Olen jo pitkälle varttuneessa iässä 85vuotias mies ja leskenä jokin aikaa olleena alkoinkin tuntea vetoa naisiin joiden kanssa vois puuhastella erottiikkaakin. ja sellaisen löysin, hän iältään 27vuotias vapaa nainen ja innokas kaikin puolin.
meillä hommat toimii niin kammarissa, kuin ihan joka asian suhteen.
hän muutta luokseni hiukan ennen joulua. meille tulee lysti joulu.
kannustan kaikkia ikä tovereita ottamaan elämän ilon takaisin ja kyllä seksikin on mahtavaa, vieläkin.
onko muillakin vastaavia ?
Ikä ihmisen erottiikka
53
218
Vastaukset
- Anonyymi
Joku vekkuli mielestään on siis laittanut provokatoorisen kirjoituksen mummujen sätittäväksi ja tapeltavaksi ja nauraa aloituksen tosissaan ottaneitten vastauksia.
- Anonyymi
Miten niin sätittäväksi mehän ollaan tosi onnellisia me naiset jos kaikki pelaa ja miksei pelaisi?
Yksilöitä löytyy ah niin erilaisia. Hyvin kelpaa vielä 82 eikä onglemia mummunkaan puolelta
Mitä Sinä oikein kuvittelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin sätittäväksi mehän ollaan tosi onnellisia me naiset jos kaikki pelaa ja miksei pelaisi?
Yksilöitä löytyy ah niin erilaisia. Hyvin kelpaa vielä 82 eikä onglemia mummunkaan puolelta
Mitä Sinä oikein kuvittelet?Samaa mieltä mikä on ollessa ja elämästä nauttiessa jos vaikka joillekin sekin on väärin, tietty kateelliset vie toisilta senkin onnen joka luojan siunauksesta suotu.
- Anonyymi
Aloituksesi otsikon sanomassa kerrotaan, että ikä on ihmisen erotiikka. Ikäihmisen erotiikka on aivan eri asia. Tosin aloituskommentin luettuani otsikko toimii kyllä aika hyvin, mutta silti olisi paree etsiä ikätoveri. - Nm. Höpö-höpö
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.Jos 27 vuotias nainen haksahtaa suhteeseen 82 vuotiaan kanssa niin hänellä ei ole tietoakaan kunnon sukupuolisuhteesta ja mitä se antaa tai sitten siinä on jotain muuta isä hahmoa turvan hakemista mahdollisuuksia on paljon.Sääliksi käy vaan kun nuoruus on vain kerran.
- Anonyymi
Sieltä kainuusta onnea vain.
- Anonyymi
Unta saisi vain nähdä 85-vuotias mies 27-vuotiaista naisista :DDDDDDDDDDD
Aika typerä provo.- Anonyymi
Pidän sitä hyvinkin mahdollisena, nimittäin rahalla saa monelaisia asioita, miksei siis vanhempi henkilö nuorempaa seuralaista? onhan suhde voinut alkaa jo aiemmin ja mikäs siinä jos teräs kuntoinen vanhempi henkilö haluaa sijoittaa hyvään ja rikkaaseen loppu elämäänsä? miksi jättää perillisille varoja? ja käärinliinassahan ei taskuja ole ja jos oliskin niin mitäpä ostaisi?
- Anonyymi
Yleisesti naiset haluavat vanhemman ja kypsemmän miehen.
- Anonyymi
ET sinä voi kaikkien naisten puolesta puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET sinä voi kaikkien naisten puolesta puhua.
Moi idiootti.osaatko lukea? "Yleisesti " noinhan tuossa ylempänä lukee..ei siinä lue, " kaikki "
mee hoitoon . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi idiootti.osaatko lukea? "Yleisesti " noinhan tuossa ylempänä lukee..ei siinä lue, " kaikki "
mee hoitoon .Ei kukaan voi kirjoittaa y l e i s e s t i k ä ä n,
vaan vain omasta puolestaan,
ihmisillä on kumma tapa yleistää, että jos minä ajattelen jotain
niin kaikki/yleensä ajattelevat niin.
