ylöspäin. Jotenki vaikuttaa että olisi kiva kun olisi lähellä joku kypsä nainen, jonka luona voisi piipahtaa viikonloppuna ja harrastaa kahdenkeskeistä kivaa.

    • Anonyymi

      Täällä on 54 vuotias mies, joka pitää myös vanhemmista naisista. Iäkkäämmät naiset on reippaita ja estottomia, seksi saa kestää eikä kiirettä ole.

      Odottelen varattua lihavaa jättirintaista naistä päiväkylään nyt sunnuntaina. Olen kirjoitellut hänen kanssaa jo viikkoja. Sovittu tapaaminen on peruuntunut jo pari kertaa, jospa tänään uskaltaisi tulla.

      • Anonyymi

        Jos hän ei tule.....niin en ole lihava....eikä tisutkaan ole kovin mahtavat....muuten
        vanhempi ja sopiva? Miten ois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei tule.....niin en ole lihava....eikä tisutkaan ole kovin mahtavat....muuten
        vanhempi ja sopiva? Miten ois?

        Oioioi, vanhempi ja pienehköt käteensopivat tisut.......huokaus, mikä olisi ihanampaa.
        Mulle maistuisi.


    • Anonyymi

      täällä ois 51v mies ja haaveilen löytäväni itseäni vanhamman naisen eli 55-70 vuotiaat naiset ottakaa yhteyttä, osoite on [email protected]

    • Joskus takavuosina minulla oli juuri tuollainen suhde parikymmentä vuotta vanhempaan naiseen. Kumpikin vapaita joten ei tarvinnut pelätä mitään ja seksi oli ihanaa ja monipuolista. Sitä kesti monta monta vuotta mutta aikansa kutakin.. Olisi taas mahtavaa löytää vanhempi nainen jota saisi "kiusata" oikein kunnolla. ;o)
      Ikää on itselle kertynyt pikkasen päälle 40v ja pääkaupungin suunnilta olisi kiva löytää tuollainen mukava, vanhempi nainen..

    • Anonyymi

      Eihän täältä mitään naisia löydy, miehiä ilmoittautuu tähän ketjuun sitten senkin edestä. Olis se kiva itsekkin löytää joku kypsä viiskymppinen nainen mielellään Tampereelta jonka kanssa harrastaa seksiä aina silloin tällöin. Kyllä vähintään 20 vuotta mua vanhempi sais olla kun nimenomaan fetissistä on kyse.

      T: Dreamer89

      • Juurikin näin.. Vanhempia naisia muka löytyisi, mutta tosiasiassa ei ainakaan näiltä sivuilta. Mutta niinhän se on aina, kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.


    • Anonyymi

      eipä tunnu löytyvän vanhempaa naista eli sellaista 55-70 vuotiasta mitä etsin mutta eihän tämä olekaan seuranhaku palsta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1592
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      62
      1195
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      852
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      751
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe