Latinalaisen Amerikan naiset pohtivat nyt somessa joukolla muuttoa Suomeen tekemään lapsia suomalaismiesten kanssa.
Miehistä kohta pulaa suomessa
Anonyymi
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
No ei oo kyl ihmekkään, suomi naiset on niin niin iteensä täynä ja luonnevikasii, ettei sellasten kans kukaan pärjää, se minä, minä ja minä, kun on arvomaailma, kuka mies semmoisia kattelee ja koti hommatkin luisuu vain miehen taakaksi.
- Anonyymi
Aika suuri osa suomen naisista on jollakin tapaa mielentervys ongelmaisia, etenkin korkeakoulutetuissa, osaltaan johtunee koulun aikaisesta huumeidenvilkkaasta käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423