Se on v ä ä r i n ajateltu.
- Anonyymi
Ihminen on seksuaalinen olento kuolemaansa asti. Terve vanha ihminen tarvitsee seksiä. Ainoastaan joku sairaus voi estää seksin harrastamisen, mutta vanhuus ei ole sairaus.
- Anonyymi
Minä ihastuin 20 v tytsiin, itse 54....saa sitä ihastua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihastuin 20 v tytsiin, itse 54....saa sitä ihastua!
Hieno homma ,että rakkaus ja seksi kukoistaa, saa sitä olla onnellinen ja muitten mielipiteistä ei siihen väliin sijaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma ,että rakkaus ja seksi kukoistaa, saa sitä olla onnellinen ja muitten mielipiteistä ei siihen väliin sijaa ole.
Hän puhui vain ihastumisesta. Mistä sinä seksit siihen vetäisit? - Nm. Addiktiko
- Anonyymi
Minunkin sukulaiseni (mies) ihastui moniin nuoriin naisiin ja "kosiskeli" heitä.
Se oli erittäin kiusallista kohteelle, kun iäkkäät miehet luulivat kai olevansa vielä nuoria hurmureita ja uskoivat todella, että 20-50 vuotta nuorempi nainen olisi heistä kiinnostunut. Ihminen voi kai kadottaa jossain vaiheessa käsityksen itsestään.
Omakuva hämärtyy eikä muista ikäänsä.- Anonyymi
Empä tiedä.Danny on 50 vuotta vanhempi friiduaan ja hyvin noilla vaikuttaa menevän ja kukaan tuskin väittää, Dannyn kadottaneen minä kuvaansa.
Se on kuules asenteesta kiinni asia jos toinenkin ja moni vanhempi mies kiusoittelee nuorempia naisia ei siinä mitään ihmeellistä ,jos ei ole ihan tosikko pökiö. Jos mies saa rahoillaan tai charmillaan hurmattua nuoren naisen,sitä pidetään normaalina.
Auta armias jos leskinainen hankkii nuoren rakastaja, niin hyvä että ei roviolla polteta?
Meille naisille toi moraalinkynnys on luotu jo raamatussa.
Eevan se oli joka siihen syntiin lankesi ja söi sen omenan?
Aataminomena miehillä viitanneeko niihin pippaloihin, jotka siellä paratiisissa pidettiin?
- Anonyymi
Oma isäni oli 96v kun jäi leskeksi. Hänellä oli vielä uusi tyttöystävä, sellainen 15 vuotta häntä nurempi 80v tytönhupakko. Meistä lapsista oli vain hyvä että hänellä oli uusi elämäntoveri. Isä oli täysin terve teräsvaari ja seksihalut tallella.
- Anonyymi
Justiinsa noin olisi hyvä ja isänne elämän laatu koheni kuin tyttö ystävänsäkkin, tosi kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa noin olisi hyvä ja isänne elämän laatu koheni kuin tyttö ystävänsäkkin, tosi kaunista.
Liian moni pihtaa pimppiään aivan turhaan, moni juuri tästä syystä ostaa hieroma sauvan tai useammankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian moni pihtaa pimppiään aivan turhaan, moni juuri tästä syystä ostaa hieroma sauvan tai useammankin.
Ja sekös miehiä harmittaa!D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekös miehiä harmittaa!D
Ei tuo miehiä harmita, joka äijjähän saa nuorempaa naista joita tyrkyllä suunnaton määrä. itsekin tulin justiinsa viikonlopun vietosta nuorehkon naisen luota ja hän ei pihdannut.
saapi nuo vanhat kurpat jyystellä itseensä sauvoillaan. Toi asenne on todella oikea!
Osui se se leskensylikerran kohdalle
Minä sain tuta leskimiehen tyttärien taholta pelkoa,että vien heidän rahojaan,
kun siivosin heidän kesämökkiään ja rivitalokämppäänsä.
No minulla sitä maallista oli ehkä hieman enemmän.
Tämä vanhus on todella yksinäinen,mutta kaiketi perikunta on onnensa saavuttanut?
