Miten hyväksytään evästeet Firefoxissa???

Anonyymi

Olen yrittänyt kirjautua erään suomalaisen oppilaitoksen kurssille, mutta jämähdän jatkuvasti etusivulle, kun tulee muistutus käytämme evästeitä/hyväksy evästeet.
Yleensä minulla on normi/oletus Firefox-asetukset päällä, mutta olen yrittänyt muuttaa niitä siksi aikaa kun käyn sivulla, jotta voisin suorittaa verkkokurssin. En saa millään muutettua niitä, vaan evästys-ponnahdusviesti tulee, enkä pääse etenemään.
Miten ihmeessä niitä tulisi muuttaa? Firefoxin omat ohjeet ovat epäselvät, niin suomen kuin englanninkieliset. Sieltä ei löydyy selkeää vastausta, enemmänkin vastauksi miten kielletään/rajoitetaan evästeitä.
(Oppilaitos vastaa, että laita vaan ne evästeet päälle. Kaikki Youtube-videot näyttävät ohjeet Firefoxin edellisen versiosta, jossa ei ole samat asetukset ja valinnat. Olin ajatellut muuttaa nämä vain silloin kun käyn kurssisivulla ja muutoin pitää Firefoxin oletuksia.)

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EU vaatimus että sivustot muistuttaa että käyttävät evästeitä. Ei sen kummempaa..

    • Anonyymi

      Olisko ongelma tosiaan evästeet, vai jokin lisuke joka estää sivustoa latautumasta.

    • Anonyymi

      AP: En ole aivan varma, virheilmoitus on kuitenkin evästeistä (ne pitää olla päällä), eikä edes 1. sivu lataudu.
      En saa sitä nyt toimimaan. Asetuksista sallin (ko. sivun kohdalla) evästeet ja seurantaan tarkoitetun sisällön. Lisäksi googlattuani vaihdoin että, säilyttää historiatietoja (yleensä ei säilytä), sillä jossain sanottiin, että se voi pistää jotenkin sivuston privateksi.
      Mutta täytyy maanantaina olla taas oppilaitokseen yhteydessä, jos siellä joku tietäisi. (Kokeilin samaa IE:llä jonka asetukset olen joskus osannut vaihtaa. Chromea en tähän koneeseen halua.) Olin siis kuvitellut (köh) että nyt viikonloppuna jotain kurssia suorittaisin.

      • Anonyymi

        Chrome kannattaa asentaa se toimii kaikista parhaiten..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe