Pitkin iltaa olin jutellut Hennan kanssa niitä ja näitä. Lopulta kun mekkala oli kauhea, päädyimme kylmään saunaan istuskelemaan. Puhuimme Hennan entisestä poikakaverista, ja kesken kaiken Henna alkoi itkeä. Hän painoi kasvonsa ilkapaahäni ja tunsin hänen kyyneleensä. Sitten hän katsoi minua silmiin ja sanoin. Kyllä kaikki vielä muuttuu hyväksi. Henna alkoi suudella minua ja kuiskasi: "Ei kerrota kenellekkään, pysytään kavereina". Hymähdin ja nyökkäsin hiemen ujosti. Suutelimme ja avasin vyötäni. Henna laittoi käden housuihini ja laski ferkkuni polvieni tasolle. Hän avasi omat kireät farkkunsa ja hymyili "Onko sulla kumi" Otin Kondomin lompakostani, ja annoin sen Hennalle sanoen "Sä varmaan osaat laittaa sen". Ensin Henna liikutteli kieltä kaluni päädylla ja rullasi sen jälkeen kumin paikoilleen. Hän alkoi kysyvän näköisenä sormeilla itseään, ja minä kuin käskystä aloin hellästi nuolla hänen häpyään. Henna kostui ja sanoi haluavansa minut sisälleen. Naimme laiteilla ja tunsin, Kuinka Henna nautti hetkistä kanssani. laukesin, javedin itseni ulos Hennan sisältä. Aloin vielä sormeilla Hennaa, ja näin kyyneleiden valuvan Hänen silmistään. Kiihotimme toisiamme hetken. Puimme, istuimme vierekkäin ja suutelimme.
Osittain tositapahtumaa, muokattuna tietty :)
Bileissä.
Mika
3
13900
Vastaukset
- hjbeqrgubire
Anna mä arvaan - totta tossa oli se, että mekkala oli kauhea, muu sitten kuvitelmaa.
- johnny
missä kohtaa on kalun pääty?
- minä
mikä on ilkapää? tai ferkku? sori kun olen tälläinen pilkunnussija, mutta kirjoitusvirheet on ärsyttäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1544251Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va222231Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos521818Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3681715Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan321655Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221469Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi611464Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801354Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden841192Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1551190