- Anonyymi
Äsken taas lenssas föörpiikki :D
- Anonyymi
Suomentaisitko, kiitos. - Nm. En ummarra
- Anonyymi
Meikäläinen on juuri siirtynyt tänne kahdeksankymppisten joukkoon, vähän epäröiden kyllä.
Olipa ilo todeta, että täälläkin ovat näkyvästi esillä tämän ketjun aloituksessa mainitut asiat.
Tämähän taitaakin olla kerrassaan kiinnostava palsta, kun on noin asiallisia kirjoittajia ja keskustelijoita..- Anonyymi
Tervetuloa vain tänne vanhimman ikäryhmän kirjoittajien joukkoon.
Kuten näkyy, täällä on pirteitä, meneviä ja elämäniloisia kirjoittajia. Meillä menee vielä(kin) lujaa. Tervetuloa kahdeksankymppisiin!
Tämä on kyllä hieman taantuneempi pasta,kuin toi nuorisopalsta seitsemänkymmiset ,muuta toivottavasti me saamme sinulta hyviä avauksia ja kuljemme muistojenpolkua sulassa sovussa.
Avoimen toivomuksen esitti ama
- Anonyymi
Tuonikäiset ja -tapaiset vireät ja viriilit leskimiehet ovat erittäin tavoiteltuja 70-87-vuotiaiden naisten parissa.
- Anonyymi
Olen rakastellut 20. kymmppisenä naisia iältään 18v-76v ja ei se ikä ole osoittanut suuntaan tai toiseen paremmuuttaan. eli ikä ei ole kriteerinä seksi puuhille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rakastellut 20. kymmppisenä naisia iältään 18v-76v ja ei se ikä ole osoittanut suuntaan tai toiseen paremmuuttaan. eli ikä ei ole kriteerinä seksi puuhille.
Kyllä iälläkin on merkitystä. Lapsiin sekaantuneet voivat joutua leivättömän pöydän äärelle.
Vanhemmassa päässä ei onneksi ole mitään tällaisia rajoituksia. Iästä ei tarvitse välittää eikä kahdeksikolla alkava ikävuosien määrä ole mikään raja.
- Anonyymi
Mistähän johtuu, kun miehen puheet ovat tulleet yhä enemmän sisällöltään eroottisiksi?
- Anonyymi
Siis 80 -iässä?
- Anonyymi
Kun kattelen yli kahdeksankymppisiä köpöttäviä ukkoja
niin ei taida seksi enää olla arikipäivän todellisuutta eikä juhlapäivänkään.
Haaveunia vaan näkevät, mutta saa unelmoida, se tekee elämästä siedettävämpää.- Anonyymi
Toivottavasti jokaiselle jotakin.
Todella sitä kuolemaa on helpompaa odotella ja muistella menneitä,kuin unohtaa kuinka heitä perinnönjakajia tehtiin.
- Anonyymi
Totta on, että se ei ole jokaiselle arkipäivän todellisuutta tässä iässä, kun ei ole kumppania.
- Anonyymi
Raaka totuushan on ettei meistä kukaan ikään katsomatta todellakaan halua elää yksin. ja onhan suhteeseen olenaisena kuuluva seksikin todellakin miellyttävää aj terveys vaikutteitakaan ei sovi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raaka totuushan on ettei meistä kukaan ikään katsomatta todellakaan halua elää yksin. ja onhan suhteeseen olenaisena kuuluva seksikin todellakin miellyttävää aj terveys vaikutteitakaan ei sovi unohtaa.
Miksei yksinkin voi elää, jos seksi on taattu?
- Anonyymi
Tuo raaka totuus on mielestäni väärässä, että kukaan ei mukamas halua elää yksin ja siinäkin, että seksiä kaipaisi jokainen? Sekin viellä, että seksi olisi se terveyden eliksiiri? Tiedä häntä, ketun häntä on ukoilla kainalossa! ;)
Olenkohan minä sitten joku mutaatio, samoin kuin äitini aikoinaan, koska isäni kuoleman jälkeen eli 12-vuotta ilman miestä, siis noin seksuaalisesti.
Äidilläni oli tosin veljeni asumassa samassa taloudessa ja joskus veljelläni erilaisia naisystäviä, mutta minä asun yksin ja ketään en kotiini päästä, edes omaa lastani, koska uhoaa tulla siivoamaan minun "aarteeni" roskiin! ;)- Anonyymi
Miten helkkarissa se seksi on hönteille vanhuksille niin tärkeä ?
Ottakaa nyt hyvät vanhukset itsekin huomioon, että on olemassa myös sexiaddiktioituneita!
Ihmiset., jotka eivät syystä tai toisesta ole kyenneet. ehkä uskaltaneetkaan aloittaa normaaleja ihmisuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai tulleet hylätyiksikin.
Tai eivät ole saaneet tarpeekseen siitäkään elämänsä aikana !
Eihän heidän kokemuksensa ole koskaan yltäneet muuhun, kuin siihen tyydytykseen jota naisen sylissä ovat saaneet. Sitä ne sitten vonkaavat loppuelämänsä, ehkä tylsistyneinäkin,,,,, pelkkään naisen lämpöön ja seksi-iloonsa.
Muusta kun eivät enää ymmärrä, eivätkä edes ole kokeneet. Heitäkin on! Tylsimyksiä ja oman nautintonsa itsekkäitä hakijoita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten helkkarissa se seksi on hönteille vanhuksille niin tärkeä ?
Ottakaa nyt hyvät vanhukset itsekin huomioon, että on olemassa myös sexiaddiktioituneita!
Ihmiset., jotka eivät syystä tai toisesta ole kyenneet. ehkä uskaltaneetkaan aloittaa normaaleja ihmisuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai tulleet hylätyiksikin.
Tai eivät ole saaneet tarpeekseen siitäkään elämänsä aikana !
Eihän heidän kokemuksensa ole koskaan yltäneet muuhun, kuin siihen tyydytykseen jota naisen sylissä ovat saaneet. Sitä ne sitten vonkaavat loppuelämänsä, ehkä tylsistyneinäkin,,,,, pelkkään naisen lämpöön ja seksi-iloonsa.
Muusta kun eivät enää ymmärrä, eivätkä edes ole kokeneet. Heitäkin on! Tylsimyksiä ja oman nautintonsa itsekkäitä hakijoita!Mihinkäs ikänaiset sitten ovat pyrkineet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs ikänaiset sitten ovat pyrkineet?
Moni vanhempi nainen on kertonut oma aloitteisesti kaipaavansa seksiä.
- Anonyymi
Heheheheeeeeee😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
Tais tulla morsian ikänummerot viärinpäin...
- Anonyymi
Olen harrastanut kiihkeää seksi 87,v. naisen kanssa joka sporttinen ja todella vetävän näköinen ja hemmetin reilu ja mukava ihminen,
meillä on lojaali suhde jossa molemmat tulee huomioduksi. - Anonyymi
Äsken taas lenssas föörpiikki :-*
- Anonyymi
Aikuinen nainen ja mies voivat seukata, mennä naimisiin, rakastella, saunoo, elää ja olla toistensa tukena, se on hyvä asia, viis siitä mitä joku höpero assosiaalinen erakko minä keskeisyydessään vikisee.
- Anonyymi
Eiks "mennä naimisiin" ja "rakastella" ole yksi ja sama asia? - Nm. Luullut ja kuullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks "mennä naimisiin" ja "rakastella" ole yksi ja sama asia? - Nm. Luullut ja kuullut
Eivät ne suinkaan sama asia ole. Sen voi monikin tällä palstalla ja jopa tässä ketjussa myöntää,jos toden sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne suinkaan sama asia ole. Sen voi monikin tällä palstalla ja jopa tässä ketjussa myöntää,jos toden sanoo.
Ai. Mutta silloin kauan sitten, kun nuoripari meille tuli riitaa, niin sukulainen sanoi: menkää lapset naimisiin. Olimme jo aviossa, hän tarkoitti muuta. - Nm. Joillekin ovat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817